Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, (детектори та аналізатори, 8 лотів)
Очікувана вартість
1 646 831,36 UAH
UA-2020-01-23-005213-a ● bcc5e32d53644a6b888b3217ebe6e113
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Садовська Ірина Ігорівна +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 18:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 18:40 |
Очікувана вартість: | 1 646 831,36 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Тендерна документація
18 лютого 2020 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 17:14 |
ТД із закресленням.docx | |
18 лютого 2020 17:14 |
Перелік змін.docx | |
18 лютого 2020 17:14 |
ТД нова редакція.docx |
18 лютого 2020 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 лютого 2020 17:14 |
ТД із закресленням.docx
|
||||||
18 лютого 2020 17:14 |
Перелік змін.docx
|
||||||
18 лютого 2020 17:14 |
ТД нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики по лоту 1-8
Дата подання: 24 січня 2020 15:46
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:11
Шановний Замовник!
У тендерній документації вказано наступне:
Додаткові вимоги до учасника по Лотам 1-8:
"В разі надання цінових пропозицій учасниками на продукцію іноземного виробництва до складу пропозицій повинен додаватись документ, що підтверджує статус учасника як офіційного представника (дилера)."
Чи може Учасник додадати документ який підтверджує партнеські чи дистрибюторскі чи дилерські поноваження з виробником !? Це може бути партнерський лист представника виробника або авторизаційний лист від виробника або сертифікат представника від виробника і тд. ЧИ Вам необхідно надати саме документ, що підтверджує статус учасника саме як офіційного представника (дилера) !?
Якщо учасник обовязково має надати саме документ офіційного дилера і не може надати інший документ, який підтверджує звязок учасника з виробником, то це є дискримінаційною вимогою, і ми просимо Вас внести відповідні зміни у тендерну документацію
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно відповіді структурного підрозділу, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Питання до технічного завдання замовника "Лот №2"
Дата подання: 27 січня 2020 17:09
Дата відповіді: 29 січня 2020 13:31
Шановний замовник! Згідно до вимог технічної документації ,учасник має надати:
• Завірена копія декларації про відповідність Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ №94 від 13.01.2016;
Чи являється ця вимога обов'язковою відносно Автоматичного титратора AT1000 (AT1122.98) ?
Відповідь: Згідно відповіді структурного підрозділу:
Шановний учаснику закупівлі! Наведена Вами цитата стосується саме Лота 2, тобто автоматичного титратора AT1000 (AT1122.98) фірми Hach із комплектуючими для визначення вмісту хлоритів у воді амперометричним методом.
По цьому лотові тендерна документація містить таку додаткову вимогу: постачальник повинен забезпечити оцінку відповідності приладу вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ № 94 від 13.01.2016. Окрім згаданої Вами копії декларації, позитивний результат оцінки повинен засвідчуватися також нанесенням на прилад знака відповідності та додаткового метрологічного маркування. Для учасників закупівлі ці вимоги є обов’язковими.
Шановний учаснику закупівлі! Наведена Вами цитата стосується саме Лота 2, тобто автоматичного титратора AT1000 (AT1122.98) фірми Hach із комплектуючими для визначення вмісту хлоритів у воді амперометричним методом.
По цьому лотові тендерна документація містить таку додаткову вимогу: постачальник повинен забезпечити оцінку відповідності приладу вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ № 94 від 13.01.2016. Окрім згаданої Вами копії декларації, позитивний результат оцінки повинен засвідчуватися також нанесенням на прилад знака відповідності та додаткового метрологічного маркування. Для учасників закупівлі ці вимоги є обов’язковими.
Лот 8 Елемент сенсор Е-2 для сигналізатора-аналізатора Дозор С-8
Дата подання: 10 лютого 2020 10:23
Дата відповіді: 12 лютого 2020 09:20
Просимо вказати діапазон вимірювання чутливого елементу, а також повну його назву.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-005213-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2821300036
Дата подання: 06 березня 2020 14:25
Порушення чинного законодавства України та прав ФОП Волошин М.О.
Додатком 1 Тендерної документації закупівлі UA-2020-01-23-005213-a було встановлено наступну вимогу:
«надання довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Я, ФОП Волошин Максим Олександрович, у складі своєї Тендерної пропозиції (документ «ст.16.pdf»), надав довідку про наявність працівників, у якій зазначив про відповідний досвід виконання мною, аналогічних предмету закупівлі, поставок товару.
05.03.2020 Протоколом засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» по лоту 3 на закупівлю «ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, (детектори та аналізатори, 8 лотів)» мене було дискваліфіковано з наступної підстави:
«Учасником надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників, яка не свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документаці».
Я, як Учасник закупівлі, не погоджуюся з рішенням Замовника про дискваліфікацію і прошу визнати мене, ФОП Волошина Максима Олександровича, Переможцем, оскільки мною було дотримано вимоги закупівлі, а також надано всі необхідні документи. На підтвердження:
1. Форма довідки у довільній формі була дотримана повністю у документі «ст.16.pdf»;
2. Інформація про осіб, які мають належний досвід виконання поставки товарів зазначена. На підтвердження зазначеного досвіду було надано копію договору №623-ВП від 24 вересня 2019 року (документ «ст.16.pdf») копію видаткової накладної №19 (документ «ст.16.pdf») та скан-копію листа відгука («відгук Каразіна ..pdf»).
3. Замовником не було встановлено вимог щодо наявності спеціальної кваліфікації, знань, досвіду, кількості та інших характеристик до працівників. Отже, наявність мене, як працівника, який відповідає вимогам і має належний досвід та знання, є достатнім для виконання поставки товару за предметом закупівлі, а саме газоаналізаторів.
У разі відсутності відповіді та дій з Вашого боку протягом найближчих 4 днів, я вимушений буду звернутися за захистом своїх порушених прав до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
«надання довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Я, ФОП Волошин Максим Олександрович, у складі своєї Тендерної пропозиції (документ «ст.16.pdf»), надав довідку про наявність працівників, у якій зазначив про відповідний досвід виконання мною, аналогічних предмету закупівлі, поставок товару.
05.03.2020 Протоколом засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» по лоту 3 на закупівлю «ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, (детектори та аналізатори, 8 лотів)» мене було дискваліфіковано з наступної підстави:
«Учасником надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників, яка не свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документаці».
Я, як Учасник закупівлі, не погоджуюся з рішенням Замовника про дискваліфікацію і прошу визнати мене, ФОП Волошина Максима Олександровича, Переможцем, оскільки мною було дотримано вимоги закупівлі, а також надано всі необхідні документи. На підтвердження:
1. Форма довідки у довільній формі була дотримана повністю у документі «ст.16.pdf»;
2. Інформація про осіб, які мають належний досвід виконання поставки товарів зазначена. На підтвердження зазначеного досвіду було надано копію договору №623-ВП від 24 вересня 2019 року (документ «ст.16.pdf») копію видаткової накладної №19 (документ «ст.16.pdf») та скан-копію листа відгука («відгук Каразіна ..pdf»).
3. Замовником не було встановлено вимог щодо наявності спеціальної кваліфікації, знань, досвіду, кількості та інших характеристик до працівників. Отже, наявність мене, як працівника, який відповідає вимогам і має належний досвід та знання, є достатнім для виконання поставки товару за предметом закупівлі, а саме газоаналізаторів.
У разі відсутності відповіді та дій з Вашого боку протягом найближчих 4 днів, я вимушений буду звернутися за захистом своїх порушених прав до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 16:26
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником.
Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то учаснику процедури закупівлі необхідно надати тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Так, учасником – ФОП ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників, відповідно до якої учасник зможе самостійно здійснити поставку товару, на що має відповідний досвід.
Водночас довідка не свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації.
Враховуючи викладене, на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція учасника – ФОП ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ по Лоту 3 відхилена.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником.
Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то учаснику процедури закупівлі необхідно надати тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Так, учасником – ФОП ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників, відповідно до якої учасник зможе самостійно здійснити поставку товару, на що має відповідний досвід.
Водночас довідка не свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації.
Враховуючи викладене, на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція учасника – ФОП ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ по Лоту 3 відхилена.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 7: Детектори та аналізатори |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 507 456,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Аукціон
Позиції
16 шт
Лот 7: ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1; Харківське шосе, 50 А, м. Київ, 02160
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Аметист" |
384 000,00
UAH з ПДВ
|
351 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інкос лайн" |
384 000,00
UAH з ПДВ
|
352 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВО "ЕНЕРГОМАШ"" |
397 440,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Аметист" #30013113 |
Відхилено |
351 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 18:36
|
ТОВ "Інкос лайн" #39459829 |
Переможець |
352 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 18:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 09:01
|
Звіт | укладений |
30 червня 2021 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 14:24
|
Повідомлення Інкос Лайн 545.docx | зміни до договору |
08 грудня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 18:47
|
Договір | укладений |
19 березня 2020 18:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 68 640,00 (шістдесят вісім тисяч шістсот сорок грн. 00 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі - 352 000,00 (триста п’ятдесят дві тисячі грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 293 333,33 (двісті дев’яносто три тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.), ПДВ – 58 666,67 (п’ятдесят вісім тисяч шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.) укладеному в 2020 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 420 640,00 (чотириста двадцять тисяч шістсот сорок грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ 350 533,33 (триста п’ятдесят тисяч п’ятсот тридцять три грн. 33 коп.), ПДВ – 70 106,67 (сімдесят тисяч сто шість грн. 67 коп.).» 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 545/24/16-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |