Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 – нафта і дистиляти – 3 лоти Лот №1 09132000-3 – бензин (бензин А-95, бензин А-92) Лот №2 09134200-9 – дизельне паливо (дизельне паливо) Лот №3 09133000-0 – газ нафтовий скраплений (пропан)
Очікувана вартість
1 558 860,00 UAH
UA-2020-01-23-001104-a 3f56a6e8ff4f44f7a306b105cafb2e45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Соколовський

+380964835822 spezkomuntrans@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 33409809
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Гунська, буд. 7
Контактна особа: Роман Соколовський
+380964835822
spezkomuntrans@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 10:43
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 10:43
Очікувана вартість: 1 558 860,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

30 січня 2020 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 19:22
перелік змін нафта і дистиляти.pdf
30 січня 2020 19:22
Тендерна документація зі змінами.doc
30 січня 2020 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 19:22
перелік змін нафта і дистиляти.pdf
30 січня 2020 19:22
Тендерна документація зі змінами.doc
23 січня 2020 11:05
Тендерна документація 1 (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000014 ● c9583c745b704c9b8ab9bf92b6909bd5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.01.2020 № 4
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 24.01.2020 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2020-01-23-001104-a 23.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-28 10:42:38

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі нафта і дистиляти за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-01-23-001104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1) Відповідно до частини третьої статті 17 Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Водночас, у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься інформація, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
Вкажіть чому в тендерній документації Вами зазначена вимога до переможця надати інформацію,яка міститься у відкритих реєстрах?

2) Відповідно до частини першої статті 25 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
З якої підстави вимогами тендерної документації передбачено місце подання переможцем торгів документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, установлених статтею 17 Закону, у прошитому та пронумерованому вигляді за фізичною адресою с. Кам’янка вул. Свободи,12 ?

3) Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Законом чітко визначений перелік документів, які мають бути завантажені. При цьому Вами у пункті 1, 2, 3, 4 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається подання інших документів від переможця.
З якої підстави Вами вимагається надання даних документів у 5-тиденний термін переможцем процедури закупівлі?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-30 09:20:51

Відповідь на звернення по закупівлі за номером ID:UA-2020-01-23-001104-a

Проаналізувавши питання західного офісу Держаудитслужби нами були виявлені помилки в тендерній документації та на підставі цього будуть внесені зміни до тендерної документації

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-01-30 09:26:17

Відповідь на питання

Проаналізувавши питання західного офісу Держаудитслужби нами були виявлені помилки в тендерній документації та на підставі цього будуть внесені зміни до тендерної документації

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами висновку західного офісу Держаудитслужби нами були внесені зміни в тендерній документації .

2020-02-07 10:39:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2020-02-07 11:35:11

  • UA-M-2021-04-05-000027 ● 2c1e78c0f4074aec9f33833063adcb16
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021 10:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

05.04.2021 № 228

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу від 05.04.2021 № 228
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
9. UA-2020-01-23-001104-a; 23.01.2020
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-12 17:11:08

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-01-23-001104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно частини шостої розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 17.12.2020 № 2, від 27.12.2020 № 4, від 06.02.2021 № 5 до договору від 02.03.2020 № 562-КП про закупівлю дизельного палива?
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 24.09.2020 № 1, від 26.10.2020 № 2, від 27.01.2021 № 4, від 17.02.2021 № 5, від 03.03.2021 №6 до договору від 02.03.2020 № 0563-КП про закупівлю газу нафтового скрапленого (пропан)?
Крім того, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником були внесені зміни до вищезазначених договорів 06.04.2021 та 02.04.2021 відповідно.
Прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: які зміни були внесені Замовником 02.04.2021 та 06.04.2021?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-15 08:32:29

Пояснення щодо додаткових угод

Надаємо копії листів та довідок торгівельної палати для укладання додаткових угод від 17.12.2020 № 2, від 27.12.2020 № 4, від 06.02.2021 № 5 до договору від 02.03.2020 № 562-КП та додаткових угод від 24.09.2020 № 1, від 26.10.2020 № 2, від 27.01.2021 № 4, від 17.02.2021 № 5, від 03.03.2021 №6 до договору від 02.03.2020 № 0563-КП.
Також надаємо пояснення до додаткової угоди № 4 від 27 грудня 2021 року до договору 0563-КП та до додаткової угоди № 4 від 27 грудня 2020 року до договору 0562-КП . В даному випадку виникла техніна помилка. (дати 27.12.2021 року та 27.12.2020 року ). Вищезазначені додаткові угоди слід вважати від 27 січня 2021, чому підтвердження дати публікації даних додаткових угод (28.01.2021 року), також надаємо видаткові накладні на цей період, які підтверджують відпуск пального по попереднім додатковим угодам. Щодо внесення змін до вищезазначених договорів 06.04.2021 та 02.04.2021 відповідно надаємо поясненя що цими датами було звітовано про виконнаня договору. Також хочемо зауважити що за весь час дії даних договорів відпускна ціна для нашого підприємства була нища як мінімум на 0,3 грн за літр жіж зазначалось на АЗС.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-04-21 13:53:28

щодо змін 02.04.2021 та 06.04.2021 року

Щодо внесення змін до договорів № 562 та 563 від 06.04.2021 та 02.04.2021 відповідно надаємо поясненя що цими датами було звітовано про виконнаня договору. Але в той час було повідомлення від адміністрації майданчику Закупки. пром. що є тимчасові збої в роботі в частині відображення змін. В зв'язку з чим на звітах про виконання не зафіксувався електроний підпис. 21.04.2021 року після спілкування з працівниками майданчика було повторно накладено електроний підпис . Надаємо фото дат звітності

