Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, морква, цибуля, капуста, огірки, помідори, кабачки,баклажани, зелена цибуля, зелень (кріп, петрушка), часник)»
Очікувана вартість
1 896 600,00 UAH
UA-2020-01-20-001124-a 10f5cc85c0694bbd9d787c4bf428c709
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 23:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 23:07
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 23:07
Очікувана вартість: 1 896 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


2 лоти

Тендерна документація

20 січня 2020 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 23:03
ТД Овочі.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, морква, цибуля, капуста, огірки, помідори, кабачки,баклажани, зелена цибуля, зелень (кріп, петрушка), часник)»Поставка в навчальні заклади Залізничного району: ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.. Чижевського,43; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 948 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 741,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 лютого 2020 11:11
Закінчення: 06 лютого 2020 11:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80000 кг
Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, морква, цибуля, капуста, огірки, помідори, кабачки,баклажани, зелена цибуля, зелень (кріп, петрушка), часник)»Поставка в навчальні заклади Залізничного району: ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.. Чижевського,43; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.. Чижевського,43; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків Аванс 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ 937 000,00
UAH з ПДВ
929 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІХУРА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 931 100,00
UAH з ПДВ
931 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 08:57
Електронний підпис
11 лютого 2020 08:57
Податкова ВО.jpeg
11 лютого 2020 08:57
МВС 03.02.jpg
04 лютого 2020 22:03
Електронний підпис
04 лютого 2020 22:03
14. Якість овочі.rar
04 лютого 2020 18:56
Електронний підпис
04 лютого 2020 18:56
5. Виписка + витяг.rar
04 лютого 2020 18:56
14. Якість овочі.rar

Публічні документи

05 лютого 2020 20:15
документи.rar
05 лютого 2020 19:01
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ПІХУРА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ
#3286905338
Переможець 929 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ
#3286905338
929 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:53
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
18 січня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:39
Додаткова угода _1 до договору _20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 10:32
ДОГОВІР укладений
27 лютого 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору та зменшення обсягу закупівлі відповідно до зменшеної суми договору
Номер договору про закупівлю: 20/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 20/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору у сумі, що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 20/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 506 141,35
UAH