Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15250000-5 Морепродукти (лот № 1- гамарус; лот № 2 – щупальця кальмарів, креветки)
Очікувана вартість
480 100,00 UAH
UA-2019-12-28-000630-c 84aed63c0cd54a78a1a2b3213d10e430
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Борисівна Детюк

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Каріна Борисівна Детюк
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 12:00
Очікувана вартість: 480 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15250000-5: Морепродукти


Тендерна документація

10 січня 2020 21:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 12:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 21:14
Додатки 1-3 Морепродукти.doc
10 січня 2020 21:14
Перелік змін .doc
10 січня 2020 21:14
Тендерна документація зі змінами морепродукти.doc
10 січня 2020 21:14
Додатки 4-5 морепродукти .doc
28 грудня 2019 12:23
Додатки 4-5 морепродукти .doc
28 грудня 2019 12:23
Додатки 1-3 Морепродукти.doc
28 грудня 2019 12:23
Тендерна документація морепродукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-28-000630-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МАКАРОВА ІРИНА ГЕОРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:1808718788
Дата подання: 22 січня 2020 14:41
Вимога, при розгляді тендерної пропозиції, Замовнику дотримуватися положень Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам Тендерної документації.
ВИМОГА

Шановний Замовник!
Цим листом Фізична особа-підприємець Макарова Ірина Георгіївна надає пояснення до зміста своєї тендерної пропозиції, згідно оголошення про закупівлюUA-2019-12-28-000630-c (ДК 021:2015 - 15250000-5 Морепродукти (лот № 1- гамарус; лот № 2 – щупальця кальмарів, креветки)Лот1.
У Додатку № 2 ( Проект договору про закупівлю товарів (робіт або послуг)) у пункті 5.7. Замовник вимагає: «…У разі виробничої необхідності замовник може скоротити термін постачання до щоденного (на що Учасник повинен надати лист-згоду у складі тендерної документації)….»
1. ФО-П Макарова виконала вимоги Тендерної документації та надала до своєї тендерної пропозиції Довідку: «Гарантійний лист,щодо погодження з істотними умовами договору», вих. №3 від 10.01.2020 року в якому зазначено: «Фізична особа – підприємець Макарова Ірина Георгіївна, код 1808718788, погоджується з істотними умовами договору, проектом договору про закупівлю, який викладений у тендерної документації, і у разі визнання Фізичної особи – підприємця Макарової Ірини Георгіївни переможцем торгів, надає гарантію підписати договір про закупівлю) на умовах, визначених у проекті договору.
2. Слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено подання учасником «тендерної документації». Учасник має можливість надавати тільки «тендерну пропозицію». При цьому, учасник не має технічної можливості долучати будь-яких документів саме до тендерної документації, складання та затвердження якої є прерогативою замовника.
Вимагаємо при перевірці нашої пропозиції врахувати вищезазначене у нашому поясненні, положення тендерній документації, а саме Додатку № 2 ( Проект договору про закупівлю товарів (робіт або послуг)) та положення Закону України «Про публічні закупівлі».


Фізична особа-підприємець І. Г. Макарова

22.01.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 січня 2020 12:04
ВІДПОВІДЬ Номер вимоги: UA-2019-12-28-000630-c.b1

Шановний УЧАСНИК!
Повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено подання вимоги, яка подається на умови оголошеної закупівлі та на рішення замовника щодо учасників. Вимогу на умови оголошеної закупівлі та тендерної документації постачальник має право подати не пізніше ніж за 10 днів до закінчення періоду прийому пропозицій.
Термін для подання вимоги на умови оголошеної закупівлі закінчився, рішення замовника щодо учасників ще не прийнято.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 ст. 28 Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Шановний УЧАСНИК! Тендерній комітет КО «Харківський зоопарк» при розгляді тендерних пропозицій учасників користується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

22 січня 2020 14:41
ВИМОГА.pdf

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот № 2
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 135 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 351,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1351 UAH

Аукціон

Початок: 21 січня 2020 15:05
Закінчення: 21 січня 2020 15:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

131 кг
щупальця кальмарів
ДК 021:2015: 15250000-5 — Морепродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська,35
Дата доставки: 31 грудня 2020
382 кг
креветки
ДК 021:2015: 15250000-5 — Морепродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська,35
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ 134 100,00
UAH з ПДВ
128 905,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фудснаб" 135 050,00
UAH з ПДВ
130 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 17:37
Довідка МВС.pdf
20 січня 2020 10:39
Електронний підпис
20 січня 2020 10:38
Фінризик ПРАВИЛА.pdf
20 січня 2020 10:38
Трудова книжка водія.pdf
20 січня 2020 10:38
Технічне завдання.pdf
20 січня 2020 10:38
Тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2020 10:38
Св-во фін установи.pdf
20 січня 2020 10:38
Листи-згоди.pdf
20 січня 2020 10:38
Лист-відгук.PDF
20 січня 2020 10:38
Копія свідоцтва.pdf
20 січня 2020 10:38
Копія паспорту.pdf
20 січня 2020 10:38
Копія витягу.pdf
20 січня 2020 10:37
Довідка статистики.pdf
20 січня 2020 10:37
Виписка.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 17:29
Електронний підпис
17 січня 2020 17:29
Технічне завдання.pdf
17 січня 2020 17:29
Тех. паспорта.pdf
17 січня 2020 17:29
Статут з довідкою.pdf
17 січня 2020 17:29
ст.17.pdf
17 січня 2020 17:29
ст.17 фіз особа.pdf
17 січня 2020 17:29
Пропозиція.pdf
17 січня 2020 17:29
проект договору.pdf
17 січня 2020 17:29
Паспорт+код.pdf
17 січня 2020 17:29
Медик ЄДРПОУ 2019.pdf
17 січня 2020 17:29
Мед. книжки.pdf
17 січня 2020 17:29
Лист згода.pdf
17 січня 2020 17:29
договір перевезення.pdf
17 січня 2020 17:29
договір дератизації.pdf
17 січня 2020 17:29
Догов. оренди авто.pdf
17 січня 2020 17:29
Довкілля.pdf
17 січня 2020 17:29
Довідка.pdf
17 січня 2020 17:29
Довідка статистики.pdf
17 січня 2020 17:29
Довідка МТБ.pdf
17 січня 2020 17:28
Гарантійний лист.pdf
17 січня 2020 17:28
Відомості.pdf
17 січня 2020 17:28
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 січня 2020 17:28
Витяг ПДВ.pdf
17 січня 2020 17:28
Виписка.pdf
17 січня 2020 17:28
Аналог. догов..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ

ТОВ "Фудснаб"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ
#2943600755
Переможець 128 905,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 20:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 20:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ
#2943600755
128 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:18
ДУ№1 щупальця кальмарів.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 14:40
Договор 15250000-5 від 11.02.2020 (1).pdf укладений
11 лютого 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію договору про закупівлю, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Внести зміни до п.10.1. Розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір діє з моменту підписання та до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного виконання своїх зобов’язань за договором.».
Номер договору про закупівлю: 15250000-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 128 905,00
UAH