Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
568 936,56 UAH
UA-2019-12-18-003159-b 0c5a6c9a62ed4f81b27dada281034620
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 568 936,56 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни.
Дата подання: 19 грудня 2019 14:09
Дата відповіді: 19 грудня 2019 14:33
Чому в 7. Для укладання договору. 9-та строка знизу (стр.40), ТД_2_20, немає розшифрування: 5 (робочих або календарних) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу...
Відповідь: Відповідно чинного законнодавства України в разі зазначення "днів", в даному випадку 5 днів, в такому випадку рахуються календарні дні.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 228 931,92 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 280,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4560 UAH

Аукціон

Початок: 13 січня 2020 14:52
Закінчення: 13 січня 2020 15:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС" 228 614,40
UAH з ПДВ
228 614,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ксикомп сервіс 228 931,92
UAH з ПДВ
228 931,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 16:55
Dovidka_не судимість.pdf
10 січня 2020 12:44
Гарантія 23-20.zip
10 січня 2020 12:44
ТЗ Додаток1 Лот1.pdf
10 січня 2020 12:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 січня 2020 12:44
Реквізити.pdf
10 січня 2020 12:44
Наявність досвіду.pdf
10 січня 2020 12:44
Лист контрагента 4.pdf
10 січня 2020 12:44
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 13:40
Посвідчення.pdf
09 січня 2020 13:40
Наказ.pdf
09 січня 2020 13:40
Лист згода.pdf
09 січня 2020 13:40
Лист Відгук2.pdf
09 січня 2020 13:40
Лист Відгук1.pdf
09 січня 2020 13:40
Договір з еквайром.PDF
09 січня 2020 13:40
Довіреність.pdf
09 січня 2020 13:40
Довідка форма 4-ОПП.pdf
09 січня 2020 13:39
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"

ПП Ксикомп сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
Переможець 228 614,40
UAH з ПДВ
24 січня 2020 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
228 614,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 14:54
Звіт по старому зразку Цвітова ВОК_Львів.doc укладений
23 квітня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:06
Допугода №3 Львів (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:06
Повідомлення про зміни (2) (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 18:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:00
Допугода №2 Львів (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:59
Повідомлення про зміни (1) (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 17:59
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 14:16
1 (1).pdf зміни до договору
13 лютого 2020 14:16
2. Повідомлення зменшення Цвітова 2020 (1).doc зміни до договору
13 лютого 2020 14:16
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 16:05
Договір ЦВІТОВА МІНІ.pdf укладений
12 лютого 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – внесення змін до пунктів 9.2. Договору, викладення у новій редакції Додатка №2, Додатка №3., зменшено загальну вартість договору на 19 051,2 грн. 13 Номер додаткової угоди: Додаткова угода УЗ/ЦЛ-2086/Ю № 1. 14. Сума договору після внесення змін - 209563,20 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: згідно додатків №1, №2, №3(1 послуга)
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2086/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-2086/ю №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктами 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору –внесення змін до пунктів 1.4, 1.5, 1.6, 9.2, 10.2 Договору, розділу 22, Додатку №1, Додатку №2 та Додатку №3. 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-2086/Ю /Ду2. 14. Сума договору після внесення змін – без змін 209563,20 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2086/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-2086/ю/ду
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктами 3,8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору –внесення змін до пунктів 1.1, 1.5, 1.6, 9.2, 10.2 Договору, розділу 21, 22, додатки змінено та доповнено відповідно. Пролонговано до 28.02.2021. 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-2086/Ю /Ду3. 14. Сума договору після внесення змін –241 444,80 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2086/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-2086/ю/ду
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 101 476,80
UAH (в тому числі ПДВ 16 912,80 UAH)