Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “30190000-7“ Офісне устаткування та приладдя різне (папір, кулькові ручки, олівці, коректори, скоби, кнопки, креслярські кнопки, гумки, канцелярські скріпки та інші канцелярські товари)
Очікувана вартість
2 046,10 UAH
UA-2019-12-11-002873-b e46a8cd001954be9b9ec9aa9810840c7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Болібок

+380668056211
+380645702712
+380980272066
bilmed.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26447320
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., М.СЄВЄРОДОНЕЦЬК , ВУЛ. ЄГОРОВА БУД. 2Б
Контактна особа: Сергій Болібок
+380668056211,+380645702712,+380980272066
bilmed.s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Різні канцеляськи товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 найменувань
Папір, кулькові ручки, олівці, коректори, скоби, кнопки, креслярські кнопки, гумки, канцелярські скріпки та інші канцелярські товари (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, 2Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

11 грудня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Гіновська Наталія Леонідівна
#1880416047
Переможець 2 046,10
UAH
11 грудня 2019 15:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:16
Договір 10-2210 Офіс канц від11.12.pdf укладений
11 грудня 2019 15:15