Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо, (тверде паливо, 7 лотів)
Очікувана вартість
2 889 856,45 UAH
UA-2020-01-16-003306-c c622c554d0e649fb90d6536c275480ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 17:35
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 17:35
Очікувана вартість: 2 889 856,45 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»

Тендерна документація

31 січня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:56
ТД із закресленням.docx
31 січня 2020 15:56
Перелік змін.docx
31 січня 2020 15:56
ТД нова редакція.docx
31 січня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:56
ТД із закресленням.docx
31 січня 2020 15:56
Перелік змін.docx
31 січня 2020 15:56
ТД нова редакція.docx
16 січня 2020 17:31
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 20 лютого 2020 12:03
оскарженя діскваліфікаціі
просимо дати додаткові розясненя щодо діскваліфікації-яка інформація на вашу думку повинна бути у повному витязі з ЄДР. Замова на витяг була сформована у повному обсязі на сайті міністерства юстиції. квітанція про оплату у додатку. Повна відповідь була додана до документів тендеру.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 10:54
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником вимагалось надання Учасниками торгів у складі тендерної пропозиції, зокрема: повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, виданого/отриманого не раніше 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано неповний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 27.01.2020.
Згідно з Частиною ІІ Додатку 1 тендерної документації Замовником було перевірено дані у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та виявлено, що наданий Учасником Витяг не містить всієї інформації зазначеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Таким чином, на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 24 лютого 2020 13:30
оскарження відповіді замовника та діскваліфікації ТОВ НД Сістем Плюс. Згідно с документом - МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ НАКАЗ 10.06.2016 № 1657/5 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 р. за № 839/28969 Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. У цьому реєстрі існує безліч пунктів и Замовник у разі потреби Повного витягу мав написати конкретні пункти які він хоче бачити. цїого зроблено не було. Таким чином можно діскваліфікувати любого учасника.
оскарження відповіді замовника та діскваліфікації ТОВ НД Сістем Плюс. Згідно с документом - МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

10.06.2016 № 1657/5

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2016 р.
за № 839/28969
Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
У цьому реєстрі існує безліч пунктів и Замовник у разі потреби Повного витягу мав написати конкретні пункти які він хоче бачити. цїого зроблено не було.
Таким чином можно діскваліфікувати любого учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 10:49
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником вимагалось надання Учасниками торгів у складі тендерної пропозиції, зокрема: повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, виданого/отриманого не раніше 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом у день прийняття рішення щодо розгляду пропозиції, замовник перевіряє інформацію про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в тому числі і у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
При цьому інформація у Витязі, що отримана учасником саме на певну дату з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дає можливість замовнику порівняти таку інформацію із даними, зазначеними в Єдиному державному реєстрі, що знаходяться у вільному доступі в мережі інтернет в день прийняття рішення, оскільки дані у Витязі можуть відрізнятися у зв`язку із внесенням змін у Витяг зі сторони учасника.
Ураховуючи вищевикладене, Учасником не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у зв’язку з чим тендерна пропозиція була відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 24 лютого 2020 16:01
УТОЧНЕНЯ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства юстиції України
10.06.2016 № 1657/5



Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2016 р.
за № 839/28969

ПОРЯДОК
надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Скасована
Дата: 24 лютого 2020 17:19
Причина: ПОМИЛКОВО
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 24 лютого 2020 17:20
уточненя
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства юстиції України 10.06.2016 № 1657/5 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 р. за № 839/28969 ПОРЯДОК надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань-В ЦЬОМУ ДОКУМЕНТІ ВЗАГАЛІ ВІДСУТНЕ ПОНЯТТЯ ПОВНОГО ВИТЯГУ!
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 10:50
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником вимагалось надання Учасниками торгів у складі тендерної пропозиції, зокрема: повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, виданого/отриманого не раніше 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом у день прийняття рішення щодо розгляду пропозиції, замовник перевіряє інформацію про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в тому числі і у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
При цьому інформація у Витязі, що отримана учасником саме на певну дату з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дає можливість замовнику порівняти таку інформацію із даними, зазначеними в Єдиному державному реєстрі, що знаходяться у вільному доступі в мережі інтернет в день прийняття рішення, оскільки дані у Витязі можуть відрізнятися у зв`язку із внесенням змін у Витяг зі сторони учасника.
Ураховуючи вищевикладене, Учасником не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у зв’язку з чим тендерна пропозиція була відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Рафіас-М, Код ЄДРПОУ:34867282
Дата подання: 27 лютого 2020 16:42
Щодо підсумків тендеру № UA-2020-01-16-003306-c предмет закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо»
Щодо підсумків тендеру № UA-2020-01-16-003306-c предмет закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо» про відхилення тендерної пропозиції по Лоту 6 на закупівлю «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо»
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2020 16:21
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Зазначаємо, що відсутній текст/зміст звернення/вимога учасника.

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 12:03
a41fe333-061a-40e2-9c4b-7b13b4243201.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 7: Тверде паливо
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 52 867,52 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 лютого 2020 14:41
Закінчення: 11 лютого 2020 15:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 т
Лот 7: ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02160, Україна, м. Київ, місто, вул. Харківське шосе, 50; вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Рафіас-М 44 800,00
UAH з ПДВ
38 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 46 320,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 49 520,00
UAH з ПДВ
49 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 46 924,80
UAH з ПДВ
44 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:52
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:50
21. Проект договору.pdf
10 лютого 2020 15:49
19.5. Довідка ч. 2 ст. 17 ЗУ.pdf
10 лютого 2020 15:48
18. Довідка щодо ПДВ.pdf
10 лютого 2020 15:48
17. Повний витяг ЭДРПОУ.pdf
10 лютого 2020 15:44
6. Оригінал витягу ПДВ.pdf
10 лютого 2020 15:43
2. Модельний статут.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 14:47
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:47
технічні вимоги.pdf
10 лютого 2020 14:47
ст 17_повна.pdf
10 лютого 2020 14:47
про санкціі.pdf
10 лютого 2020 14:47
Витяг ПДВ.pdf
10 лютого 2020 14:47
Витяг ЄДРПОУ 31.01.2020.pdf
10 лютого 2020 14:47
аналог.договір..pdf
10 лютого 2020 14:47
АКО 25_100_завер. виробн.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 17:54
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:32
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:57
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:55
3 проект договора.pdf
10 лютого 2020 13:53
8 тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 13:53
7 інші документи.pdf
10 лютого 2020 13:53
5 документи ПДВ.pdf
10 лютого 2020 13:53
4 Витяг ЄДР.pdf
10 лютого 2020 13:53
3 копія статут.pdf
10 лютого 2020 13:53
2 відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Рафіас-М

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Рафіас-М
#34867282
Переможець 38 400,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Рафіас-М
#34867282
38 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 15:35
Звіт укладений
05 квітня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:42
Повідомлення Рафіас-М 330.docx зміни до договору
16 грудня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:27
Договір укладений
03 березня 2020 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 7 488,00 (сім тисяч чотириста вісімдесят вісім грн. 00 коп.) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 38 400,00 (тридцять вісім тисяч чотириста грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 45 888,00 (сорок п'ять тисяч вісімсот вісімдесят вісім грн. 00 коп.) без ПДВ. 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.». 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 330/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 0,01
UAH