Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Папір та похідні офісні витратні матеріали (Лот 1 – папір офісний А4-80 пач. та папір перфорований-650 ящ.; Лот 2 - Стрічки до лінійно-матричного принтеру ОКІ-8 шт. та Printronix- 60 шт.) (2 лота)
Очікувана вартість
445 780,00 UAH
UA-2020-01-10-000993-c 5646c2755a9840fb978280d37be5df07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Мазарчук

+380432570445 socinform@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 25502211
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 15
Контактна особа: Олександр Мазарчук
+380432570445
socinform@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 17:00
Очікувана вартість: 445 780,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

10 січня 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 13:15
ТД (1).doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Папір та похідні офісні витратні матеріали Лот 2 - Стрічки до лінійно-матричного принтеру ОКІ-8 шт. та Printronix- 60 шт.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 26 680,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 266,80 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 січня 2020 15:17
Закінчення: 29 січня 2020 15:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 шт
Стрічки до лінійно-матричного принтеру ОКІ-8 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, 21100,м.Вінниця,вул. хмельницьке шосе,15
Дата доставки: 31 грудня 2020
60 шт
Стрічки до лінійно-матричного принтеру Printronix- 60 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, 21100,м.Вінниця,вул. хмельницьке шосе,15
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 січня 2020 08:48
Дата відповіді: 11 січня 2020 11:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією п.п. 3.6.4. передбачено, що у разі, коли у додатку 2 у якості вимог до предмета закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Тобто учасники можуть запропонувати іншу модель, проте за своїми технічними характеристиками товар має повністю відповідати вимогам замовника або запропонувати товар із кращими показниками. У випадку надання пропозиції із гіршими показниками, ніж визначені замовником, пропозиція такого учасника відхиляється, як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Законом та тендерною документацію не заборонено брати участь як фізичним так і юридичним особам, тому участь фізичної особи-підприємця допускається. Цінова пропозиція такого учасника розглядається як остаточна ціна договору.
Запитання
Дата подання: 16 січня 2020 09:52
Дата відповіді: 16 січня 2020 16:43
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть. В даній закупівлі ми будемо дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі. Учасник повинен надати товар, що відповідає характеристикам технічної специфікації відповідної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 22 224,00
UAH з ПДВ
22 224,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 25 139,24
UAH з ПДВ
24 872,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 24 888,00
UAH з ПДВ
24 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 12:06
сертификация_С_20180101.pdf
28 січня 2020 12:06
Санкції _С_20181001.pdf
28 січня 2020 12:06
Documeynt_BOM.zip
28 січня 2020 12:06
PPIP.zip
28 січня 2020 12:06
Договір №87.pdf
28 січня 2020 12:06
Згода з договором .pdf
28 січня 2020 12:06
Санкції _С_20181001.pdf
28 січня 2020 12:06
Лист-гарантія17_.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 16:28
Аналогічні договори.pdf
28 січня 2020 16:28
Висновки СЕЕ.pdf
28 січня 2020 16:28
Лист несертифікація.pdf
28 січня 2020 16:28
Статут.pdf
28 січня 2020 16:28
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 22 224,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
22 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 15:49
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
19 січня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:48
Додаткова угода №2 до договору №4 від 17.02.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:41
Додаткова угода №1 до договору №4 від17.02.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:38
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 12:00
Договір №4.pdf укладений
17 лютого 2020 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 8, ч. 4, ст. 36 ЗУ Про публічні закукпівлі
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML