Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування (Овочі, фрукти та горіхи)
Очікувана вартість
217 000,00 UAH
UA-2020-01-23-004303-a ● 879c3649d7624470b2f701b4123eef0a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КЛЕВАНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА №1 І-ІІІ СТУПЕНІВ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21087614 |
Місцезнаходження: | 35312, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Шкільна, буд. 15 |
Контактна особа: |
Раїса Балабушко +380362271130 scool_slabozori_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 217 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Згідно технічного завдання
Тендерна документація
23 січня 2020 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 16:28 |
ТД овочі, фрукти.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004303-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Панасюк Анатолій Юрійович, Код ЄДРПОУ:3092309618
Дата подання: 14 лютого 2020 09:42
щодо визнання переможця
Вимога
Рішенням засідання тендерного комітету оформленого протоколом №16 від 13.02.2020 року переможцем торгів за лотом №1 було визнано Фізична особа-підприємець Середа Любов Володимирівна.
Із таким рішенням тендерного комітету не можна погодитись з огляду на те, що пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано:
Договір оренди, який не є чинним згідно законодавства України так як на підставі ст. 793 Цивільного Кодексу України договори, укладені на строк більше 3-х років повинні оформлятись нотаріально. Їх договір строком на 5 років та не є нотаріально посвідченим.
«Стаття 793. Форма договору найму будівлі або іншої капітальної споруди
1. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі.
2. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.»
Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
2.
У довідці про наявність матеріально-технічної бази вказано орендований транспортний засіб - «фургон ізотермічний»,
Проте не надано документів, які б підтвердили наявність даного автотранспорту, як того вимагала тендерна документація Замовника, бо у складі пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ який має тип «легковий-В пасажирський»
Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
3.
Не надано інформації про наявність/відсутність експлуатаційного дозволу у учасника (згідно п.8 ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації). Згідно ч.1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі відсутності документів учасник повинен надати лист-пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.
Проте не надано і лист-пояснення ненадання цього документу у складі пропозиції.
4.
Не надано інформації про реєстрацію потужностей УЧАСНИКА. Згідно ЗУ Про безпечність харчових продуктів ВСІ оператори ринку, які здійснюються діяльність у сфері харчування на будь-якому етапі (в даному випадку поставки та транспортування продуктів харчування) повинні бути зареєстровані як оператори ринку і мати реєстраційний номер.
Враховуючи вказане пропозиція ФОП Середа Любов Володимирівна не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішенням засідання тендерного комітету оформленого протоколом №16 від 13.02.2020 року переможцем торгів за лотом №1 було визнано Фізична особа-підприємець Середа Любов Володимирівна.
Із таким рішенням тендерного комітету не можна погодитись з огляду на те, що пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано:
Договір оренди, який не є чинним згідно законодавства України так як на підставі ст. 793 Цивільного Кодексу України договори, укладені на строк більше 3-х років повинні оформлятись нотаріально. Їх договір строком на 5 років та не є нотаріально посвідченим.
«Стаття 793. Форма договору найму будівлі або іншої капітальної споруди
1. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі.
2. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.»
Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
2.
У довідці про наявність матеріально-технічної бази вказано орендований транспортний засіб - «фургон ізотермічний»,
Проте не надано документів, які б підтвердили наявність даного автотранспорту, як того вимагала тендерна документація Замовника, бо у складі пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ який має тип «легковий-В пасажирський»
Таким чином учасник не підтвердив відповідність його пропозиції кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
3.
Не надано інформації про наявність/відсутність експлуатаційного дозволу у учасника (згідно п.8 ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації). Згідно ч.1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі відсутності документів учасник повинен надати лист-пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.
Проте не надано і лист-пояснення ненадання цього документу у складі пропозиції.
4.
Не надано інформації про реєстрацію потужностей УЧАСНИКА. Згідно ЗУ Про безпечність харчових продуктів ВСІ оператори ринку, які здійснюються діяльність у сфері харчування на будь-якому етапі (в даному випадку поставки та транспортування продуктів харчування) повинні бути зареєстровані як оператори ринку і мати реєстраційний номер.
Враховуючи вказане пропозиція ФОП Середа Любов Володимирівна не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 16:36
Вимога взята до уваги. Проведено засідання ТК. Рішення ТК оформлено протоколом №17 від 14.02.2020 року.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 2. Овочі: цибуля, морква, столовий буряк, капуста, помідори свіжі, огірки свіжі, часник, редиска свіжа |
Опис предмету закупівлі: |
Згідно технічного завдання
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 61 600,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 308,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
1000 кг
Цибуля
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
1000 кг
Морква
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
1000 кг
Буряк
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
2000 кг
Капуста
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
500 кг
Помідор свіжий
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
150 кг
Огірок свіжий
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
30 кг
Часник
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
50 кг
Редиска свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань 2, Шкільна 15
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА" |
60 750,00
UAH
|
47 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Грушевський Олександр Юрійович |
54 750,00
UAH
|
50 990,00
UAH
|
Документи |
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА |
60 900,00
UAH
|
45 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Панасюк Анатолій Юрійович |
59 300,00
UAH
|
59 300,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА #3175809067 |
Відхилено |
45 000,00
UAH
|
14 лютого 2020 16:49
|
ФОП "СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА" #2637912863 |
Відхилено |
47 000,00
UAH
|
14 лютого 2020 16:53
|
ФОП Грушевський Олександр Юрійович #2985916079 |
Переможець |
50 990,00
UAH
|
14 лютого 2020 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 10:45
|
додаткова угода №2..jpeg | зміни до договору |
05 січня 2021 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2020 13:29
|
Додаток до дог..bmp | зміни до договору |
11 вересня 2020 12:57
|
Дод.угода.bmp | зміни до договору |
11 вересня 2020 12:57
|
Протокол.bmp | зміни до договору |
11 вересня 2020 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 12:25
|
дод угода №1.jpeg | зміни до договору |
27 липня 2020 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 10:33
|
Специфікація до договору.jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:32
|
Договір ОВОЧІ (ст1).jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:25
|
Договір ОВОЧІ (ст2)..jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:25
|
Договір ОВОЧІ (ст3)..jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:25
|
Договір ОВОЧІ (ст4)..jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:25
|
Договір ОВОЧІ (ст5)..jpeg | укладений |
25 лютого 2020 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |