Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 021:2015 -09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
14 349 111,50 UAH
UA-2020-01-20-001104-a 2d7f0cdea78c4f64a882bece0dcb908a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуйко Людмила Андріївна

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Чуйко Людмила Андріївна
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
підставою для застосування переговорної процедури закупівлі є відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, а саме: відповідно до пункту 184 Зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2019*, розміщеного на офіційному сайті Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua, КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» займає монопольне становище на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами в Черкаській області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 21:23
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

20 січня 2020 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000049 ● ac9a6a727fd44ff597fc53ef2abad91e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 17:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.05.2020 № 35
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13.05.2020 № 35

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-01-20-001104-a, 20.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-14 10:02:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» 4 лоти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-001104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із питання:
З яких підстав річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-12-03-002472-a, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-19 13:41:26

Поянення

В зв’язку зі зміною уповноваженої особи в установі, підстави, з яких річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-12-03-002472-a, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів), невідомі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Обгрунтовані заперечення Замовника на висновок за результатами моніторингу На Ваш висновок стосовно моніторингу переговорної процедури UA-2020-01-20-001104-a повідомляємо наступне: 1) У зв’язку зі зміною уповноваженої особи в установі, підстави, з яких річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-12-03-002472-a, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів), невідомі. 2) Стосовно відсутності інформації, визначеної пунктами 14 «Сума договору після внесення змін» - замовником було зазначено усю необхідну інформацію. На підтвердження надається скрін з екрану майданчика, на якому обслуговується замовник. Причини відсутності синхронізації інформації з майданчика на веб-порталі Уповноваженого органу Замовнику невідомі 3) Стосовно відсутності інформації, визначеної пунктом 15 – кількість товарів залишилась незмінною. Додаток до пояснень: скрін з екрану на двох сторінках

2020-05-26 19:27:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія на потреби опалення приміщень ЦБ №1)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 13 115 085,57 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8441 Гкал
теплова енергія на потреби опалення приміщень ЦБ №1
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, ДНЗ № 1: м. Черкаси, вул. Хрещатик , 135; ДНЗ № 7: м. Черкаси, пров. Південний, 18; ДНЗ № 10: м. Черкаси, вул. Пастерівська, 57; ДНЗ № 18 м. Черкаси, вул. Олександра Маломужа, 25; ДНЗ № 21 м. Черкаси, бул. Шевченка, 179; ДНЗ № 25 м. Черкаси, вул. Героїв Майдану, 18; ДНЗ № 29 м. Черкаси, бул. Шевченка, 176; ДНЗ № 33 м. Черкаси, пров. Крилова, 7; ДНЗ № 38 м. Черкаси, вул. Благовісна, 215; ДНЗ № 39 м. Черкаси, вул.Нижня Горова, 56; ДНЗ № 41 м. Черкаси, вул. Смілянська,81; ДНЗ № 43 м. Черкаси, вул. Різдв'яна, 7/а; ДНЗ № 54 м. Черкаси, вул. Пушкіна, 143/1; ДНЗ № 69 м. Черкаси, вул. Смаглія, 4; ДНЗ № 70 м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 55; ДНЗ № 73 м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 57; ДНЗ № 74 м. Черкаси, пров. Медичний, 14; ДНЗ № 76 м. Черкаси, вул.М. Грушевського, 136/1; ДНЗ № 83 м. Черкаси, вул. Героїв Майдану, 3/1; ДНЗ № 84 м. Черкаси, вул. Героїв Майдану, 11/1; ДНЗ № 86 м. Черкаси, вул. Канівська, 3; ДНЗ № 87 м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 45; ДНЗ № 89 м. Черкаси, вул. Тараскова, 8; Департамент освіти та гуманітарної політики м. Черкаси, вул. Гоголя, 25; вул. Смілянська, 4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ. Замовник здійснює оплату поставленого Товару на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради
#02082522
Переможець 13 114 372,29
UAH з ПДВ
20 січня 2020 21:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 21:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради
#02082522
13 114 372,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 16:33
додаткова угода Теплокомуненерго ЦБ1 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 16:34
дод 1.pdf зміни до договору
14 травня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 16:05
договір 2 від 10.02.2020.pdf укладений
12 лютого 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною тарифів внести зміни до Договору, а саме: п.3.1, п.4.3 та до п.10.1
Номер договору про закупівлю: №2 (з ос. рах. №81, №681)
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.4.3 Договору змінити і викласти в новій редакції: «п.4.3. За відпущену теплову енергію «Споживач» сплачує «Постачальнику» щомісячно вартість теплової енергії відповідно до двоставкового тарифу затвердженого поставою НКРЕКП…»
Номер договору про закупівлю: №2 (з ос. рах. №81, №681)
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML