Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з надання гарячих обідів дітям в шкільних їдальнях (7 лотів )
Очікувана вартість
2 166 587,50 UAH
UA-2020-01-17-000844-a 91cc054b770544c1b720381f5acdc900
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грановська Світлана Андріївна

+380365632581 dubno_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дубенської м.р.
Код ЄДРПОУ: 04590725
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Тараса Бульби 4
Контактна особа: Грановська Світлана Андріївна
+380365632581
dubno_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 2 166 587,50 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Тендерна документація

31 січня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 16:08
ТД послуги їдалень із змінами 31.01.2020.doc
31 січня 2020 15:56
ТД послуги їдалень із змінами 31.01.2020.doc
31 січня 2020 15:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН 31.01.2020 р.docx
17 січня 2020 15:53
Проект договору.doc
31 січня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 16:08
ТД послуги їдалень із змінами 31.01.2020.doc
17 січня 2020 15:53
ТД послуги їдалень.doc
31 січня 2020 15:56
ТД послуги їдалень із змінами 31.01.2020.doc
31 січня 2020 15:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН 31.01.2020 р.docx
17 січня 2020 15:53
Проект договору.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: послуги з надання гарячих обідів дітям в шкільних їдальнях
Опис предмету закупівлі:
ЗОШ І-ІІІ ступенів №3
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 196 175,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 980,88 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 15:30
Закінчення: 10 лютого 2020 15:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги з надання гарячих обідів дітям в шкільних їдальнях (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул. Стара, 20
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані відповідно до умов цього Договору послуги здійснюються Замовником згідно з актами наданих послуг, підготовлених Учасником, з відстрочкою платежу до 10 календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі актів про фактично наданих послуг, відповідно до ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сірук Євгенія Гнатівна 196 175,00
UAH
196 175,00
UAH
Документи
ФОП Омелянчук ВВ 195 858,25
UAH
195 858,25
UAH
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 16:25
Документи переможця
13 лютого 2020 16:25
Документи переможця
08 лютого 2020 20:00
Технічна специфікація.pdf
08 лютого 2020 20:00
Реєстр документів.pdf
08 лютого 2020 20:00
Проект договору 2020.pdf
08 лютого 2020 20:00
Довідка працівники.pdf
08 лютого 2020 20:00
Довідка Додаток 8.pdf
08 лютого 2020 20:00
Довідка відгук.pdf
08 лютого 2020 20:00
Двотижневе меню.pdf
08 лютого 2020 20:00
Виконаний договір.pdf
06 лютого 2020 17:39
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:34
Довідки 2.pdf
06 лютого 2020 17:34
Довідки 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сірук Євгенія Гнатівна

ФОП Омелянчук ВВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Омелянчук ВВ
#2472011528
Переможець 195 858,25
UAH
12 лютого 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Омелянчук ВВ
#2472011528
195 858,25
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 11:42
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 11:40
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 21:47
дод уг _5 до дог 241.pdf зміни до договору
21 січня 2021 21:46
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:00
дод уг 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 12:08
Додаткова угода 3 до дог 241.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 12:02
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 10:06
дод угода 2 до дог 241.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 09:05
дод угода 1 до дог 241.pdf зміни до договору
24 березня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:37
Договір укладений
03 березня 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (внесення змін згідно змісту додаткової угоди №1 від 23.03.2020р.)
Номер договору про закупівлю: 241
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно тексту додаткової угоди №2 від 14.08.2020
Номер договору про закупівлю: 241
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно тексту додаткової угоди № 3 від 25 листопада 2020 року до договору № 241 від 02 березня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди № 4 від 29 грудня 2020 року до договору № 241 від 02 березня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку, пункт 3.1. Розділу 3 викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору відповідно до специфікації до договору (Додаток № 1 до договору) на 2020 рік становить 45 722,39 грн. (сорок п'ять тисяч сімсот двадцять дві грн. 39 коп.) без ПДВ. Ціна цього договору відповідно до специфікації до договору (Додаток № 1 до договору) на 2021 рік становить 9 132,79 грн. (дев'ять тисяч сто тридцять дві грн. 79 коп.) без ПДВ.» Загальна сума договору згідно додаткової угоди № 5 від 19.01.2021 до договору № 241 від 02.03.2020 становитиме 54855.18 грн. (п'ятдесят чотири тисячі вісімсот п'ятдесят п'ять грн. 18 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час внесення змін № 5 від 19.01.2021 року до договору № 241 від 02.03.2020 року не було технічної можливості змінити суму договору, як передбачалося даною додатковою угодою. Тому 15.02.2021 року вносимо зміни в полі «Загальна сума договору», вказавши «Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)»
Номер договору про закупівлю: 241
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 15 лютого 2021
Сума оплати за договором: 54 855,18
UAH