Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна)
Taps, cocks, valves and similar appliances (code 42130000-9 for CPV/ДК 021:2015) (pipe equipment)
Taps, cocks, valves and similar appliances (code 42130000-9 for CPV/ДК 021:2015) (pipe equipment)
Очікувана вартість
44 672 837,50 UAH
UA-2019-12-26-001935-b ● 31d7478dbb8849558d405607a04e8cd4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Олександр Шолок +380322919551 o.sholok@ukrtransnafta.com |
Додаткові контактні особи: |
Білоус Олексій Сергійович +380674838940 o.bilous@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Join Stock Company "Ukrtransnafta" |
National ID: | 31570412 |
Contact point: |
Oleksandr Sholok +380322919551 o.sholok@ukrtransnafta.com |
Additional contacts: |
Білоус Олексій Сергійович +380674838940 o.bilous@ukrtransnafta.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 44 672 837,50 UAH з ПДВ |
Publication date: | 26 грудня 2019 15:35 |
Enquiries until: | 20 березня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 26 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 березня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 44 672 838 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Scope of the procurement
Арматура трубопровідна
Pipe equipment
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 09 січня 2020 17:35
Дата відповіді: 10 січня 2020 13:32
Шановний Замовник , підскажіть будь ласка , є можливість надати технічні вимоги на англійській мові , чи опросні листи.
З Повагою
Відповідь: Доброго дня. У Замовника відсутня можливість надання технічних вимог, викладених англійською мовою, оскільки у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні норми, які б зобов’язували замовника здійснювати переклад тендерної документації на англійську мову. Тендерна документація на закупівлю арматури трубопровідної: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна) сформована українською мовою.
Можливість застосування замість циліндричних/конічних кранів еквівалентних кранів сферичних з конструкцією "Double Block and Bleed"
Дата подання: 13 лютого 2020 10:22
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:05
Доброго дня! У зв'язку з обмеженим ринком пропозицій та з метою уніфікації обладнання, що передбачено замовником до закупівлі, просимо розглянути варіанти застосування замість циліндричних/конічних кранів (електропривідних в комплекті з електроприводом) DN500 PN51 (Додаток 1 до тендерної документації, Лот 1, Таблиця 1.25), кранів циліндричних/конічних (електропривідних в комплекті з електроприводом) DN400 PN68 (Додаток 1 до тендерної документації, Лот 1, Таблиця 1.27), кранів циліндричних/конічних з ручним приводом DN400 PN51 (Додаток 1 до тендерної документації, Лот 1, Таблиця 1.29) еквівалентних кранів сферичних з конструкцією "Double Block and Bleed" з аналогічними типорозмірами та характеристиками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання взято до опрацювання, Замовником буде розглянуто можливість внесення відповідних змін до тендерної документації.
Тех. требования
Дата подання: 17 лютого 2020 18:10
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:07
Доброго дня! У лоті 1 Таблиця 1.1 п.3 Технічних вимог, зазначені наступні вимоги:
2 шт. - № 1338 (126) - 4032.01.ООР.152-ТХ.С (1);
4 шт. - № 1340 (130) - 4032.01.ООР.153-М.С (2)
Просимо зазначити різницю між 2 шт. - № 1338 (126) - 4032.01.ООР.152-ТХ.С (1) та 4 шт. - № 1340 (130) - 4032.01.ООР.153-М.С (2).
Відповідь: Доброго дня. У примітках пункту 3 таблиці 1.1 зазначена кількість арматури та номери, що відповідають номерам специфікацій проектно-кошторисної документації на обладнання. Для однозначного тлумачення технічних вимог Замовника опрацьовується питання внесення змін до тендерної документації.
Технічні вимоги
Дата подання: 17 лютого 2020 18:19
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:05
Доброго дня! Відповідно до п.27.1 та 27.2 технічних вимог Лоту 1, товар повинен поставлятися з ремкомплектом та інструментом. просимо зазначити, які повинні бути складові ремонтного комплекту та інструменту.
Відповідь: Доброго дня. В П.27.1 таблиці 1.1 передбачені наступні вимоги до комплектації при поставці арматури: «Ремонтний комплект (захищений від пошкоджень при транспортуванні та зберіганні) для кожної одиниці арматури в складі ущільнень, які передбачені конструкцією арматури». В П. 27.2 таблиці 1.1 передбачені наступні вимоги до комплектації при поставці арматури: «Комплект спеціалізованого інструменту (за необхідності) - на кожну одиницю арматури». Інших вимог Замовником не передбачено.
Загальне питання
Дата подання: 20 березня 2020 09:32
Дата відповіді: 20 березня 2020 12:47
Добрий день.
Переносити тенедер не плануєте, у звязку з карантином?
Відповідь: Доброго дня!
У Замовника відсутні ґрунтовні підстави для перенесення термінів подання пропозицій.
У Замовника відсутні ґрунтовні підстави для перенесення термінів подання пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-26-001935-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АРМА-С, Код ЄДРПОУ:31117126
Дата подання: 24 квітня 2020 15:06
Технічні вимоги
Добрий день.
підпункт 19.2, підпункт 19.1 пункту 19 таблиці 1.36 "Технічні вимоги до клапана запобіжного Ду150 Ру40" забеспечені учасниками процедури?
підпункт 19.2, підпункт 19.1 пункту 19 таблиці 1.36 "Технічні вимоги до клапана запобіжного Ду150 Ру40" забеспечені учасниками процедури?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 12:12
Доброго дня.
В тендерних пропозиціях Учасників ТОВ «НВО «СОЮЗЕНЕГОМАШ» та ТОВ «ІНТЕР АРМА ІНЖИНІРІНГ» вказана інформація щодо підтвердження виконання вимог підпунктів 19.1 та 19.2 пункту 19 таблиці 1.36 (Лот № 4) додатку 1 до тендерної документації при поставці товару.
В тендерних пропозиціях Учасників ТОВ «НВО «СОЮЗЕНЕГОМАШ» та ТОВ «ІНТЕР АРМА ІНЖИНІРІНГ» вказана інформація щодо підтвердження виконання вимог підпунктів 19.1 та 19.2 пункту 19 таблиці 1.36 (Лот № 4) додатку 1 до тендерної документації при поставці товару.
Номер вимоги: UA-2019-12-26-001935-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АРМА-С, Код ЄДРПОУ:31117126
Дата подання: 27 квітня 2020 14:10
Документи
Добрий день.
Так як під час підгрузки документів відбувся збій, частина документів підгрузилась, частина не підгрузилась - надаємо документи в повному обсязі.
Так як під час підгрузки документів відбувся збій, частина документів підгрузилась, частина не підгрузилась - надаємо документи в повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 16:57
Доброго дня. Відповідно до ч.1 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі, а згідно з ч.3. ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот №2 Затвор дисковий регулювальний |
Опис предмету закупівлі: |
Затвор дисковий регулювальний
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 575 640,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 575,64 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2600 UAH |
Title: Lot №2 Disk adjusting shutter
Description: Disk adjusting shutter
Current status: Complete
Estimated total value: 2 575 640,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 2 575,64 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 30 квітня 2020 15:12
Auction planned date: 30 квітня 2020 15:12
Закінчення: 30 квітня 2020 15:33
Позиції
2 шт
Затвор дисковий регулювальний (електропривідний в комплекті з електроприводом) DN 400 PN 63
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Disk adjusting shutter (electric drive complete with electric drive) DN 400 PN 63
CPV: 42130000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ТЕХНІЧНИМИ НЕМОЖЛИВОСТЯМИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ 49,5% РОЗУМІТИ ЯК "ДО 50%". Передбачається оплата авансу у розмірі до 50% проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника. | Аванс | 10 | Календарні | 49.5 |
Iнша подія | У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ТЕХНІЧНИМИ НЕМОЖЛИВОСТЯМИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ 49,5% РОЗУМІТИ ЯК "50%". Подальші розрахунки здійснюється протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін актів приймання-передачі товару на підставі отриманих рахунків (рахунків-фактур) Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 49.5 |
Iнша подія | У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ТЕХНІЧНИМИ НЕМОЖЛИВОСТЯМИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ 1% РОЗУМІТИ ЯК "100%". Розмір оплати - 100%, у зв’язку із технічними неможливостями системи було зазначено 0%. Акредитив. В межах строку дії акредитиву (240 календарних днів (строк поставки) + 30 календарних днів) за умови надання банком Постачальника за поданням Постачальника повного пакету документів для оплати за кожну частину/партію Товару до Виконуючого банку. | Пiсляоплата | 270 | Календарні | 1 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Уточнення технічних вимог до затвора дискового регулювального DN400 PN63
Дата подання: 14 січня 2020 09:05
Дата відповіді: 15 січня 2020 08:47
Просимо переглянути технічні вимоги до затвора дискового регулювального DN400 PN63, а саме п 1.1 таблиці 1.30:
1. Дисковий затвор фізично не може бути повнопрохідним, тому що навіть в стані повного відкриття диск частково буде перекривати прохід клапану. Просимо видалити цю вимогу.
2. Враховуючи, що конструкція затвору в закритому стані повинна витримувати повний перепад тиску робочого середовища (5 МПа), а також вимоги до номінального тиску затвору (6.3 МПа), значення мінімального внутрішнього прохідного діаметру (385 мм.) виглядає дещо завищенним. Просимо зменшити обмеження принаймі до 370 мм, або видалити цю вимогу взагалі, а натомість встановити вимогу по максимальній швидкості руху робочого середовища всередині затвору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання взято до опрацювання, Замовником буде розглянуто можливість внесення відповідних змін до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 квітня 2020
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
J.B.Plus s.r.o. | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТГІ СИСТЕМ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
J.B.Plus s.r.o. |
2 555 235,00
UAH з ПДВ
|
2 514 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" |
2 540 870,00
UAH з ПДВ
|
2 538 294,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
J.B.Plus s.r.o. #25058711 |
Переможець |
2 514 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 17:05
|
ДУ від 24.06.2020 № 2 до дог. № 23-02_09-20 - J.B.Plus s.r.o..PDF | зміни до договору |
24 червня 2020 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 17:56
|
ДУ від 25.05.2020 № 1 до дог. № 23-02_09-20 - J.B.Plus s.r.o..pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 17:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 17:01
|
Договір від 25.05.2020 № 23-02_09-20 - J.B. Plus s.r.o..pdf | укладений |
25 травня 2020 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості товару. |
Номер договору про закупівлю: | 23-02/09-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 23-02/09-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |