Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капуста, огірки, помідори, буряк, морква, цибуля, кабачки, яблука, лимони, мандарини
Очікувана вартість
230 503,00 UAH
UA-2020-01-21-000054-c ● c24679baf85b47a895f65bc815179bc8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26454595 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а |
Контактна особа: |
Коник Ганна Степанівна +380326130195 nr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 08:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 230 503,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
01 лютого 2020 23:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2020 23:56 |
3-Перелік змін що вносяться.doc | |
01 лютого 2020 23:56 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ ОВОЧІ-ФРУКТИ.doc | |
01 лютого 2020 23:56 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ ОВОЧІ-ФРУКТИ.doc |
01 лютого 2020 23:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 лютого 2020 23:56 |
3-Перелік змін що вносяться.doc
|
||||||
01 лютого 2020 23:56 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ ОВОЧІ-ФРУКТИ.doc
|
||||||
01 лютого 2020 23:56 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ ОВОЧІ-ФРУКТИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дата подання документів
Дата подання: 25 січня 2020 14:30
Дата відповіді: 26 січня 2020 00:00
Прошу перенести кінцеву дату подання пропозицій на пізній термін мінімум на 7 к.днів від 7 лютого, адже ви не розмістили тендерну документацію і тим самим порушили вимогу Закону. У випадку неможливості, прошу відмінити тендер і оголосити новий. Дякую
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація оприлюднюється - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Наша тендерна документація оприлюднена на веб-порталі за 16 днів до моменту аукціону (до дня розкриття тендерних пропозицій). Тобто нами виконано вимоги Закону та дотримано строків опублікування тендерної докмуентації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000054-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМКО БУД", Код ЄДРПОУ:42127058
Дата подання: 27 січня 2020 03:31
вимога усунення поруення
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» , вимагаю усунути одну з дискримінаційних вимог в даній тендерній документації, а саме в розділі ІІІ. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункті «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» підпункті 6.1. «….Також у складі пропозиції подається сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005,IDT), виданий на ім’я учасника торгів (сканований оригінал).» та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2020 22:49
2015 року, набули чинності положення Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний Закон запровадив систему контролю безпечності харчових продуктів на всіх етапах їх виробництва та обігу. На законодавчому рівні для усіх операторів ринку, які здійснюють виробництво, реалізацію, та/або обіг харчових продуктів, закріплено вимогу ОБОВ’ЯЗКОВОГО запровадження системи управління безпечності харчових продуктів, заснованої на принципах ХАССП (лат. НАССР). Згідно вимог статті 20 цього Закону оператор ринку зобов’язаний розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Вимоги цієї статті набрали чинності з 20.09.2017 року для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей); з 20.09.2018 року набирають чинності для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), а з 20.09.2019 року – для малих потужностей.
Перехідні періоди надавали можливість операторам ринку переорієнтуватись на нові вимоги та, якщо це необхідно, привести свою діяльність у відповідність до положень нового Закону.
Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник дійсно запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ.
Варто звернути також увагу на те, що такий сертифікат має право отримати БУДЬ-ЯКИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК. Жодних обмежень для отримання даного сертифікату НЕ МАЄ. Окрім того, дискримінаційними вважаються вимоги, які надають переваги чи преференції окремим учасникам. Оскільки дана вимога документації щодо подання відповідних сертифікатів поширюється НА ВСІХ УЧАСНИКІВ В ОДНАКОВІЙ МІРІ, НЕ СТВОРЮЄ ДОДАТКОВИХ ПЕРЕВАГ, то відповідно така вимога не являється дискримінаційною.
Окрім того, аналогічної думки дотримується постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №8818-р/пк-пз від 13.12.2017 р., № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018р.). А тому, у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Перехідні періоди надавали можливість операторам ринку переорієнтуватись на нові вимоги та, якщо це необхідно, привести свою діяльність у відповідність до положень нового Закону.
Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник дійсно запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ.
Варто звернути також увагу на те, що такий сертифікат має право отримати БУДЬ-ЯКИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК. Жодних обмежень для отримання даного сертифікату НЕ МАЄ. Окрім того, дискримінаційними вважаються вимоги, які надають переваги чи преференції окремим учасникам. Оскільки дана вимога документації щодо подання відповідних сертифікатів поширюється НА ВСІХ УЧАСНИКІВ В ОДНАКОВІЙ МІРІ, НЕ СТВОРЮЄ ДОДАТКОВИХ ПЕРЕВАГ, то відповідно така вимога не являється дискримінаційною.
Окрім того, аналогічної думки дотримується постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №8818-р/пк-пз від 13.12.2017 р., № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018р.). А тому, у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Капуста, огірки, помідори, буряк, морква, цибуля, кабачки |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 149 508,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 700,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
5750 кг
Капуста
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
500 кг
Огірки
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
460 кг
Помідори
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
3445 кг
Буряк
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
2000 кг
Морква
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
2667 кг
Цибуля
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
700 кг
Кабачки
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар та акту приймання-передачі Товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2020 23:56 |
3-Перелік змін що вносяться.doc |
01 лютого 2020 23:56 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ ОВОЧІ-ФРУКТИ.doc |
01 лютого 2020 23:56 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ ОВОЧІ-ФРУКТИ.doc |
01 лютого 2020 23:56 |
3-Перелік змін що вносяться.doc
|
||
01 лютого 2020 23:56 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ ОВОЧІ-ФРУКТИ.doc
|
||
01 лютого 2020 23:56 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ ОВОЧІ-ФРУКТИ.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА |
148 357,00
UAH з ПДВ
|
147 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Перетятко Людмила Валеріївна |
148 964,00
UAH з ПДВ
|
148 264,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА #2731613668 |
Переможець |
147 650,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 22:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 21:00
|
Договір | укладений |
04 березня 2020 20:44
|