Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1. Послуги з водопостачання; Лот 2. Послуги з водопостачання; Лот 3. Послуги з водопостачання; Лот 4. Послуги з водопостачання; Лот 5. Послуги з водопостачання; Лот 6. Послуги з водопостачання
Очікувана вартість
738 946,58 UAH
UA-2020-01-19-000010-c cc2952860d5d4900b1ecedab56467b00
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Селіхова Любов Павлівна

380626464831 Tyb-kramatorsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР»
Код ЄДРПОУ: 01990766
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, Кирилкіна, 10
Контактна особа: Селіхова Любов Павлівна
380626464831
Tyb-kramatorsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Лот 1- 6. Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Згідно ч. 1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до РЕЄСТРУ СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ У СФЕРАХ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ, ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ відповідно до ліцензій, виданих обласними, Київською міською державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП обласними, Київською міською державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до вказаного Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця. Відомості щодо суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Отже, з урахуванням інформації згідно РЕЄСТРУ СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ У СФЕРАХ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ, ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ, що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), учасник є суб’єктом природної монополії. Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж споживача (Замовника) безпосередньо до мереж учасника, та за умови затверджених тарифів на надання послуг для даного постачальника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2020 09:51
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Тендерна документація

19 січня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 4. Послуги з водопостачання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 107 023,32 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8130 м³
Лот 4. Послуги з водопостачання
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вул. Житомирська, буд. 25
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює поточні платежі за надані послуги на поточний рахунок Учасника у сумі вартості місячного об’єму водопостачання, згідно з виставленим Учасником Актом-рахунком. Учасник надає Акт-рахунок на оплату за фактично надані послуги по водопостачанню в період з 19 числа по 20 число поточного місяця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОСТЯНТИНІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ"
#35887472
Переможець 107 023,32
UAH з ПДВ
19 січня 2020 09:51

Документи

19 січня 2020 09:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2020 09:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОСТЯНТИНІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ"
#35887472
107 023,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2020 09:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 22:06
Дод угода 3 Лот 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 22:05
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 17:54
Додаткова угода 2 Лот 4 Костянтинівка.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 17:53
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 21:25
2272_Договор_Лот_4_Костянтинiвка.pdf зміни до договору
29 січня 2020 21:21
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 17:06
2272_Договор_Лот_4_Костянтинiвка.pdf укладений
28 січня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 27.01.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін: 31 593.60 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2400 метри кубічні.
Номер договору про закупівлю: 0075 в
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 13.02.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін: 31 593.60 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2400 метри кубічні.
Номер договору про закупівлю: 0075 в
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3 від 28.12.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін: 13 308.79 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов Договору та з урахуванням даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 0075 в
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 308,79
UAH (в тому числі ПДВ 2 218,13 UAH)