Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д.Вітовського (від пл. І.Франка до перехрестя Академіка А.Сахарова)»
Очікувана вартість
3 700 000,00 UAH
UA-2019-12-28-001555-c feac69117fff46be81178fa4b96cd714
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білозор Юлія Михайлівна

380934944983 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Білозор Юлія Михайлівна
380934944983
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 17:00
Очікувана вартість: 3 700 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

28 грудня 2019 15:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 15:48
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-13-000051 ● 27c31de90afb450fa4761e11bec22c1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020 10:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.01.2020 № 7

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2020 № 7

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-28-001555-c 28.12.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-17 10:38:58

Звернення за роз'ясненням змісту висновку

Відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертаємося до Вас за роз’ясненням змісту висновку за результатами моніторингу закупівлі «Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д.Вітовського (від пл. І.Франка до перехрестя Академіка А.Сахарова)» (№ оголошення UA-2019-12-28-001555-c), оприлюдненого 14.01.2020 (далі – Висновок).
Згідно оприлюдненого Вами Висновку за результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм частини четвертої статті 10 та абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
Відповідно до п.12 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 (далі – Порядок), під час визначення предмета закупівлі потрібно враховувати, що відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону закупівлею послуг вважається будь-який предмет закупівлі, КРІМ товарів і РОБІТ, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону, роботи - ПРОЕКТУВАННЯ, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до Розділу ІІІ Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону ЗА ОБ’ЄКТАМИ БУДІВНИЦТВА та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Як вбачається із Порядку, при визначенні предмета закупівлі робіт в першу чергу потрібно користуватися пунктом 22 частини першої статті 1 Закону, з чого чітко видно, що проектування – це роботи.
При оголошенні відкритих торгів на закупівлю «Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д.Вітовського (від пл. І.Франка до перехрестя Академіка А.Сахарова)», Замовник чітко зазначає у електронній графі оголошення «вид предмету закупівлі», що цей предмет закупівлі є РОБОТАМИ. Замовником обрано код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» тільки у зв’язку з відсутністю у цьому класифікаторі коду по роботах з проектування. Це є недоліками класифікатора. При цьому, жодних роз’яснень по застосуванню кодів класифікатора у законодавстві немає. Замовник змушений був обрати максимально наближений до предмета закупівлі код. Оскільки закупляються проектно-вишукувальні роботи (що також чітко видно з предмета цієї закупівлі), Замовником було обрано послуги з проектування. Зазначаємо, що у класифікаторі ДК 021:2015 (CPV) відсутній будь-який інший код по роботах, який би був наближений до робіт з проектування. Окрім цього, з електронної форми оголошення, з назви предмета закупівлі та тендерної документації на цю закупівлю чітко видно, що ця закупівля є закупівлею робіт.
Окрім цього, відповідно до Додатка К ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 проектно-вишукувальні роботи, які і є предметом цієї закупівлі включаються до кошторисної вартості робіт (Глава 12) і не перевищують вартості самих робіт. Відповідно, це ще раз підтверджує, що предмет цієї закупівлі згідно чинного законодавства є роботами (п.22 ч.1 ст.1 Закону).
Відповідно до ч.4 ст. 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для робіт - 5150 тисячам євро. Очікувана вартість цієї закупівлі становить 3 700 000 (три мільйони сімсот тисяч) грн. 00 коп., що в євровому еквіваленті становить 140 034 (сто сорок тисяч) євро 82 євроценти (офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 28.12.2019, становив 26,4220). Як вбачається з наведеного вище, Замовником не порушено ч.4 ст.10 та, відповідно, абзацу 2 ч. 3 ст. 21 Закону.
Замовник вважає висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, опублікований Західним офісом Держаудитслужби України 14.01.2020 безпідставним та необґрунтованим та просить роз’яснити наступне.
Чому всупереч Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 та Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби України розглядає закупівлю робіт як закупівлю послуг?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументоване заперечення на висновок Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі (№ оголошення UA-2019-12-28-001555-c). Відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертаємося до Вас із аргументованим запереченням до висновку за результатами моніторингу закупівлі «Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д.Вітовського (від пл. І.Франка до перехрестя Академіка А.Сахарова)» (№ оголошення UA-2019-12-28-001555-c), оприлюдненого 14.01.2020 (далі – Висновок). Згідно оприлюдненого Вами Висновку за результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм частини четвертої статті 10 та абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено. Відповідно до п.12 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 (далі – Порядок), під час визначення предмета закупівлі потрібно враховувати, що відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону закупівлею послуг вважається будь-який предмет закупівлі, КРІМ товарів і РОБІТ, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону, роботи - ПРОЕКТУВАННЯ, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до Розділу ІІІ Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону ЗА ОБ’ЄКТАМИ БУДІВНИЦТВА та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Як вбачається із Порядку, при визначенні предмета закупівлі робіт в першу чергу потрібно користуватися пунктом 22 частини першої статті 1 Закону, з чого чітко видно, що проектування – це роботи. При оголошенні відкритих торгів на закупівлю «Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д.Вітовського (від пл. І.Франка до перехрестя Академіка А.Сахарова)», Замовник чітко зазначає у електронній графі оголошення «вид предмету закупівлі», що цей предмет закупівлі є РОБОТАМИ. Замовником обрано код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» тільки у зв’язку з відсутністю у цьому класифікаторі коду по роботах з проектування. Це є недоліками класифікатора. При цьому, жодних роз’яснень по застосуванню кодів класифікатора у законодавстві немає. Замовник змушений був обрати максимально наближений до предмета закупівлі код. Оскільки закупляються проектно-вишукувальні роботи (що також чітко видно з предмета цієї закупівлі), Замовником було обрано послуги з проектування. Зазначаємо, що у класифікаторі ДК 021:2015 (CPV) відсутній будь-який інший код по роботах, який би був наближений до робіт з проектування. Окрім цього, з електронної форми оголошення, з назви предмета закупівлі та тендерної документації на цю закупівлю чітко видно, що ця закупівля є закупівлею робіт.Окрім цього, відповідно до Додатка К ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 проектно-вишукувальні роботи, які і є предметом цієї закупівлі включаються до кошторисної вартості робіт (Глава 12) і не перевищують вартості самих робіт. Відповідно, це ще раз підтверджує, що предмет цієї закупівлі згідно чинного законодавства є роботами (п.22 ч.1 ст.1 Закону). Відповідно до ч.4 ст. 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для робіт - 5150 тисячам євро. Очікувана вартість цієї закупівлі становить 3 700 000 (три мільйони сімсот тисяч) грн. 00 коп., що в євровому еквіваленті становить 140 034 (сто сорок тисяч) євро 82 євроценти (офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 28.12.2019, становив 26,4220). Як вбачається з наведеного вище, Замовником не порушено ч.4 ст.10 та, відповідно, абзацу 2 ч. 3 ст. 21 Закону. Замовник вважає висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, опублікований Західним офісом Держаудитслужби України 14.01.2020 безпідставним та необґрунтованим.

2020-01-21 12:26:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 28.01.2020 подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним і скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 29 січня 2020

Документи:

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д. Вітовського (від вул. Грецької до пл. І. Франка)» у м. Львові
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5500 UAH

Аукціон

Початок: 27 січня 2020 11:04
Закінчення: 27 січня 2020 11:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д. Вітовського (від вул. Грецької до пл. І. Франка)» у м. Львові. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету м. Львова.
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасіки Галицькі, 7
Дата доставки: 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 3 (трьох) місяців з моменту підписання Сторонами акта здавання-приймання проектної документації. Оплата в межах встановленого строку може здійснюватися частинами. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 15:52
Технічні вимоги_ЛОТ 3.doc
28 грудня 2019 15:52
Проект договору_ЛОТ 3.docx
28 грудня 2019 15:52
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 891 000,00
UAH з ПДВ
839 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПАТРОНАТ 1 040 000,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство "Інститут просторового розвитку" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 029 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "ДОРПРОЕКТСТАНДАРТ" 1 050 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 09:52
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:47
довідка ст.17
04 лютого 2020 09:47
довідка з МВС
04 лютого 2020 09:46
Довідка з податкової
04 лютого 2020 09:46
Довідка з податкової
24 січня 2020 16:44
Електронний підпис
24 січня 2020 16:37
ЛОТ 3 Кошторис.pdf
24 січня 2020 16:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf
24 січня 2020 16:37
5. Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 16:38
hpscan1388.jpg
24 січня 2020 16:36
hpscan1387.jpg
24 січня 2020 16:36
hpscan1386.jpg
24 січня 2020 16:36
hpscan1385.jpg
24 січня 2020 16:36
Лист згода.jpg
24 січня 2020 16:36
hpscan1384.jpg
24 січня 2020 16:36
hpscan1383.jpg
24 січня 2020 16:35
hpscan1382.jpg
24 січня 2020 16:35
hpscan1381.jpg
24 січня 2020 16:35
hpscan1380.jpg
24 січня 2020 16:35
hpscan1379.jpg
24 січня 2020 16:35
hpscan1378.jpg
24 січня 2020 16:35
Підписаний_dovidka_1.pdf
24 січня 2020 16:35
Лист субпідрядника 2.jpg
24 січня 2020 16:34
Лист субпідрядника 1.pdf
24 січня 2020 16:33
hpscan1383.jpg
24 січня 2020 16:33
Сертифікат.jpg
24 січня 2020 16:33
Сертифікат 1.jpg
24 січня 2020 16:33
hpscan0603.pdf
24 січня 2020 16:33
hpscan0602.pdf
24 січня 2020 16:33
hpscan0601.pdf
24 січня 2020 16:33
hpscan0601(1).pdf
24 січня 2020 16:33
hpscan0600.pdf
24 січня 2020 16:33
hpscan0599.pdf
24 січня 2020 16:33
hpscan0598.pdf
24 січня 2020 16:33
hpscan0597.pdf
24 січня 2020 16:33
hpscan0596.pdf
24 січня 2020 16:33
Відгук.jpg
24 січня 2020 16:33
Акт здачі-приймання.jpg
24 січня 2020 16:33
статут.pdf
24 січня 2020 16:33
Додаток _1.jpg
24 січня 2020 16:33
Гарантійний лист.jpg

Публічні документи

24 січня 2020 16:50
Електронний підпис
24 січня 2020 16:46
Договір_ПКД_Двірцева.pdf
24 січня 2020 16:46
Акт 2 Двірцева.pdf
24 січня 2020 16:46
Акт 2017 рік Двірцева.pdf
24 січня 2020 16:45
Акт 1 Двірцева.pdf
24 січня 2020 16:45
Наказ на бухгалтера.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 09:49
Договір 4.PDF
24 січня 2020 09:49
Акт 2.PDF
24 січня 2020 09:49
Відгук 4.PDF
24 січня 2020 09:49
Договір 2.PDF
24 січня 2020 09:49
Проект договору Лот 3.PDF
24 січня 2020 09:49
Договір 1.PDF
24 січня 2020 09:49
Акт 4.PDF
24 січня 2020 09:49
Відгук 2.PDF
24 січня 2020 09:49
Відгук 3.PDF
24 січня 2020 09:49
Технічні вимоги Лот 3.PDF
24 січня 2020 09:49
Відгук 1.PDF
24 січня 2020 09:49
Акт 1.PDF
24 січня 2020 09:49
Акт 3.PDF
24 січня 2020 09:49
Договір 3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ПП ПАТРОНАТ

Львівське комунальне підприємство "Інститут просторового розвитку"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "ДОРПРОЕКТСТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Переможець 839 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
839 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 12:28
ДУ № 6 від 30.12.2022 Лот 3.pdf укладений
31 грудня 2022 12:24
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2021 15:03
Додаткова угода №5 Вітовського ( від Грецької до пл. І.Франка ).pdf зміни до договору
18 грудня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 16:06
Додатковий договір №4 Реконструкція вул. Д.Вітовського ( від вул. Грецької до пл. І.Франка ).pdf зміни до договору
22 червня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:00
Додатковий договір №3 Вітовського( від вул. Грецької до пл. до Франка ).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 17:52
Дод.угода_2_Вітовського_до пл.Франка.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 17:50
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 10:48
Додатковий договір №1 Вітовського.pdf зміни до договору
29 липня 2020 10:39
pb_2913402225.jks зміни до договору
29 липня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 17:33
Договір_проект_роботи_Вітовського_від_Грецької_до_Франка.pdf укладений
18 лютого 2020 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 18/02/2020-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 18/02/2020-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 18/02/2020-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 18/02/2020-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 18/02/2020-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись пунктами 9.2.,9.3.,9.4 Договору, положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", статтею l88 Господарського кодексу України, статтями 65l, 654 Цивільного кодексу України, враховуючи листа Товариства з обмеженою відповідальністю "ІК "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Сторони вирішили достроково розірвати договір за згодою сторін.