Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
568 936,56 UAH
UA-2019-12-18-003159-b 0c5a6c9a62ed4f81b27dada281034620
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 568 936,56 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни.
Дата подання: 19 грудня 2019 14:09
Дата відповіді: 19 грудня 2019 14:33
Чому в 7. Для укладання договору. 9-та строка знизу (стр.40), ТД_2_20, немає розшифрування: 5 (робочих або календарних) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу...
Відповідь: Відповідно чинного законнодавства України в разі зазначення "днів", в даному випадку 5 днів, в такому випадку рахуються календарні дні.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 22 680,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 210,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 січня 2020 15:46
Закінчення: 13 січня 2020 16:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН МИХАЙЛО НЕСТЕРОВИЧ 22 680,00
UAH з ПДВ
22 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ" 22 680,00
UAH з ПДВ
22 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 15:30
Електронний підпис
09 січня 2020 15:29
цінова пропозиція.pdf
09 січня 2020 15:29
Проект договору.pdf
09 січня 2020 15:29
паспорт.pdf
09 січня 2020 15:29
Лист підтвердження.pdf
09 січня 2020 15:29
Лист згода.pdf
09 січня 2020 15:29
договір з еквайєром.pdf
09 січня 2020 15:29
Довідка про учасника.pdf
09 січня 2020 15:29
довідка про послуги.pdf
09 січня 2020 15:29
гарантійний лист.pdf
09 січня 2020 15:29
витяг з реєстру ЦСО.pdf
09 січня 2020 15:29
витяг ЄП.pdf
09 січня 2020 15:29
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН МИХАЙЛО НЕСТЕРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН МИХАЙЛО НЕСТЕРОВИЧ
#1916804193
Відхилено 22 680,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 11:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ"
#22845135
Відхилено 22 680,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 11:49

Документи

24 січня 2020 11:43
Електронний підпис
24 січня 2020 11:43
Протокол н.docx
24 січня 2020 11:43
відхилення 1.docx
17 січня 2020 15:10
Електронний підпис
17 січня 2020 15:09
Протокол перенос.docx

Документи

24 січня 2020 11:49
Електронний підпис
24 січня 2020 11:49
Протокол 2!.docx
24 січня 2020 11:49
ПОВ відміна.docx
24 січня 2020 11:49
відхилення 2.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
24 січня 2020 11:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі