Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, (детектори та аналізатори, 8 лотів)
Очікувана вартість
1 646 831,36 UAH
UA-2020-01-23-005213-a bcc5e32d53644a6b888b3217ebe6e113
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 18:40
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 18:40
Очікувана вартість: 1 646 831,36 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»

Тендерна документація

18 лютого 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:14
ТД із закресленням.docx
18 лютого 2020 17:14
Перелік змін.docx
18 лютого 2020 17:14
ТД нова редакція.docx
18 лютого 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:14
ТД із закресленням.docx
05 лютого 2020 15:17
ТД із закресленням.docx
18 лютого 2020 17:14
Перелік змін.docx
05 лютого 2020 15:17
Перелік змін.docx
18 лютого 2020 17:14
ТД нова редакція.docx
05 лютого 2020 15:17
ТД нова радакція.docx
23 січня 2020 18:36
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики по лоту 1-8
Дата подання: 24 січня 2020 15:46
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:11
Шановний Замовник! У тендерній документації вказано наступне: Додаткові вимоги до учасника по Лотам 1-8: "В разі надання цінових пропозицій учасниками на продукцію іноземного виробництва до складу пропозицій повинен додаватись документ, що підтверджує статус учасника як офіційного представника (дилера)." Чи може Учасник додадати документ який підтверджує партнеські чи дистрибюторскі чи дилерські поноваження з виробником !? Це може бути партнерський лист представника виробника або авторизаційний лист від виробника або сертифікат представника від виробника і тд. ЧИ Вам необхідно надати саме документ, що підтверджує статус учасника саме як офіційного представника (дилера) !? Якщо учасник обовязково має надати саме документ офіційного дилера і не може надати інший документ, який підтверджує звязок учасника з виробником, то це є дискримінаційною вимогою, і ми просимо Вас внести відповідні зміни у тендерну документацію Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно відповіді структурного підрозділу, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Питання до технічного завдання замовника "Лот №2"
Дата подання: 27 січня 2020 17:09
Дата відповіді: 29 січня 2020 13:31
Шановний замовник! Згідно до вимог технічної документації ,учасник має надати: • Завірена копія декларації про відповідність Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ №94 від 13.01.2016; Чи являється ця вимога обов'язковою відносно Автоматичного титратора AT1000 (AT1122.98) ?
Відповідь: Згідно відповіді структурного підрозділу:
Шановний учаснику закупівлі! Наведена Вами цитата стосується саме Лота 2, тобто автоматичного титратора AT1000 (AT1122.98) фірми Hach із комплектуючими для визначення вмісту хлоритів у воді амперометричним методом.
По цьому лотові тендерна документація містить таку додаткову вимогу: постачальник повинен забезпечити оцінку відповідності приладу вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ № 94 від 13.01.2016. Окрім згаданої Вами копії декларації, позитивний результат оцінки повинен засвідчуватися також нанесенням на прилад знака відповідності та додаткового метрологічного маркування. Для учасників закупівлі ці вимоги є обов’язковими.
Лот 8 Елемент сенсор Е-2 для сигналізатора-аналізатора Дозор С-8
Дата подання: 10 лютого 2020 10:23
Дата відповіді: 12 лютого 2020 09:20
Просимо вказати діапазон вимірювання чутливого елементу, а також повну його назву.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-005213-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2821300036
Дата подання: 06 березня 2020 14:25
Порушення чинного законодавства України та прав ФОП Волошин М.О.
Додатком 1 Тендерної документації закупівлі UA-2020-01-23-005213-a було встановлено наступну вимогу:
«надання довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Я, ФОП Волошин Максим Олександрович, у складі своєї Тендерної пропозиції (документ «ст.16.pdf»), надав довідку про наявність працівників, у якій зазначив про відповідний досвід виконання мною, аналогічних предмету закупівлі, поставок товару.
05.03.2020 Протоколом засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» по лоту 3 на закупівлю «ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, (детектори та аналізатори, 8 лотів)» мене було дискваліфіковано з наступної підстави:
«Учасником надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників, яка не свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документаці».
Я, як Учасник закупівлі, не погоджуюся з рішенням Замовника про дискваліфікацію і прошу визнати мене, ФОП Волошина Максима Олександровича, Переможцем, оскільки мною було дотримано вимоги закупівлі, а також надано всі необхідні документи. На підтвердження:
1. Форма довідки у довільній формі була дотримана повністю у документі «ст.16.pdf»;
2. Інформація про осіб, які мають належний досвід виконання поставки товарів зазначена. На підтвердження зазначеного досвіду було надано копію договору №623-ВП від 24 вересня 2019 року (документ «ст.16.pdf») копію видаткової накладної №19 (документ «ст.16.pdf») та скан-копію листа відгука («відгук Каразіна ..pdf»).
3. Замовником не було встановлено вимог щодо наявності спеціальної кваліфікації, знань, досвіду, кількості та інших характеристик до працівників. Отже, наявність мене, як працівника, який відповідає вимогам і має належний досвід та знання, є достатнім для виконання поставки товару за предметом закупівлі, а саме газоаналізаторів.
У разі відсутності відповіді та дій з Вашого боку протягом найближчих 4 днів, я вимушений буду звернутися за захистом своїх порушених прав до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 16:26
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником.
Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то учаснику процедури закупівлі необхідно надати тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Так, учасником – ФОП ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників, відповідно до якої учасник зможе самостійно здійснити поставку товару, на що має відповідний досвід.
Водночас довідка не свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації.
Враховуючи викладене, на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція учасника – ФОП ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ по Лоту 3 відхилена.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 7: Детектори та аналізатори
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 507 456,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Аукціон

Початок: 28 лютого 2020 11:39
Закінчення: 28 лютого 2020 12:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16 шт
Лот 7: ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1; Харківське шосе, 50 А, м. Київ, 02160
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Аметист" 384 000,00
UAH з ПДВ
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інкос лайн" 384 000,00
UAH з ПДВ
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВО "ЕНЕРГОМАШ"" 397 440,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 11:14
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
27 лютого 2020 11:14
Dovirenist_Savchenko.zip
27 лютого 2020 11:14
Dovidka pro nazvu.zip
27 лютого 2020 11:13
Bankivska Licenzia.zip
27 лютого 2020 11:13
201595_ГР_0285_15000.00.zip
26 лютого 2020 20:46
Паспорт на ЛБВК-М ..pdf
26 лютого 2020 20:46
Сертификат ЛБВК-М08022019.pdf
26 лютого 2020 20:46
Захист довкілля.pdf
26 лютого 2020 20:46
Про санкції...pdf
26 лютого 2020 20:45
ВИТЯГ ПДВ АМЕТИСТ.PDF
26 лютого 2020 20:45
СТАТУТ копія завірена.pdf
26 лютого 2020 20:45
Виконаний договір _2.pdf
26 лютого 2020 20:45
Виконаний договір _1.pdf
26 лютого 2020 20:45
Наявність працівників.pdf
26 лютого 2020 20:45
Наявність обладнання..pdf
26 лютого 2020 20:45
РІШЕННЯ ВЛАСНИКА.pdf
26 лютого 2020 20:45
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 17:55
Електронний підпис
06 березня 2020 17:54
Довідки переможця.pdf
27 лютого 2020 18:19
Електронний підпис
27 лютого 2020 17:50
Модельний статут н п.pdf
27 лютого 2020 17:50
Витяг ЄДРПОУ 27 02 2020.pdf
27 лютого 2020 17:50
Протокол 71 Директор.pdf
27 лютого 2020 17:50
Договір поставки.pdf
27 лютого 2020 17:50
Наказ на директора.PDF
27 лютого 2020 17:50
Лист Модельний Статут.pdf
27 лютого 2020 17:50
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 09:14
Протокол НР.7Z
19 лютого 2020 09:14
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 лютого 2020 09:14
Лист для клієнтів.7z
19 лютого 2020 09:14
ЕМК_14_Статут.pdf
19 лютого 2020 09:14
ЕМК_8_Лист_відгук.pdf
19 лютого 2020 09:14
ЕМК_5_Довідка_МТР.pdf
19 лютого 2020 09:14
Гарантія 830-20.7z
19 лютого 2020 09:14
Витяг із Статуту.7z
19 лютого 2020 09:14
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Аметист"

ТОВ "Інкос лайн"

ТОВ "ВО "ЕНЕРГОМАШ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Аметист"
#30013113
Відхилено 351 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 18:36
ТОВ "Інкос лайн"
#39459829
Переможець 352 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 18:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 18:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інкос лайн"
#39459829
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 09:01
Звіт укладений
30 червня 2021 08:53
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 14:24
Повідомлення Інкос Лайн 545.docx зміни до договору
08 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 18:47
Договір укладений
19 березня 2020 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 68 640,00 (шістдесят вісім тисяч шістсот сорок грн. 00 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі - 352 000,00 (триста п’ятдесят дві тисячі грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 293 333,33 (двісті дев’яносто три тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.), ПДВ – 58 666,67 (п’ятдесят вісім тисяч шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.) укладеному в 2020 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 420 640,00 (чотириста двадцять тисяч шістсот сорок грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ 350 533,33 (триста п’ятдесят тисяч п’ятсот тридцять три грн. 33 коп.), ПДВ – 70 106,67 (сімдесят тисяч сто шість грн. 67 коп.).» 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 545/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 395 992,80
UAH (в тому числі ПДВ 65 998,80 UAH)