Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
264 222,00 UAH
UA-2019-12-18-000921-c 0f9903b599e748468b1134937fd25537
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 264 222,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 30 391,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 січня 2020 14:07
Закінчення: 13 січня 2020 14:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕХНОСЕРВІС-3" 30 240,00
UAH з ПДВ
28 944,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХСЕРВІС" 29 808,00
UAH з ПДВ
29 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 14:14
Цінова пропозиція.pdf
09 січня 2020 14:14
Технічне завдання.pdf
09 січня 2020 14:14
С во. ПДВ.pdf
09 січня 2020 14:14
Протокол Наказ.pdf
09 січня 2020 14:14
Лист згода.pdf
09 січня 2020 14:14
Лист відгук.pdf
09 січня 2020 14:13
Додаток 4 Довідка.pdf
09 січня 2020 14:13
Договір екваєр 2020.pdf
09 січня 2020 14:13
Договір виробник.pdf
09 січня 2020 14:13
Довкілля.pdf
09 січня 2020 14:13
Витяг з реєстру ЦСО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕХНОСЕРВІС-3"

ТОВ "ЄВРОТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЕХНОСЕРВІС-3"
#33138132
Переможець 28 944,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕХНОСЕРВІС-3"
#33138132
28 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 13:15
ВКВОК Шевч. Договір РРО 2075 Ду-3 (1).pdf зміни до договору
27 січня 2021 13:15
повідомл. про зміни РРО (1).doc зміни до договору
27 січня 2021 13:15
2_ВКВОК Шевч. Договір РРО 2075 Ду-3.pdf укладений
27 січня 2021 13:15
1_повідомл. про зміни РРО.doc укладений
27 січня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:01
ДУ-2 Шевченка 2075 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:01
3. ДУ2 ВКВОК Шевч. повідомл. про зміни РРО (1).doc зміни до договору
31 грудня 2020 09:01
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:59
ДУ-1 Шевченка 2075 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:59
3. ДУ1 ВКВОК Шевч. повідомл. про зміни РРО (1).doc зміни до договору
31 грудня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 16:33
2075.pdf укладений
07 лютого 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – внесення змін до пунктів 1.4., 1.5.,1.6., 10.2. Договору, розділу 20 «Додатки до Договору», розділу 21 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», зміна назви Додатку №1, Додатку №3 Договору. 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-2075/Ю /ДУ 1. 14. Сума договору після внесення змін – 28 944,00 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2075/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-2075/ю/ду
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктами 3 та 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – подовження терміну дії Договору, збільшення суми Договору, внесення змін до пунктів 1.1., 9.2., 17.1. Договору, розділу 20 «Додатки до Договору», доповнення договору Додатком № 1А, Додатком №2А та Додатком № 3А . 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-2075/Ю /ДУ2. 14. Сума договору після внесення змін – 33 768 грн 00 коп. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2075/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-2075/ю/ду
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дата внесення змін до договору – 27.01. 2021 р. 11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору: п. 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; п. 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – зменшення суми Договору, внесення змін до пункту 9.2. Договору, внесення змін до Додатку №2А і Додатку №3 Договору, пункту 20.1.5. розділу 20 Договору. 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-2075/Ю /ДУ3. 14. Сума договору після внесення змін – 31 356 грн 00 коп, з ПДВ
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2075/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-2075/ю/ду
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML