Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне приладдя
Очікувана вартість
402 300,00 UAH
UA-2020-01-31-001375-c 2079502442c4440093f67ab67f93bd98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Руслан Миколайович

+380472360183 ruslandrm123@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38764676
Вебсайт: http://chmr.gov.ua/ua/
Місцезнаходження: 18001, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси
Контактна особа: Дмитренко Руслан Миколайович
+380472360183
ruslandrm123@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 15:22
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2020 15:22
Очікувана вартість: 402 300,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

31 січня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:19
Тендерна документація офісне приладдя.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: канцелярське приладдя
Опис предмету закупівлі:
папки, скоби, ручки, інше
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 16 380,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 163,80 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2265 шт
канцелярське приладдя
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, місто Черкаси, вулиця Байди Вишневецького, 36
Дата доставки: 09 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Учасника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 лютого 2020 10:23
Дата відповіді: 03 лютого 2020 20:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість з ПДВ». Вам треба подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - так, головне щоб по якості та функціональності були аналогічними;
- умови участі у тендері визначені тендерною документацією та згідно норм чинного законодавства;
- учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах;
- опис за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 16 370,25
UAH
16 370,25
UAH
Документи

Публічні документи

15 лютого 2020 14:06
Специфікація канц.pdf
15 лютого 2020 13:09
Довідка_ право підпису.pdf
15 лютого 2020 13:09
Досвід виконання.rar
15 лютого 2020 13:09
Проект договора.pdf
15 лютого 2020 13:09
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 лютого 2020 13:09
Протокол зборів.pdf
15 лютого 2020 13:09
Статут_2019.pdf
15 лютого 2020 13:09
Витяг 04.02.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 лютого 2020 15:22
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій