Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моторні оливи (олива моторна 15W40 та 10W40)
Очікувана вартість
886 080,00 UAH
UA-2020-01-23-001334-c afea7c730e2044b7826275621ebbbbcb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Климчук Сергій Володимирович

380674772297 lk.atp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1
Код ЄДРПОУ: 23884071
Місцезнаходження: 79066, Україна , Львівська обл., Львів, Грунтова 1б
Контактна особа: Климчук Сергій Володимирович
380674772297
lk.atp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 886 080,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Тендерна документація

23 січня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 12:30
Тендерна документація олива моторна 01.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерная документация
Дата подання: 29 січня 2020 17:07
Дата відповіді: 31 січня 2020 13:15
Добрый день. В тендерной документации отсутствует бланк / форма "тендерна пропозиція" или "цінова пропозиція" которая отображает ценовое предложение участника тендерных торгов. "Додаток №3", входящий в тендерную документацию, отображает только качественные показатели предлагаемого участниками торгов продукта. Просьба дать разъяснение по этому поводу или добавить такой бланк в тендерную документацию. Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, тендерною документацією не вимагається документ "тендерна пропозиція"/ "цінова пропозиція". В електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про цінові пропозиції учасників. Під час розкриття тендерних пропозицій формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ціни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-001334-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:40627579
Дата подання: 29 січня 2020 13:08
Технічні характеристики
Типовими фізико-хімічними характеристиками для моторних олив є: В’язкість кінематична при 100 оС; В’язкість кінематична при 40 оС; Індекс в’язкості; Температура застигання; Температура спалаху; Лужне число, мг KOH/г; з обов’язковим зазначенням методів випробувань ASTM, DIN, ГОСТ і т. інше. Вказані Замовником технічні характеристики, а саме: В’язкість при 150 оС ≥ 3.5 мПа*с; Стійкість до зсуву 106 с-1циклів зсуву; Втрата на випаровування (після 1 год при 250C) ≤ 13% є нетиповими і дискримінаційними через те, що вони вказуються в технічних паспортах тільки одного виробника мастильних матеріалів, а саме компанії FUCHS. Крім того, в технічних параметрах Замовником не вказані методи випробувань (ASTM, DIN, ГОСТ і т. інше), за результатами яких були отримані вказані дані. Просимо внести зміни до Додатку 3 тендерної документації і привести їх до вигляду, як, наприклад, в позиції 1. Олива моторна 15W40. Це забезпечить проведення відкритих і прозорих торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2020 16:06
Ваша вимога, уважно розглянута тендерним комітетом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1. Повідомляємо, що повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації. Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Щодо встановлення дискримінаційних вимог: відповідно до ст. 3 Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст. 10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Моторні оливи (олива моторна 15W40 та 10W40)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 312 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 120,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2080 л
Олива моторна 10W40
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Авіаційна, 1
Дата доставки: 11 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - власний бюджет Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-001334-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:40627579
Дата подання: 29 січня 2020 13:08
Технічні характеристики
Типовими фізико-хімічними характеристиками для моторних олив є: В’язкість кінематична при 100 оС; В’язкість кінематична при 40 оС; Індекс в’язкості; Температура застигання; Температура спалаху; Лужне число, мг KOH/г; з обов’язковим зазначенням методів випробувань ASTM, DIN, ГОСТ і т. інше. Вказані Замовником технічні характеристики, а саме: В’язкість при 150 оС ≥ 3.5 мПа*с; Стійкість до зсуву 106 с-1циклів зсуву; Втрата на випаровування (після 1 год при 250C) ≤ 13% є нетиповими і дискримінаційними через те, що вони вказуються в технічних паспортах тільки одного виробника мастильних матеріалів, а саме компанії FUCHS. Крім того, в технічних параметрах Замовником не вказані методи випробувань (ASTM, DIN, ГОСТ і т. інше), за результатами яких були отримані вказані дані. Просимо внести зміни до Додатку 3 тендерної документації і привести їх до вигляду, як, наприклад, в позиції 1. Олива моторна 15W40. Це забезпечить проведення відкритих і прозорих торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2020 16:06
Ваша вимога, уважно розглянута тендерним комітетом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1. Повідомляємо, що повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації. Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Щодо встановлення дискримінаційних вимог: відповідно до ст. 3 Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст. 10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "ЕМ-ЕС-АЙ" 185 000,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 12:54
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:52
Статут MSI (Щепоткіна).PDF
10 лютого 2020 12:52
свідоцтво ПДВ.PDF
10 лютого 2020 12:52
приказ_назн_директора.PDF
10 лютого 2020 12:52
АТЕСТАТ_Укрпромсепр.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "ЕМ-ЕС-АЙ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 лютого 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій