Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шини для автобусів (шини)
Очікувана вартість
3 245 800,00 UAH
UA-2020-01-14-000345-c ● 59c35e541433465cb1ba910cac4fc3a5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 |
Код ЄДРПОУ: | 23884071 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна , Львівська обл., Львів, Грунтова 1б |
Контактна особа: |
Климчук Сергій Володимирович 380975845769 lk.atp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 245 800,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Тендерна документація
16 січня 2020 09:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 09:55 |
Тендерна документація шини 01.2020 - нова редакція.doc | |
16 січня 2020 09:55 |
Протокол №2 внесення змін до ТД (шини).pdf |
16 січня 2020 09:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2020 09:55 |
Тендерна документація шини 01.2020 - нова редакція.doc
|
|||
16 січня 2020 09:55 |
Протокол №2 внесення змін до ТД (шини).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сроки поставок
Дата подання: 14 січня 2020 12:11
Дата відповіді: 16 січня 2020 15:14
Напишите ориентировочно сроки поставки по каждой позиции. Так как кол-во много
Відповідь: Доброго дня, по лотах 1,2,3,6 - орієнтовно після укладення договорів, що стосується лотів 4,5 - поставка товару буде здійснюватись партіями (орієнтовно три партії) впродовж року (до 14.12.2020).
Индекс скорости
Дата подання: 14 січня 2020 16:33
Дата відповіді: 16 січня 2020 15:01
Прошу проверить требования к индексу скорости по каждой шине.
Индекс скорости правильный?
Відповідь: Доброго дня, перевірили та внесли зміни до тендерної документації
Дата виробництва товару
Дата подання: 16 січня 2020 16:12
Дата відповіді: 17 січня 2020 16:14
Добрий день, чи можлива поставку товару виготовленого раніше 4-го кварталу 2019 року? Фізично імпортувати шини з такою датою виготовлення майже неможливо.
Відповідь: Доброго дня, інформуємо, що повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації. Вимоги до предмету закупівлі зазначені в Додатку 3 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000345-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАНДЛОПЕКС", Код ЄДРПОУ:37800770
Дата подання: 14 січня 2020 11:16
Тех вимоги
Шановний Замовнику! У технічних вимогах вказано рік виготовлення продукції не раніше ІV кварталу 2019 року. Надайте, будь ласка, пояснення на підставі чого висувається така вимога? Адже шини це не продукт швидкого псування, вони вважаються новими протягом трьох років з дати виробництва (відповідно до гарантійних термінів), що також доводять і виробники у своїх дослідженнях. Навіть якщо їх купують безпосередньо у виробника з заводу, вони можуть бути як мінімум першого півріччя минулого року. Тож така вимога до терміну виробництва являється необгрунтованою та дискримінаційною. Просимо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2020 15:16
Ваша вимога, уважно розглянута тендерним комітетом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1.
Повідомляємо, що повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Щодо встановлення дискримінаційних вимог: відповідно до ст. 3 Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Повідомляємо, що повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Щодо встановлення дискримінаційних вимог: відповідно до ст. 3 Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Шини для автобусів (шини) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 040 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
208 шт
Шина колісна 275/70 R22.5, кермова, 148/145 ,не нижче L
ДК 021:2015: 34352200-1 — Шини для автобусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Авіаційна, 1
Дата доставки:
14 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування -власний бюджет | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Авторинок на Кільцевій |
817 627,20
UAH з ПДВ
|
786 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" |
917 280,00
UAH з ПДВ
|
873 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" |
846 568,32
UAH з ПДВ
|
836 168,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОШИНА" |
811 200,00
UAH з ПДВ
|
778 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАЙРС" |
894 400,00
UAH з ПДВ
|
873 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" |
883 621,44
UAH з ПДВ
|
861 943,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "НОРТЕК" |
932 880,00
UAH з ПДВ
|
846 567,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОШИНА" #41676522 |
Відхилено |
778 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 19:30
|
ТОВ Авторинок на Кільцевій #37141713 |
Переможець |
786 240,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 19:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 12:18
|
Додаткова угода №1 від 09.10.2020 (шини).pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 15:33
|
Договір про закупівлю товару №7-Ш від 26.02.2020 шини (лот 5).pdf | укладений |
26 лютого 2020 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись п. 2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.10.1 Договору дійшли згоди змінити ціну за одиницю Товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю не частіше, ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю та внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 7-Ш |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |