Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі)
Очікувана вартість
12 190 295,72 UAH
UA-2020-01-29-001366-c d7746ca57eef4643b40e1f938e54cfa2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) на закупівлю послуг по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), з визначеними такими частинами предмета закупівлі (лоти): Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі, Лот №2: Літнє утримання вулично-дорожньої мережі 08 листопада 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-11-08-000642-с. Проте станом на 09 грудня 2019 року, щодо кожного лоту, було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 09 грудня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-12-09-002936-b. Проте, знову ж таки, станом на 09 січня 2020 року, щодо кожного лоту, було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за вищезазначеним предметом закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. У ході проведення переговорів, по кожному лоту окремо, які відбулись 28 січня 2020 року, від учасника отримано документи необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та цінову пропозицію. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-08-000642-с. Дата формування звіту: 09 грудня 2019 року; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-09-002936-b. Дата формування звіту: 09 січня 2020 року; протоколи переговорів між Замовником та Учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 16:49
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


2 лоти

Тендерна документація

29 січня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2: Літнє утримання вулично-дорожньої мережі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 405 196,05 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №2: Літнє утримання вулично-дорожньої мережі
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОКЛІНЕР"
#39153528
Переможець 8 405 196,05
UAH з ПДВ
29 січня 2020 17:03

Документи

29 січня 2020 17:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 17:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОКЛІНЕР"
#39153528
8 405 196,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 17:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:13
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 10:39
Додаткова угода 3 зміни до договору
23 грудня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:22
Додаткова угода 2 зміни до договору
12 червня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 11:20
Додаткова угода 1 зміни до договору
24 березня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 16:12
Договір з додатками укладений
11 лютого 2020 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2019 р. № 2-71/7 «Про міський бюджет м. Умань на 2020 рік»» від 17.03.2020 р. № 1-74/7, рішення виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2020 році в новій редакції» від 20.03.2020 р. № 102, зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуги ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), Лот №2: Літнє утримання вулично-дорожньої мережі. Ціна Договору зменшується згідно Угоди на 614 955,00 (шістсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень, 00 копійок) грн з ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 7 790 241,05 (сім мільйонів сімсот дев’яносто тисяч двісті сорок одна гривня, 05 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 298 373,51 грн». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 7 790 241,05 (сім мільйонів сімсот дев’яносто тисяч двісті сорок одна гривня, 05 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 298 373,51 грн».
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2020 році в новій редакції» від 11 червня 2020 р. № 183, зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуги ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), Лот №2: Літнє утримання вулично-дорожньої мережі. Ціна Договору зменшується згідно Угоди на 150 000,00 (сто п’ятдесят тисяч гривень, 00 копійок) грн з ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 7 640 241,05 (сім мільйонів шістсот сорок тисяч двісті сорок одна гривня, 05 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 273 373,51 грн». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 7 640 241,05 (сім мільйонів шістсот сорок тисяч двісті сорок одна гривня, 05 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 273 373,51 грн».
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуги ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), Лот №2: Літнє утримання вулично-дорожньої мережі. Ціна Договору зменшується згідно Угоди на 0,27 (двадцять сім копійок) грн з ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 7 640 240,78 (сім мільйонів шістсот сорок тисяч двісті сорок гривень, 78 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 273 373,46 грн». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 7 640 240,78 (сім мільйонів шістсот сорок тисяч двісті сорок гривень 78 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 273 373,46 грн».
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 640 240,78
UAH (в тому числі ПДВ 1 273 343,46 UAH)