Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкції та їх частини(джерело фінансування - власні кошти)
Structures and their parts (Source of financing - own funds)
Structures and their parts (Source of financing - own funds)
Очікувана вартість
21 771 324,14 UAH
UA-2019-12-19-002968-b ● 4a59fac5ef6244569b42b76994e3460d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПрАТ "Кіровоградобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 23226362 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15 |
Контактна особа: |
Артем Григораш +380522358247 prozorotender3@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Андрій +380522358247 prozorotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PrAT "Kirovogradoblenergo" |
National ID: | 23226362 |
Contact point: |
Artem Grigorash +380522358247 prozorotender3@gmail.com |
Additional contacts: |
Андрій +380522358247 prozorotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 21 771 324,14 UAH з ПДВ |
Publication date: | 19 грудня 2019 15:17 |
Enquiries until: | 10 січня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 21 771 324 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Scope of the procurement
Тендерна документація
26 грудня 2019 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2019 10:50 |
Протокол рішення ТК про внесення змін до тендерної документації 26.12.2019р.pdf | |
26 грудня 2019 10:50 |
Тендерна документація_Конструкції та їх частини 2020 Опори ЛОТ1 2 3.doc | |
19 грудня 2019 15:17 |
Оголошення про проведення торгів англійською мовою.doc |
26 грудня 2019 10:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 грудня 2019 10:50 |
Протокол рішення ТК про внесення змін до тендерної документації 26.12.2019р.pdf
|
|||
26 грудня 2019 10:50 |
Тендерна документація_Конструкції та їх частини 2020 Опори ЛОТ1 2 3.doc
|
|||
19 грудня 2019 15:17 |
Оголошення про проведення торгів англійською мовою.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-19-002968-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТД "Спецбетон", Код ЄДРПОУ:31591254
Дата подання: 27 січня 2020 16:19
Скарга
Скарга на рішення тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 13:48
Згідно технічних вимог, які вказані в Додатку 4 до тендерної документації: Вироби супроводжуються документом про якість (технічним паспортом) згідно ДСТУ Б В.2.6-2:2009, замість технічного паспорту на СВ95-2 наданий технічний паспорт на СВ95-5, який не відповідає вимогам тендерної документації.
СВ95-2, де СВ – тип стояка (стояк вібрований); 95 – довжина стояка (дм); 2 – несуча здатність стояка; тобто СВ95-2 це стояк вібрований, довжиною 95 дм, його несуча здатність 2 тм.
5. Інші характеристики:
Марка стояка СВ95-2; Розрахунковий згинаючий момент* (несуча здатність), тм - 2,0; Відстань від нижнього торця до розрахункового перерізу, м - 1,8; Об'єм,м³ - 0,3; Маса,
Кг - 750.
1. Дана помилка не являється формальною(несуттєвою).
Технічні характеристики запропонованого товару так як і сам товар, який вказаний в технічному паспорті не відповідає вимогам тендерної документації.
СВ95-2, де СВ – тип стояка (стояк вібрований); 95 – довжина стояка (дм); 2 – несуча здатність стояка; тобто СВ95-2 це стояк вібрований, довжиною 95 дм, його несуча здатність 2 тм.
5. Інші характеристики:
Марка стояка СВ95-2; Розрахунковий згинаючий момент* (несуча здатність), тм - 2,0; Відстань від нижнього торця до розрахункового перерізу, м - 1,8; Об'єм,м³ - 0,3; Маса,
Кг - 750.
1. Дана помилка не являється формальною(несуттєвою).
Технічні характеристики запропонованого товару так як і сам товар, який вказаний в технічному паспорті не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-19-002968-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЗ ЗБВ", Код ЄДРПОУ:37381379
Дата подання: 28 січня 2020 12:56
Скарга №2801 від 28.01.2020 року
Скарга від ТОВ "БЗ ЗБВ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 12:04
Відповідно до Вашої скарги інформуємо, що відповідно до пункту 3 наказу ДП «УкрНДНЦ» від 05.11.2015 № 145 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» (із змінами, унесеними наказами ДП «УкрНДНЦ» від 04.12.2015 № 172, від 15.01.2016 № 4, від 24.02.2016 № 50, від 15.04.2016 № 113 та від 15.04.2016 № 114) національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (далі – ДСТУ ISO 9001:2009) скасовується з 15 вересня 2018 року. Таким чином, сертифікати на системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 можуть бути видані в державній системі сертифікації з терміном дії, що не перевищує дати скасування ДСТУ ISO 9001:2009, а саме до 15.09.2018, за умови проведення технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю органом з сертифікації, що видав такий сертифікат. До цього часу підприємства повинні привести свою систему управління якістю у відповідність до вимог національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (далі - ДСТУ ISO 9001:2015). Одночасно звертаємо увагу, що 01.01.2018 Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» втратить чинність. У зв’язку з цим, після 01.01.2018 органи з сертифікації державної системи сертифікації не здійснюватимуть технічний нагляд за сертифікованими системами управління якістю, оскільки державна система сертифікації припинить своє існування. В подальшому роботи з сертифікації систем управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 можуть проводитись у власних системах сертифікації органами з сертифікації систем управління. М2 Мінекономрозвитку Вих. № 3433-06/12226-07 від 25.04.2016. Крім того, термін дії усіх сертифікатів на системи управляння якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2009, які були видані в державній системі сертифікації до визначення дати скасування ДСТУ ISO 9001:2009 і термін дії яких перевищує 15.09.2018, мають бути переглянуті органом з сертифікації шляхом видачі нових сертифікатів на заміну вже виданих з терміном дії, що не перевищує дати скасування ДСТУ ISO 9001:2009, а саме до 15.09.2018, за умови можливості проведення технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю з періодичністю, визначеною таким органом з сертифікації. Також з урахуванням вищевикладеного, органи з сертифікації мають забезпечити перегляд термінів дії усіх виданих ними сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання відповідності) на продукцію, що виготовляється серійно, за схемою (моделлю) сертифікації з сертифікацією (оцінкою) системи управління якістю підприємства виробника продукції вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 (лист Міністерства економічного розвитку та торгівлі № 3433-06/12226-07 від 25.04.2016).
В Додатку 4 до тендерної документації в технічних вимогах вказано: Стояки підлягають обов'язковій сертифікації і мають сертифікати відповідності.
На підставі вище викладеного Сертифікат на систему управління якістю №UA2/070/09225-15 виданий 20 серпня 2015р. та Сертифікат відповідності UA1/170/0064353-15 термін дії з 26 серпня 2015р. до 19 серпня 2020р. (виданий на підставі Сертифікату на систему управління якістю №UA2/070/09225-15 виданий 20 серпня 2015р.) мали бути переглянуті органом з сертифікації шляхом видачі нових сертифікатів на заміну вже виданих з терміном дії, що не перевищує дати скасування ДСТУ ISO 9001:2009, а саме до 15.09.2018р., що викликає сумніви в чинності вищенаведених сертифікатів на дату подачі тендерної пропозиції Учасника. Вказані в Сертифікатах контактні телефони Органу з сертифікації, а саме (061) 224-89-42 та (061) 220-04-85, не обслуговуються, що не дає можливості Замовнику перевірити чинність даних Сертифікатів.
Органу з сертифікації направлено письмовий Запит на перевірку чинності Сертифікату відповідності UA1/170/0064353-15 термін дії з 26 серпня 2015р. до 19 серпня 2020р. на поштову адресу: 69032, м. Запоріжжя, пр.. Леніна, буд. 170-г, кв. 32 (вказану в сертифікаті).
На момент розгляду Вашої вимоги Відповідь на Запит не отримано тому вашу пропозицію відхилено.
В Додатку 4 до тендерної документації в технічних вимогах вказано: Стояки підлягають обов'язковій сертифікації і мають сертифікати відповідності.
На підставі вище викладеного Сертифікат на систему управління якістю №UA2/070/09225-15 виданий 20 серпня 2015р. та Сертифікат відповідності UA1/170/0064353-15 термін дії з 26 серпня 2015р. до 19 серпня 2020р. (виданий на підставі Сертифікату на систему управління якістю №UA2/070/09225-15 виданий 20 серпня 2015р.) мали бути переглянуті органом з сертифікації шляхом видачі нових сертифікатів на заміну вже виданих з терміном дії, що не перевищує дати скасування ДСТУ ISO 9001:2009, а саме до 15.09.2018р., що викликає сумніви в чинності вищенаведених сертифікатів на дату подачі тендерної пропозиції Учасника. Вказані в Сертифікатах контактні телефони Органу з сертифікації, а саме (061) 224-89-42 та (061) 220-04-85, не обслуговуються, що не дає можливості Замовнику перевірити чинність даних Сертифікатів.
Органу з сертифікації направлено письмовий Запит на перевірку чинності Сертифікату відповідності UA1/170/0064353-15 термін дії з 26 серпня 2015р. до 19 серпня 2020р. на поштову адресу: 69032, м. Запоріжжя, пр.. Леніна, буд. 170-г, кв. 32 (вказану в сертифікаті).
На момент розгляду Вашої вимоги Відповідь на Запит не отримано тому вашу пропозицію відхилено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-19-002968-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЗ ЗБВ", Код ЄДРПОУ:37381379
Дата подання: 31 січня 2020 18:20
Дата подання: 31 січня 2020 18:20
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 15:55
Рішення від 04.02.2020 № 2067 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 15:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2020 №3295.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 14:13
Рішення від 20.02.2020 № 3295.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 20:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відмінити рішення тендерного комітету, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БЗ ЗБВ" за процедурою закупівлі "ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-19-002968-b, за ЛОТом №2, згідно рішення № 3295-р/пк-пз від 20.02.2020р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 29 лютого 2020 12:14
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 561 192,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 683,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Title: LOT 1
Current status: Complete
Estimated total value: 4 561 192,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 13 683,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 06 березня 2020 15:29
Auction planned date: 06 березня 2020 15:29
Закінчення: 06 березня 2020 15:50
Позиції
1745 шт
Конструкції та їх частини(джерело фінансування - власні кошти)
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Аджамська, 9, Центральний склад ПАТ "Кіровоградобленерго".
Дата доставки:
10 лютого 2020
—
31 грудня 2020
Structures and their parts (Source of financing - own funds)
CPV: 44210000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 лютого 2020
Найменування: | ПрАТ "Кіровоградобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 23226362 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРАТ "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ" #31810081 |
Переможець |
3 877 140,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 16:47
|
Дод. угода №1 до дог. 602_04 Енергоконструкція.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:31
|
додаткова угода №1 до дог. 602_04.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 16:26
|
Скан-копія договору_ЛОТ1.PDF | укладений |
26 березня 2020 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 602/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1949/72 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 602/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 667 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |