Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування (Овочі, фрукти та горіхи)
Очікувана вартість
217 000,00 UAH
UA-2020-01-23-004303-a 879c3649d7624470b2f701b4123eef0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раїса Балабушко

+380362271130 scool_slabozori_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КЛЕВАНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА №1 І-ІІІ СТУПЕНІВ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21087614
Місцезнаходження: 35312, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Шкільна, буд. 15
Контактна особа: Раїса Балабушко
+380362271130
scool_slabozori_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 217 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Згідно технічного завдання

Тендерна документація

23 січня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 16:28
ТД овочі, фрукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-004303-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Панасюк Анатолій Юрійович, Код ЄДРПОУ:3092309618
Дата подання: 14 лютого 2020 09:42
щодо визнання переможця
Вимога

Рішенням засідання тендерного комітету оформленого протоколом №16 від 13.02.2020 року переможцем торгів за лотом №1 було визнано Фізична особа-підприємець Середа Любов Володимирівна.
Із таким рішенням тендерного комітету не можна погодитись з огляду на те, що пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано:
Договір оренди, який не є чинним згідно законодавства України так як на підставі ст. 793 Цивільного Кодексу України договори, укладені на строк більше 3-х років повинні оформлятись нотаріально. Їх договір строком на 5 років та не є нотаріально посвідченим.
«Стаття 793. Форма договору найму будівлі або іншої капітальної споруди
1. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі.
2. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.»
Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.

2.
У довідці про наявність матеріально-технічної бази вказано орендований транспортний засіб - «фургон ізотермічний»,

Проте не надано документів, які б підтвердили наявність даного автотранспорту, як того вимагала тендерна документація Замовника, бо у складі пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ який має тип «легковий-В пасажирський»

Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.

3.
Не надано інформації про наявність/відсутність експлуатаційного дозволу у учасника (згідно п.8 ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації). Згідно ч.1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі відсутності документів учасник повинен надати лист-пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.
Проте не надано і лист-пояснення ненадання цього документу у складі пропозиції.
4.

Не надано інформації про реєстрацію потужностей УЧАСНИКА. Згідно ЗУ Про безпечність харчових продуктів ВСІ оператори ринку, які здійснюються діяльність у сфері харчування на будь-якому етапі (в даному випадку поставки та транспортування продуктів харчування) повинні бути зареєстровані як оператори ринку і мати реєстраційний номер.


Враховуючи вказане пропозиція ФОП Середа Любов Володимирівна не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 16:36
Вимога взята до уваги. Проведено засідання ТК. Рішення ТК оформлено протоколом №17 від 14.02.2020 року.

Документи

14 лютого 2020 16:35
Прот. 17.(ст 2)jpeg.jpeg.jpeg
14 лютого 2020 16:36
Прот. 17.jpeg.jpeg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 2. Овочі: цибуля, морква, столовий буряк, капуста, помідори свіжі, огірки свіжі, часник, редиска свіжа
Опис предмету закупівлі:
Згідно технічного завдання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 61 600,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 308,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 13:37
Закінчення: 10 лютого 2020 14:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000 кг
Цибуля
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки: 31 грудня 2020
1000 кг
Морква
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки: 31 грудня 2020
1000 кг
Буряк
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки: 31 грудня 2020
2000 кг
Капуста
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки: 31 грудня 2020
500 кг
Помідор свіжий
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки: 31 грудня 2020
150 кг
Огірок свіжий
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки: 31 грудня 2020
30 кг
Часник
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки: 31 грудня 2020
50 кг
Редиска свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА" 60 750,00
UAH
47 000,00
UAH
Документи
ФОП Грушевський Олександр Юрійович 54 750,00
UAH
50 990,00
UAH
Документи
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА 60 900,00
UAH
45 000,00
UAH
Документи
ФОП Панасюк Анатолій Юрійович 59 300,00
UAH
59 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 16:44
Технічні вимоги.pdf
07 лютого 2020 16:44
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 16:44
паспорт1.pdf
07 лютого 2020 16:44
Оператор ринку.jpg
07 лютого 2020 16:44
МТБ.pdf
07 лютого 2020 16:44
Медична книжка.jpeg
07 лютого 2020 16:44
код1.pdf
07 лютого 2020 16:44
Договір овочі.PDF
07 лютого 2020 16:44
Договір аналогічний.PDF
07 лютого 2020 16:43
Відгук Славута.pdf
07 лютого 2020 16:43
Виписка.pdf
07 лютого 2020 16:43
Cанітарний паспорт.pdf
07 лютого 2020 16:43
36-Т.pdf
07 лютого 2020 16:41
Технічні вимоги.pdf
07 лютого 2020 16:41
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 16:41
паспорт1.pdf
07 лютого 2020 16:41
Оператор ринку.jpg
07 лютого 2020 16:41
МТБ.pdf
07 лютого 2020 16:41
Медична книжка.jpeg
07 лютого 2020 16:41
код1.pdf
07 лютого 2020 16:41
Договір овочі.PDF
07 лютого 2020 16:41
Договір аналогічний.PDF
07 лютого 2020 16:41
Відгук Славута.pdf
07 лютого 2020 16:41
Виписка.pdf
07 лютого 2020 16:41
Cанітарний паспорт.pdf
07 лютого 2020 16:41
36-Т.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 08:44
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:11
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:08
копія паспорту 1 ст.tiff
07 лютого 2020 16:08
копія паспорту 2 ст.tiff
07 лютого 2020 16:08
4 додаток 3 ст.tiff
07 лютого 2020 16:08
4 додаток 2 ст..tiff
07 лютого 2020 16:08
4 додаток 4 ст.tiff
07 лютого 2020 16:08
4 додаток 1 ст.tiff
07 лютого 2020 16:08
лист відгук.tiff
07 лютого 2020 16:08
виписка з єдр 1 ст.tiff
07 лютого 2020 16:08
виписка з єдр 2 ст..tiff
07 лютого 2020 16:08
довіреність.tiff
07 лютого 2020 16:08
довідка про статут.tiff
07 лютого 2020 16:08
інформаційна довідка.tiff

Публічні документи

07 лютого 2020 15:53
гарант лист.JPG
07 лютого 2020 15:53
відомості.JPG

Публічні документи

07 лютого 2020 15:43
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:37
тендерна лот2 овочі.JPG
07 лютого 2020 15:37
повноваження Панасюк.pdf
07 лютого 2020 15:37
кваліфікаційні.pdf
07 лютого 2020 15:37
інші листи та довідки.pdf
07 лютого 2020 15:37
акт обстеження складу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП Грушевський Олександр Юрійович

ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА

ФОП Панасюк Анатолій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА
#3175809067
Відхилено 45 000,00
UAH
14 лютого 2020 16:49
ФОП "СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА"
#2637912863
Відхилено 47 000,00
UAH
14 лютого 2020 16:53
ФОП Грушевський Олександр Юрійович
#2985916079
Переможець 50 990,00
UAH
14 лютого 2020 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Грушевський Олександр Юрійович
#2985916079
50 990,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 10:45
додаткова угода №2..jpeg зміни до договору
05 січня 2021 10:43
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 13:29
Додаток до дог..bmp зміни до договору
11 вересня 2020 12:57
Дод.угода.bmp зміни до договору
11 вересня 2020 12:57
Протокол.bmp зміни до договору
11 вересня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 12:25
дод угода №1.jpeg зміни до договору
27 липня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 10:33
Специфікація до договору.jpeg укладений
25 лютого 2020 10:32
Договір ОВОЧІ (ст1).jpeg укладений
25 лютого 2020 10:25
Договір ОВОЧІ (ст2)..jpeg укладений
25 лютого 2020 10:25
Договір ОВОЧІ (ст3)..jpeg укладений
25 лютого 2020 10:25
Договір ОВОЧІ (ст4)..jpeg укладений
25 лютого 2020 10:25
Договір ОВОЧІ (ст5)..jpeg укладений
25 лютого 2020 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 890,00
UAH