Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
568 936,56 UAH
UA-2019-12-18-003159-b ● 0c5a6c9a62ed4f81b27dada281034620
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного +38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 568 936,56 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Тендерна документація
18 грудня 2019 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2019 15:12 |
ТД_2-20_Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.doc | |
18 грудня 2019 15:12 |
Проект (основні умови) договору (із забезпеченням) для Лотів № 1,4.doc | |
18 грудня 2019 15:12 |
Проект (основні умови) договору (без забезпечення) для Лотів № 2,3,5,6.doc | |
18 грудня 2019 15:12 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни.
Дата подання: 19 грудня 2019 14:09
Дата відповіді: 19 грудня 2019 14:33
Чому в 7. Для укладання договору. 9-та строка знизу (стр.40), ТД_2_20, немає розшифрування: 5 (робочих або календарних) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу...
Відповідь: Відповідно чинного законнодавства України в разі зазначення "днів", в даному випадку 5 днів, в такому випадку рахуються календарні дні.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 22 680,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 210,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН МИХАЙЛО НЕСТЕРОВИЧ |
22 680,00
UAH з ПДВ
|
22 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ" |
22 680,00
UAH з ПДВ
|
22 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
24 січня 2020 11:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі