Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9)» (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, черешня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, порічки, смородина, полуниця)(03222000-3)
Очікувана вартість
1 183 000,00 UAH
UA-2020-01-21-002051-a 919251dcb9a74578b49660739a639002
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 06:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 06:30
Очікувана вартість: 1 183 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Тендерна документація

21 січня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 15:06
ТД Фрукти 2020.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2: ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9)» (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, черешня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, порічки, смородина, полуниця)(03222000-3)Поставка в навчальні заклади Залізничного району: ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.. Чижевського,43; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 633 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 167,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 лютого 2020 15:48
Закінчення: 07 лютого 2020 16:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24000 кг
Лот 2: ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9)» (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, черешня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, порічки, смородина, полуниця)(03222000-3)Поставка в навчальні заклади Залізничного району: ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.. Чижевського,43; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.. Чижевського,43; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Хробак Роман Михайлович 631 800,00
UAH з ПДВ
628 600,00
UAH з ПДВ
Документи
КУРИЛО СТЕПАН СТЕПАНОВИЧ 632 900,00
UAH з ПДВ
629 733,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 16:33
цінова фрукти.pdf
04 лютого 2020 16:33
тех паспорт.pdf
04 лютого 2020 16:33
сертифікат фрукти 2.pdf
04 лютого 2020 16:33
сертифікати фрукти 1.pdf
04 лютого 2020 16:33
Потужність.pdf
04 лютого 2020 16:33
персональні дані.jpg
04 лютого 2020 16:33
паспортні дані.pdf
04 лютого 2020 16:33
медична книжка.pdf
04 лютого 2020 16:33
загальні відомості.pdf
04 лютого 2020 16:33
документи на машину.pdf
04 лютого 2020 16:33
довідки.pdf
04 лютого 2020 16:33
гарантійний лист.pdf
04 лютого 2020 16:33
відгук фрукти.pdf
04 лютого 2020 16:33
виписка, витяг.pdf
04 лютого 2020 16:33
Акт обстеження.pdf
04 лютого 2020 16:33
акт дезінфекціі.pdf
04 лютого 2020 16:33
1ДФ.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 09:20
мтбаза.PDF
05 лютого 2020 09:20
якість фрукти.PDF
05 лютого 2020 09:20
стаття 17.PDF
05 лютого 2020 09:20
пропозиція тв фрукти.PDF
05 лютого 2020 09:20
проект фрукти.PDF
05 лютого 2020 09:20
працівник.PDF
05 лютого 2020 09:20
листи довідки.PDF
05 лютого 2020 09:20
досвід фрукти і овочі.PDF
05 лютого 2020 09:20
витяг РПЄП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Хробак Роман Михайлович

КУРИЛО СТЕПАН СТЕПАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Хробак Роман Михайлович
#1942609152
Переможець 628 600,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 18:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хробак Роман Михайлович
#1942609152
628 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:32
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:45
Додаткова угода _2 до договору _39.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 16:50
фрукти.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 16:48
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 20:23
фрукти.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 20:20
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 16:00
ДОГОВІР укладений
28 лютого 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено ціну за одиницю товарів
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору та зменшення обсягу закупівлі відповідно до зменшеної суми договору
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору у сумі, що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 361 958,17
UAH