Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
423 267,09 UAH
UA-2020-02-04-001354-b ac633d28aede417d95fbb9032c36d9c6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кириленко

+380974458276 feokirovograd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40108709
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41
Контактна особа: Наталія Кириленко
+380974458276
feokirovograd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи:
- ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами);
- ст. 24 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» від 22 вересня 2016 року №1540-VIII;
- ст. 5 Закону України "Про природні монополії" № 1682-III від 20.04.2000 р. (зі змінами);
- розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р "Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій";
- Лист Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 17.10.2017 р № 10835/13.1/7-17;
- реєстр суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики станом на 31.12.2019;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 17:27
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Тендерна документація

04 лютого 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з відведення стічних вод
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 989,35 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

55 м³
Централізоване водовідведення
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Україна, Кіровоградська область, Мала Виска, Центральна, 81
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після підписання актів наданих послуг, Споживач, на протязі 5 банківських днів, здійснює оплату коштів у відповідності до: рахунку-фактури за фактичні об"єми скиду стоків згідно актів виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 17:24
ВВ 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛА ВИСКА ВОДОКАНАЛ"
#33124135
Переможець 1 989,35
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:30

Документи

04 лютого 2020 17:30
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:30
ВВ 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 17:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛА ВИСКА ВОДОКАНАЛ"
#33124135
1 989,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2020 17:30
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:30
ВВ 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:12
Додаткова угода 2.pdf укладений
21 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 14:17
1.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 14:15
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:53
47.pdf укладений
13 лютого 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено договір пунктом "Кількість (об"єм надання) послуг-55 куб.метр. на 2020 рік" та внесення змін в банківські реквізити, а саме, розрахункового рахунку Споживача.
Номер договору про закупівлю: 44-20/47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 989,35
UAH (в тому числі ПДВ 331,56 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з повним виконанням Сторонами зобов'язань, Сторони вирішили за взаємною згодою припинити дію договору.