Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збирання твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 017 000,00 UAH
UA-2020-02-04-002535-c 8e1a2894095f431bb93cfbcadaa5618f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Коберник

+380930930480 katp0628@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 03328327
Місцезнаходження: 10007, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, провул. 3-Й ТРАНЗИТНИЙ, 65
Контактна особа: Ігор Коберник
+380930930480
katp0628@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 017 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Тендерна документація

05 лютого 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 10:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 лютого 2020 10:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 лютого 2020 10:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 лютого 2020 10:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 лютого 2020 10:48
Протокол про проведення відкритих торгів КОНТЕЙНЕРА внесення змін.docx
04 лютого 2020 15:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020.docx
04 лютого 2020 15:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020.docx
04 лютого 2020 15:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ ЗБОРУ ТПВ 2020.docx
04 лютого 2020 15:26
Протокол про проведення відкритих торгів контейнера.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-002535-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Інфраструктура сіті, Код ЄДРПОУ:41177349
Дата подання: 28 лютого 2020 16:13
Заперечення на выдмову.
Скасувати рішення про відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Інфраструктура сіті" # 41177349, оформлене протокольним рішенням від 27 лютого 2020 року, у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: Контейнери для збирання твердих побутових відходів – 3 лоти (44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високоготиску) (ДК 021:2015) з очікуваною вартістю 516 000,00 гривень, ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2020-02-04-002535-c ● 8e1a2894095f431bb93cfbcadaa5618f та повернути на стадію кваліфікації учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 11:24
Відхилити вимогу ТОВ «Інфраструктура сіті» про скасування рішення про відхилення, оформлене протокольним рішенням від 27 лютого 2020 року, у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: Контейнери для збирання твердих побутових відходів – 3 лот (44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) (ДК 021:2015), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2020-02-04-002535-c та повернення на стадію кваліфікації учасника.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-15-000005 ● da6b1ab2d17e447ba4f4cff7e55a31d0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020 14:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.04.2020
№ 24

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2020 № 24.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-02-04-002535-c від 04.02.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-17 10:36:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Контейнери для збирання твердих побутових відходів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-04-002535-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Елкопласт Україна» на відповідність тендерній документації КП «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-21 14:53:07

Відповідь - пояснення

Відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015- 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Лот №1 - контейнери для збирання ТПВ металеві, фарбовані, попередньо прогрунтовані, без кришки, такі, що не були у вжитку, об’ємом 1100 літрів)

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу UA-M-2020-04-15-000005 закупівлі код ДК 021:2015- 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, оголошення про проведення якої оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-02-04-002535-c ( ID моніторингу:UA-M-2020-04-15-000005) Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради повідомляє наступне: - по лоту № 1 вжито заходів передбачених ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відхилено пропозицію ТОВ «Елкопласт Україна», та відповідно до п.6 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону від 02.04.2020), відмінено торги по даному лоту у зв’язку з відхилення всіх тендерних пропозицій (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 21.04.2020); - по лоту №3 повідомляємо, що виявлені порушення неможливо усунути у зв’язку з тим, що станом на 27.03.2020 року товар (контейнера) були поставлені Замовнику в повному обсязі, а Замовник, у свою чергу, станом на 06.04.2020, проведено розрахунок за поставлений товар. Враховуючи, що умови договору фактично виконанні (товар поставлений, оплату за товар проведено), а строк дії договору не закінчився, Сторони домовилися про укладення додаткової угоди, предметом якої є зміна строку дії договору (датою до якого діє договір є 27.04.2020), відповідна інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2020.

2020-04-27 14:47:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Контейнери для збирання ТПВ металеві оцинковані, з кришкою, об’ємом 1100 літрів (допускається поставка контейнерів тих, що були у вжитку, за умови відсутності недоліків), повної комплектності.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 186 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 860,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт
Контейнери для збирання ТПВ металеві оцинковані, з кришкою, об’ємом 1100 літрів (допускається поставка контейнерів тих, що були у вжитку, за умови відсутності недоліків), повної комплектності.
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок 3-й Транзитний 65
Дата доставки: 15 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
20 лютого 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій