Офісне устаткування та приладдя різне (папір, кулькові ручки, олівці, коректори, скоби, кнопки, креслярські кнопки, гумки, канцелярські скріпки та інші канцелярські товари)
Сума
2 046,10 UAH
UA-P-2019-12-11-002941-b 56cfa889bc6449c3af6340703f1f6ce2
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 грудня 2019 11:43
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26447320

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (папір, кулькові ручки, олівці, коректори, скоби, кнопки, креслярські кнопки, гумки, канцелярські скріпки та інші канцелярські товари), папір, кулькові ручки, олівці, коректори, скоби, кнопки, креслярські кнопки, гумки, канцелярські скріпки та інші канцелярські товари - 19 найменувань

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 046,10 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 2046.1 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2019

9. Примітки: Додаток до Річногой плану затверджено рішенням тендерного комітету. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі - Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Документи замовника

11 грудня 2019 11:44
Електронний підпис