Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (CPV) (харчування для дітей хворих на фенілкетонурію)» 2 лоти: Лот №1 - Спеціальні продукти харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, віком від народження – 3 найменування Лот №2 Спеціальні продукти харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію віком від 1 року і старше - 2 найменування
Очікувана вартість
2 145 500,00 UAH
UA-2020-01-29-002537-a 12a7113c38f94ba2b1a9fbeab493d34a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 2 145 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Тендерна документація

29 січня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 18:10
Додаток 5 Проект_договору.doc
29 січня 2020 18:10
Додаток 2 Медико-технiчнi_вимоги_.docx
29 січня 2020 18:09
Тендерна_документацiя_.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2 Спеціальні продукти харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію віком від 1 року і старше – 2 найменування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 542 350,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 711,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 лютого 2020 12:28
Закінчення: 17 лютого 2020 13:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150000 г
ФКУ Нутрі 2 Концентрат або еквівалент, Грам білку
Примітка: частині пацієнтів призначено саме суміш - ФКУ Нутрі 2 Концентрат при індивідуальному підборі лікарем та повній адаптації пацієнта.
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Коновальця,132
Дата доставки: 31 грудня 2020
43761.06 г
ФКУ Нутрі 2 Енерджі або еквівалент, Грам білку
Примітка: частині пацієнтів призначено саме суміш - ФКУ Нутрі 2 Енерджі при індивідуальному підборі лікарем та повній адаптації пацієнта.
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Коновальця,132
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ 1 542 300,00
UAH з ПДВ
1 542 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНФАР" 1 539 782,10
UAH з ПДВ
1 441 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" 1 541 335,80
UAH з ПДВ
1 441 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛМЕД" 1 540 307,24
UAH з ПДВ
1 540 307,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 12:47
Електронний підпис
13 лютого 2020 12:45
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 14:27
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:26
Документи переможця.pdf
25 лютого 2020 14:11
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:09
Документи переможця.pdf
25 лютого 2020 10:08
Довідка МВС.pdf
25 лютого 2020 10:00
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:26
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:24
Додаток 5 Проект.pdf
14 лютого 2020 14:24
Документи Додаток 3.pdf
14 лютого 2020 14:24
Документи Додаток 2.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 16:54
Електронний підпис
14 лютого 2020 16:54
9. мед. тех..pdf
14 лютого 2020 16:54
Лист_Здорове майбутне.pdf
14 лютого 2020 16:54
ГП виробника.pdf
14 лютого 2020 16:54
6. установчі.pdf
14 лютого 2020 16:54
5. посадова особа.pdf
14 лютого 2020 16:54
4. вимоги ст 17.pdf
14 лютого 2020 16:54
3. вимоги ст 16.pdf
14 лютого 2020 16:54
2. цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2020 16:54
1.реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ

ТОВ "ВІНФАР"

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"

ТОВ "ПАЛМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІНФАР"
#43295361
Переможець 1 441 200,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНФАР"
#43295361
1 441 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 20:54
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 20:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:36
Додаткова угода №2 до Дог.8ДЗ_2.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 09:34
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 12:25
Дод. уг. 1 до Дог. 8ДЗ_2.PDF зміни до договору
05 березня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:45
Договір Вінфар.PDF укладений
05 березня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) та п.п. 5 п.11.5., та п.11.6.Договору, Сторони домовились змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) на 798,00 грн. (сімсот дев'яносто вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20% 133,00 грн., а також перевести одиниці виміру з "грам білку" на "банка" та викласти Специфікацію у новій редакції (Додаток №1). Пункт 3.1 . викласти у новій редакції: "3.1 Ціна договору становить 1 440 402,00 грн. (один мільйон чотириста сорок тисяч чотириста дві гривні 00 копійок) в тому числі ПДВ 240 067,00 грн. Ціни на товар встановлюються в національній валюті України"
Номер договору про закупівлю: 8ДЗ/2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Сторони домовились зменшити суму договору та викласти Пункт 3.1 у наступній редакції: «3.1 Ціна договору становить 1 334 634,00 грн. (один мільйон триста тридцять чотири тисячі шістсот тридцять чотири гривні 00 копiйок) у т.ч. ПДВ – 222 439, 00грн. (двісті двадцять дві тисячі чотириста тридцять дев’ять гривень ,00 копійок ). Ціни на товар встановлюються в національній валюті України »
Номер договору про закупівлю: 8ДЗ/2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 334 634,00
UAH (в тому числі ПДВ 222 439,00 UAH)