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2 09134200-9 – дизельне паливо (дизельне паливо)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 205 860,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 030,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 лютого 2020 11:42
Закінчення: 18 лютого 2020 12:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50000 л
Лот №2 09134200-9 – дизельне паливо (дизельне паливо)
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32302, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, адреси АЗС
Дата доставки: 28 лютого 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ 1 060 000,00
UAH з ПДВ
1 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 161 000,00
UAH з ПДВ
1 161 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:32
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:23
Довідки переможця
21 лютого 2020 15:23
Довідки переможця
21 лютого 2020 15:23
Справка МВС - переможець
21 лютого 2020 15:23
Справка МВС - переможець
18 лютого 2020 21:06
Електронний підпис
18 лютого 2020 20:56
Електронний підпис
18 лютого 2020 20:54
Проект
14 лютого 2020 18:13
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:11
АналогічДоговори.pdf
14 лютого 2020 18:11
Акт_передачі_карт.pdf
14 лютого 2020 18:11
витягЄДР.pdf
14 лютого 2020 18:11
Витяг з реестру ПДВ.pdf
14 лютого 2020 18:11
ПроектДогЛот3.pdf
14 лютого 2020 18:11
ПроектДогЛот2.pdf
14 лютого 2020 18:11
відгукАгросвіт.pdf
14 лютого 2020 18:11
відгукиТовтри.pdf
14 лютого 2020 18:11
лист відгук маг.газ.jpeg
14 лютого 2020 18:11
Д 0522-КП.pdf
14 лютого 2020 18:11
Д 0535-КП.pdf
14 лютого 2020 18:11
Д 0542-КП.pdf
14 лютого 2020 18:11
допугода4.pdf
14 лютого 2020 18:11
дог_Агосв_гортрол.pdf
14 лютого 2020 18:11
Ст16_довідки.pdf
14 лютого 2020 18:11
СТ_17ч2.pdf
14 лютого 2020 18:11
інф_показникиДП.pdf
14 лютого 2020 18:11
тех_част.pdf
14 лютого 2020 18:11
Паспорта_ сертифікати.pdf
14 лютого 2020 18:11
Інф_дов_протокол.pdf
14 лютого 2020 18:11
Статут.pdf
14 лютого 2020 18:11
сканирование0012.pdf
14 лютого 2020 18:11
приказ_ протокол.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 10:20
цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2020 10:20
перинатальний.pdf
17 лютого 2020 10:20
обласна лікарня.pdf
17 лютого 2020 10:20
документація лот2.pdf
17 лютого 2020 10:20
Паспорт С.Стоянський....pdf
17 лютого 2020 10:19
Наказ_директор_ОК....pdf
17 лютого 2020 10:18
Наказ_АП.pdf
17 лютого 2020 10:18
Наказ №01-п.pdf
17 лютого 2020 10:18
Ліцензія.pdf
17 лютого 2020 10:18
докуцментаціялот2.pdf
17 лютого 2020 10:18
документація3.pdf
17 лютого 2020 10:18
документація2.pdf
17 лютого 2020 10:18
документація.pdf
17 лютого 2020 10:17
Договори ОК_БНК.pdf
17 лютого 2020 10:17
Договір_ОК_Рітейл....pdf
17 лютого 2020 10:17
Договір ПОРТ з перекл.pdf
17 лютого 2020 10:16
Договір ОК-ОБК.pdf
17 лютого 2020 10:16
Договір НБ Порт.pdf
17 лютого 2020 10:16
довідки з банку.pdf
17 лютого 2020 10:15
Гарантійний лист _БНК.pdf
17 лютого 2020 10:15
Відомості ЄДРПОУ 04_09.pdf
17 лютого 2020 10:15
витяг.pdf
17 лютого 2020 10:15
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 лютого 2020 10:15
витяг з ЄДР.pdf
17 лютого 2020 10:15
Аваль про стан.pdf
17 лютого 2020 10:15
Виписка_ОК_14.02.2017(1).pdf
17 лютого 2020 10:15
БО 3800 Ф2. 1кв.19.pdf
17 лютого 2020 10:15
БО 3800 Ф1. Баланс 1 кв.19.pdf
17 лютого 2020 10:15
Аваль рах.pdf
17 лютого 2020 10:15
Аваль заб.pdf
17 лютого 2020 10:15
3800 Ф2. півр. 2019.pdf
17 лютого 2020 10:15
3800 Ф2. 9міс. 2019.pdf
17 лютого 2020 10:15
3800 Ф2 1кв.19 Квитанція №2.pdf
17 лютого 2020 10:15
3800 Ф1. півр. 2019.pdf
17 лютого 2020 10:14
3800 Ф1. 9міс. 2019.pdf
17 лютого 2020 10:14
3800 1кв.19 Квитанція №2.pdf
17 лютого 2020 10:14
00206B433A0F191223161405.pdf
17 лютого 2020 10:14
00206B433A0F191223161355.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ
#34458333
Переможець 1 060 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ
#34458333
1 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 13:16
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 08:27
д.у 5 ДП.pdf зміни до договору
01 березня 2021 08:25
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 08:12
ДП.pdf зміни до договору
28 січня 2021 08:11
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:14
д.у.3 до 0562.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:48
д.у 2 до 0562.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 09:00
д.у. 1 до 562-КП.pdf зміни до договору
10 березня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 12:05
договір №562-КП.pdf укладений
03 березня 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквизитів
Номер договору про закупівлю: 562-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 562-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 562-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 562-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 562-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 772 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 128 829,34 UAH)