Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
264 222,00 UAH
UA-2019-12-18-000921-c 0f9903b599e748468b1134937fd25537
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 264 222,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 35 456,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 330,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 січня 2020 13:34
Закінчення: 13 січня 2020 13:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕХНОСЕРВІС-3" 35 280,00
UAH з ПДВ
33 768,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХСЕРВІС" 34 776,00
UAH з ПДВ
34 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 14:13
Цінова пропозиція.pdf
09 січня 2020 14:13
Технічне завдання.pdf
09 січня 2020 14:13
С во. ПДВ.pdf
09 січня 2020 14:13
Протокол Наказ.pdf
09 січня 2020 14:13
Лист згода.pdf
09 січня 2020 14:13
Лист відгук.pdf
09 січня 2020 14:13
Додаток 4 Довідка.pdf
09 січня 2020 14:13
Договір екваєр 2020.pdf
09 січня 2020 14:13
Договір виробник.pdf
09 січня 2020 14:13
Довкілля.pdf
09 січня 2020 14:13
Витяг з реєстру ЦСО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕХНОСЕРВІС-3"

ТОВ "ЄВРОТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЕХНОСЕРВІС-3"
#33138132
Переможець 33 768,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕХНОСЕРВІС-3"
#33138132
33 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:19
2072 Ду-1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:19
Повідомлення ПКВЧ 4 Шевченко (1).doc зміни до договору
30 грудня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 15:57
Договір ПП Техносервіс-3.pdf укладений
07 лютого 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесення змін до істотних умов договору: пункт 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36, 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміни до пункту 1.1, 9.2, 12.1.4, 17.1, 20.1.3, Розділу 21, Додатку №1«Перелік реєстраторів розрахункових операцій виробничого підрозділу Шевченківська вагонна дільниця філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», Додатку № 2 Договору «Калькуляція вартості послуг з технічного обслуговування 1-го РРО в місяць, Додатку №3 Вартість послуг з технічного обслуговування РРО для виробничого підрозділу Шевченківська вагонна дільниця філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік. 13. Номер додаткової угоди: №1 14. Сума договору після внесення змін: 39 396,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2072/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-2072/ю/ду
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML