Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Чуйко Людмила Андріївна +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 21:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
20 січня 2020 21:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-13-000049 ● ac9a6a727fd44ff597fc53ef2abad91e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2020 № 35
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13.05.2020 № 35
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-01-20-001104-a, 20.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-14 10:02:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» 4 лоти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-001104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із питання:
З яких підстав річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-12-03-002472-a, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-19 13:41:26
Поянення
В зв’язку зі зміною уповноваженої особи в установі, підстави, з яких річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-12-03-002472-a, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів), невідомі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обгрунтовані заперечення Замовника на висновок за результатами моніторингу На Ваш висновок стосовно моніторингу переговорної процедури UA-2020-01-20-001104-a повідомляємо наступне: 1) У зв’язку зі зміною уповноваженої особи в установі, підстави, з яких річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-12-03-002472-a, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів), невідомі. 2) Стосовно відсутності інформації, визначеної пунктами 14 «Сума договору після внесення змін» - замовником було зазначено усю необхідну інформацію. На підтвердження надається скрін з екрану майданчика, на якому обслуговується замовник. Причини відсутності синхронізації інформації з майданчика на веб-порталі Уповноваженого органу Замовнику невідомі 3) Стосовно відсутності інформації, визначеної пунктом 15 – кількість товарів залишилась незмінною. Додаток до пояснень: скрін з екрану на двох сторінках
2020-05-26 19:27:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (гаряча вода для приміщень ЦБ №1) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 616 815,14 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ. Замовник здійснює оплату поставленого Товару на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради #02082522 |
Переможець |
616 728,74
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 21:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 16:07
|
ДОГОВІР 1002 від 10.02.2020.pdf | укладений |
12 лютого 2020 16:03
|