Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стенд вхідного контролю підшипників кочення "СП-180М", грузики набивні, латки камерні, вентилі безкамерні
Очікувана вартість
2 010 256,88 UAH
UA-2019-12-19-004301-b c29792ff06f54b14b06f754ddeb226ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Дар'я Сергіївна

+380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Скрипник Дар'я Сергіївна
+380442076145
SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 010 256,88 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання_лот 1_Аналогічний договір
Дата подання: 24 грудня 2019 11:46
Дата відповіді: 27 грудня 2019 11:51
Добрий день. Згідно додатку 2 тендерної документації учасник повинен в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати: 1) оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2015-2020 роках; 2) оригінали або копії підтвердних документів, які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. Допускається надання діючого договору. Аналогічним договором являється договір поставки товару, який входить до категорії товарів за CPV 38420000-5 (стенди діагностичні, тепловізори, віброаналізатори) чи саме договыр на поставку стенду вхідного контролю підшипників кочення-? Вимога про наявність досвіду постачання саме даного стенду є дискримінаційною та містить обмеження нас щодо можливості взяти участь у торгах, як потенційного учасника, у зв’язку з тим, що цей товар є специфічним, та не у всіх учасників ринку є такий досвід. Ми маємо відповідний успішний та позитивний досвід у сфері поставок лабораторного, оптичного та високоточного обладнання на передові державні та комерційні підприємства вже більше ніж 20 років, та можемо виконати всі умови договору по даній закупівлі. Тому просимо підтвердити можливість надання аналогічного договору по категорії сумісних зі стендом товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, досвіду виконання подібного, схожого договору. При цьому, чинним законодавством з питань публічних закупівель поняття «аналогічний договір» не визначено.
Разом з тим, Замовником не передбачено вимоги надати договір, з ідентичним (тотожним, однаковим) предметом.
Договір поставки товару(ів), який(і) входить(ять) до класу товарів за CPV 38420000-5 стенди діагностичні, тепловізори, віброаналізатори, згідно з Єдиним закупівельним словником, є цілком аналогічним. Надання у складі тендерної пропозиції такого договору разом з документами, що дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався, є належним документальним підтвердженням відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію.
Уточнення щодо технічних характеристик по лоту №1
Дата подання: 27 грудня 2019 14:29
Дата відповіді: 02 січня 2020 10:39
Доброго дня! Згідно додатку 4 тендерної документації: внутрішній посадковий діаметр контрольованого підшипника 30 - 300мм; зовнішній діаметр контрольованих підшипників діаметр контрольованих підшпників до 500мм; ширина контрольованого підшипника до 145мм. Просимо уточнити чи будете розглядати еквівалент з таким значенням: внутрішній посадковий діаметр контрольованого підшипника 30 - 220мм; зовнішній діаметр контрольованих підшипників діаметр контрольованих підшпників до 420мм; ширина контрольованого підшипника до 125мм чи тільки ті значення показників, які вказані в документації? Якщо будуть розглядатися тільки ті показники, які зазначені, то дана вимога прописана під одного виробника. Разом з тим зазначаємо, що встановлення такого положення в документації являється дискримінаційним та суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З технічних питань відповідальні особи Гушул А.В. інженер І категорії відділу матеріалів та обладнання ДЗ КП «Київтеплоенерго», тел.: (044) 207-86-98, e-mail: hushul.av@kte.kmda.gov.ua;
Приходько Ірина Сергіївна – начальник відділу матеріалів та обладнання Дз КП «Київтеплоенерго», тел.: (044) 207-67-57,
e-mail: prykhodko.is@kte.kmda.gov.ua.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 - Грузики набивні, латки камерні, вентилі безкамерні
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 27 856,88 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 278,57 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Грузики набивні, латки камерні, вентилі безкамерні (найменування і кількість - згідно з Додатком 4 ТД)
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
16 січня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій