Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
71 820,00 UAH
UA-2020-01-17-000604-c 976a8943bb21474d8e54d4d394878527
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 71 820,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 23 940,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 210,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 лютого 2020 14:40
Закінчення: 04 лютого 2020 15:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МБП "ДЕЛОТА" 23 880,00
UAH з ПДВ
23 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПВЕЛДІНГ" 23 940,00
UAH з ПДВ
23 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 13:05
Електронний підпис
31 січня 2020 12:51
ЦП лот 2, 3 л.pdf
31 січня 2020 12:50
ЦП лот 2, 2 л.pdf
31 січня 2020 12:50
ТЗ лот 2, 4л.pdf
31 січня 2020 12:50
ЦП лот 2, 1 л.pdf
31 січня 2020 12:50
умови договору.pdf
31 січня 2020 12:50
ТЗ лот 2, 3л.pdf
31 січня 2020 12:50
ТЗ лот 2, 1л.pdf
31 січня 2020 12:50
ТЗ лот 2, 2л.pdf
31 січня 2020 12:50
Статут 3 л.pdf
31 січня 2020 12:50
Статут 5 л.pdf
31 січня 2020 12:50
Статут 4 л.pdf
31 січня 2020 12:50
Статут 2 л.pdf
31 січня 2020 12:50
Статут 1 л.pdf
31 січня 2020 12:50
персональні данні.pdf
31 січня 2020 12:50
Реестр Делота2020.pdf
31 січня 2020 12:50
Протокол директор 2 л.pdf
31 січня 2020 12:50
код доступу Статут.pdf
31 січня 2020 12:50
Наказ директор.pdf
31 січня 2020 12:50
лист відгук.pdf
31 січня 2020 12:50
Договор еквайер 5л.pdf
31 січня 2020 12:50
Договор еквайер 4л.pdf
31 січня 2020 12:50
Договор еквайер 3л.pdf
31 січня 2020 12:50
Договор еквайер 2л.pdf
31 січня 2020 12:50
Договор еквайер 1л.pdf
31 січня 2020 12:50
Договор еквайер 1л (6).pdf
31 січня 2020 12:50
Договор еквайер 1л (5).pdf
31 січня 2020 12:50
Договор виробник 4л.pdf
31 січня 2020 12:50
Договор виробник 3л.pdf
31 січня 2020 12:50
Договор виробник 2л.pdf
31 січня 2020 12:50
Договор виробник 1л.pdf
31 січня 2020 12:50
Довідка ст. 17, 2 л.pdf
31 січня 2020 12:50
Довідка ст. 17, 1 л.pdf
31 січня 2020 12:49
Довідка рахунки.pdf
31 січня 2020 12:49
Данні учасника.pdf
31 січня 2020 12:49
Гарантійний лист.pdf
31 січня 2020 12:49
Витяг платника ПДВ.pdf
31 січня 2020 12:49
Витяг з ЄДР 5. л.pdf
31 січня 2020 12:49
Витяг з ЄДР 4. л.pdf
31 січня 2020 12:49
Витяг з ЄДР 3. л.pdf
31 січня 2020 12:49
Витяг з ЄДР 2. л.pdf
31 січня 2020 12:49
Витяг з ЄДР 1 л..pdf
31 січня 2020 12:49
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 16:59
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:56
9_ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:56
8_ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:56
7_ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:56
6_ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:56
5_ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:56
4_ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:56
3_ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:55
2_ст._статут.pdf
03 лютого 2020 16:55
2_ст._протокол.pdf
03 лютого 2020 16:55
1ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:55
12_ст._статут.pdf
03 лютого 2020 16:55
11_ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:55
10_ст._Статут.pdf
03 лютого 2020 16:55
1_ст._Протокол.pdf
03 лютого 2020 16:55
умови_проекту.pdf
03 лютого 2020 16:55
реквiзити_учасника.pdf
03 лютого 2020 16:55
лист-згода.pdf
03 лютого 2020 16:55
довiдка_ст.17.pdf
03 лютого 2020 16:55
Гарантiйни_лист.pdf
03 лютого 2020 16:55
аналогiчнi_договори.pdf
03 лютого 2020 16:55
ЦП_лот2_ст.2.pdf
03 лютого 2020 16:55
ЦП_лот2_ст._1.pdf
03 лютого 2020 16:55
Тех_опис_лот_2ст._4.pdf
03 лютого 2020 16:55
Тех_опис_лот_2ст._3.pdf
03 лютого 2020 16:55
Тех_опис_лот_2ст._2.pdf
03 лютого 2020 16:55
Тех_опис_лот_2_ст._1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МБП "ДЕЛОТА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПВЕЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МБП "ДЕЛОТА"
#35068282
Переможець 23 880,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 07:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 07:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МБП "ДЕЛОТА"
#35068282
23 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 15:59
Звіт про виконання Делота 20161.docx укладений
19 травня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:56
Доп.угода №3 Суми (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:56
Повідомлення про зміни (8) (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 18:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:47
Доп.угода №2 Суми (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:47
Повідомлення про зміни (7) (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 18:47
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 15:03
ПКВОК Суми допугода1 РРО МИНИ (1).pdf зміни до договору
23 липня 2020 15:03
пов (1).docx зміни до договору
23 липня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 12:05
20161.pdf укладений
28 лютого 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Додаток1 договору викласти в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди УЗ/ЦЛ – 20161/Ю /Ду-1 14. Сума договору після внесення змін 23 880,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін, відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20161/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20161/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктами 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору –внесення змін до пунктів 1.4, 1.5, 1.6, 10.2 Договору, розділу 20,21, зміна відповідних додатків. 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20161/Ю /Ду2. 14. Сума договору після внесення змін – без змін 23880,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20161/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20161/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктами 3,5, 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору –внесення змін до пунктів 1.1, 1.5, 1.6, 10.2, розділи 20, 21, додатки змінено та доповнено відповідно. Пролонговано до 31.03.2021. 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20161/Ю /Ду3. 14. Сума договору після внесення змін –28654,5,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20161/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20161/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 909,80
UAH (в тому числі ПДВ 318,30 UAH)