Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
272 000,00 UAH
UA-2020-01-28-003450-a 5b7f7125542e42ed8829df359872bea8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Олександр Костянтинович

+380365820187 dubrmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради
Код ЄДРПОУ: 01999788
Місцезнаходження: 34100, Україна , Рівненська обл., місто, м.Дубровиця вул Воробинська 180
Контактна особа: Поліщук Олександр Костянтинович
+380365820187
dubrmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 14:36
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 14:36
Очікувана вартість: 272 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

03 лютого 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення назви рулонів
Дата подання: 31 січня 2020 16:01
Дата відповіді: 03 лютого 2020 16:23
В тендерній документації зазначено: "комбінований прозорий рулон для стерилізації без склейки". Прошу Вас уточнити, чи малося на увазі в предметі закупівлі "рулон для стерилізації плоский"?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Згідно вашого запиту, нами було переглянуто тендерну документацію та внесено відповідні зміни ( рулон "без склейки" замінено на рулон "зі складкою".

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000004 ● 4d8f439b0d66488894e31a0519c8461e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020 12:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.03.2020 № 23

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.02.2020 № 20.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-28-003450-a 28.01.2020 RISK 1-8_2 дані автоматичних індикаторів ризиків


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов"язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, комунальним некомерційним підприємством "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема 26.03.2020 року розірвано договір постачання від 18.03.2020 року №125.

2020-03-26 13:16:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Рулони для стерилізації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 110,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 лютого 2020 11:29
Закінчення: 14 лютого 2020 12:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 рул
Комбінований прозорий рулон для стерилізації без склейки 5см х 200м
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська,180
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
5 рул
Комбінований прозорий рулон для стерилізації без склейки 7,5см х 200м
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська,180
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
4 рул
Комбінований прозорий рулон для стерилізації без склейки 10см х 200м
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська,180
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
4 рул
Комбінований прозорий рулон для стерилізації без склейки 15см х 200м
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська,180
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
3 рул
Комбінований прозорий рулон для стерилізації зі складкою 20см х 100м
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська,180
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
2 рул
Комбінований прозорий рулон для стерилізації без склейки 25см х 200м
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська,180
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

питання щодо розміру рулонів
Дата подання: 31 січня 2020 12:30
Дата відповіді: 03 лютого 2020 16:21
Доброго дня! ТОВ "МЕД-ПАК" бажає прийняти участь у тендері, але уважно вивчивши пропозиції всіх українських продавців рулонів для стерилізації, нами так і не було знайдено рулонів у розмірі 20,5 см х 200 м. Чи можна замінити рулон розміром 20,5 см х 200 м на розмір 20 см х 200 м?
Відповідь: Доброго дня, дуже дякуємо Вам за запитання. Згідно вашого запиту, нами було переглянуто тендерну документацію та внесено відповідні зміни ( рулон розміром 20,5 см х 200 м. замінено на розмір 20 см х 100м.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Дезцентр плюс" 12 600,00
UAH з ПДВ
9 390,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «МЕД-ПАК» 11 742,00
UAH з ПДВ
10 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Корсун Андрій Петрович 11 400,00
UAH з ПДВ
10 389,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма Фармікс" 14 635,47
UAH з ПДВ
9 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 15:57
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:55
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2020 15:55
Технічний опис.zip
12 лютого 2020 15:55
Проект договору.pdf
12 лютого 2020 15:55
МТВ.pdf
12 лютого 2020 15:54
ДОВІДКА ст. 17 Закону.PDF
12 лютого 2020 15:54
Довідка про корупцію.PDF
12 лютого 2020 15:54
Довідка банкрутство.PDF

Публічні документи

10 лютого 2020 17:03
статут.pdf
10 лютого 2020 17:03
договір аналогічний.pdf
10 лютого 2020 17:03
проект договору.pdf
10 лютого 2020 17:03
рішення засновника.pdf
10 лютого 2020 17:03
протокол випробувань.pdf
10 лютого 2020 17:03
виписка ЄДРПОУ.pdf
10 лютого 2020 17:03
довідка п.4 ст. 17.pdf
10 лютого 2020 17:03
довідка п.1 ст.17.pdf
10 лютого 2020 17:03
наказ директор.pdf
10 лютого 2020 17:02
довідка п.7 ст17.pdf
10 лютого 2020 17:02
довідка ЄДРО корупція.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 08:51
Готова пропозиція.zip
06 лютого 2020 13:05
Готова пропозиція.zip

Публічні документи

13 лютого 2020 09:59
Електронний підпис
12 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
12 лютого 2020 10:29
Установчі.7z
12 лютого 2020 10:29
Проект договору дод№4.pdf
12 лютого 2020 10:29
ЛИСТ ГАРАНТІЯ 80%.pdf
12 лютого 2020 10:29
Інформаційна довідка.pdf
12 лютого 2020 10:29
ДОВІДКИ ДОД№2.7z
12 лютого 2020 10:29
Гарантійний лист МОЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дезцентр плюс"

Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «МЕД-ПАК»

ФОП Корсун Андрій Петрович

ПП "Фірма Фармікс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Дезцентр плюс"
#36295719
Переможець 9 390,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дезцентр плюс"
#36295719
9 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:52
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 16:27
Договір 116 _ специфікація.doc укладений
10 березня 2020 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 390,00
UAH (в тому числі ПДВ 614,30 UAH)