Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (активна)
Electric power
Очікувана вартість
6 797 560,00 UAH
UA-2019-12-06-001095-c 6673e87720f14af1908dd567ccb37806
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінник Назар Миколайович

045-93-5-29-16 zakupki@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприєство з поводженням з радіоактивними відходами"
Код ЄДРПОУ: 37197102
Вебсайт: http://cemrw.com
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, Київська обл., Іванківський р-н, м. Чорнобиль, вул. КІРОВА, будинок 52
Контактна особа: Лінник Назар Миколайович
045-93-5-29-16
zakupki@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: The State Specialized enterprise "Central enterprise for the management of radioactive waste"
National ID: 37197102
Contact point: Linnyk Nazar
045-93-5-29-16
zakupki@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2020 10:00
Очікувана вартість: 6 797 560,00 UAH з ПДВ
Publication date: 06 грудня 2019 12:40
Enquiries until: 27 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 02 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 797 560 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Електрична енергія (активна)
Electric power

Тендерна документація

06 грудня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність
Дата подання: 09 грудня 2019 11:22
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:07
зановний замовник, надайте роз’яснення в ТД в лоті 1 вказана кількість 2 220 000 кВт*год. а на майданчику 222 000 кВт*год. де вірно?
Відповідь: Кількість по Лоту 1 - 2 220 000 кВт*год

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-001095-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:42129888
Дата подання: 15 січня 2020 14:14
Відсутність аргументації відхилення тендерної пропозиції
Шановний замовник.
По закупівлі UA-2019-12-06-001095-c ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документацію, оскільки відсутня електрона банківська гарантія.
Повідомляємо, що зазначений висновок тендерного комітету Замовника є помилковим, оскільки ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» у складі тендерної документації надало електрону банківську гарантію:
G1219-1059-GL_tender.pdf Експортовано: 03-01-2020, 16:59:12
Доверенность с ЭЦП.pdf Експортовано: 03-01-2020, 16:59:21
Лицензия с эцп.pdf Експортовано: 03-01-2020, 17:00:03

Просимо скасувати рішення тендерного комітету Замовника про невідповідність вимогам тендерної документації пропозиції ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», та допустити ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» до участі в аукціоні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2020 10:18
У складі тендерної документації ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» поданої для участі в процедурі закупівлі UA-2019-12-06-001095-c, файл G1219-1059-GL_tender.pdf Експортовано: 03-01-2020, 16:59:12 не містить електронно-цифрового підпису Учасника, тому не відповідає вимогам тендерної документації Замоника.
Номер вимоги: UA-2019-12-06-001095-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:34633789
Дата подання: 17 січня 2020 02:08
Вимога на протиправні дії Замовника
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ»
код ЄДРПОУ: 34633789
адреса: 61013, м. Харків, вул. Шевченка, б.146, оф. № 39
+38(093)761-43-70
Замовник торгів: Державне спеціалізоване підприємство «Центральне
підприємство з поводження з радіоактивними відходами»


ВИМОГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:

№ у ЦБД: UA-2019-12-06-001095-c

Тендерним комітетом Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» (далі - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону «відкриті торги»
Предмет закупівлі Код ДК021: 09310000-5 Електрична енергія - Лот 1. Електрична енергія для комплексу виробництв «Вектор» та експлуатації його об’єктів

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-06-001095-c пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні по Лоту 1. Електрична енергія для комплексу виробництв «Вектор» та експлуатації його об’єктів подали:

Назва учасника аукціону Назва далі по тексту скарги
(статус пропозиції)
ПАТ "ЕК "Барвінок" Підтверджена
ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ Відхилена
ТОВ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО Підтверджена
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КВАНТУМ" Відхилена
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" Відхилена
(далі – Товариство, Скаржник)

За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та відповідності учасників кваліфікаційним критеріям

Замовником розглянуто пропозиції Учасників та прийнято рішення про відхилення або допущення до електронного аукціону.
Назва файлу протоколу Дата розміщення протоколу в системі
Відсутній у системі Протокол рішення тендерного комітету про допущення та відхилення пропозицій Учасників відсутній.
Дата модифікації інформації про відхилення Скаржника у особистому кабінеті Учасника:
15.01.2020 10:35
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її вимогам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне.
№ Порушено пункт/частину/
розділ
Тендерної документації Обґрунтування щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації (далі-ТД) та/або вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
1 Не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Учасником надана електронна банківська гарантія видана банком, який відноситься до третьої групи відповідно до рішення Комітету Національного банку України. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- електронну банківську гарантію в підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції;
Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
Учасник надає у складі тендерної пропозиції Банківську гарантію, що оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та відноситься до банків перших двох груп відповідно до рішення Комітету Національного банку України з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем від 28 лютого 2019 року №70, або мають позитивні показники нормативів адекватності регулятивного капіталу банків України за результатами стрес тестування банків України, проведеного Національним банком України у 2018 році, крім банків, щодо яких прийнято рішення Національного банку України про визнання неплатоспроможними..
Скаржником для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції було подано файл (БГ Енергоінвестпроект 16964-1 p7s.7z - дата модифікації 04.01.2020 15:31) у якому міститься:
- Ліцензія банку;
- Витяг з наказу
- Довіреність
- ГАРАНТІЯ 16964-1
Перелічені документи оформлені та видані АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС» безпосередньо на ім’я Скаржника які підготовлені згідно до вимог тендерної документації Замовника.

Окрім вимоги Замовника, щодо надання електронної банківської гарантія виданої банком, який відноситься до третьої групи відповідно до рішення Комітету Національного банку України, передбачено також, що Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та відноситься до банків перших двох груп відповідно до рішення Комітету Національного банку України з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем від 28 лютого 2019 року №70, або мають позитивні показники нормативів адекватності регулятивного капіталу банків України за результатами стрестестування банків України, проведеного Національним банком України у 2018 році, крім банків, щодо яких прийнято рішення Національного банку України про визнання неплатоспроможними.
Тобто умовами тендерної документації передбачена можливість оформлення банківської гарантії не тільки в банках перших двох груп відповідно до рішення Комітету Національного банку України, але й в банках третьої групи відповідно до рішення комітету Національного банку України, які мають ліцензію національного банку України та мають позитивні показники нормативів адекватності регулятивного капіталу банків України за результатами стрестестування банків України, проведеного Національним банком України у 2018 році, крім банків, щодо яких прийнято рішення Національного банку України про визнання неплатоспроможними.
АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС» має позитивні показники нормативів адекватності регулятивного капіталу банків України та до нього не прийнято рішення Національним банком України про визнання неплатоспроможним (результати містяться на офіційному сайті Національного Банку України).

Враховуючи вищезазначене, Скаржником було дотримано вимогу тендерної документації та надано підтверджуючі документи від АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС», що видані безпосередньо на ім’я Скаржника та підготовлені у відповідності до вимог Замовника.
Відповідно, тлумачення Замовника, що надана електронна банківська гарантія видана банком, який відноситься до третьої групи відповідно до рішення Комітету Національного банку України, є безпідставним, не доведеним та документально не підтвердженим.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».



Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, прийнявши неправомірне рішення, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.

При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у прийняті неправомірного рішення призвели до неможливості Товариства прийняти участь у аукціоні, чим ущемлені наші законні права та інтереси.

Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.

Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.

Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 19:07
Шановний учаснику! Електронна банківська гарантія, яку ви надали у складі тендерної пропозиції видана АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС», який відноситься до третьої групи відповідно до рішення Комітету Національного банку України, однак у складі тендерної пропозиції відсутні документи які б підтверджували позитивні показники нормативів адекватності регулятивного капіталу банків України за результатами стрес тестування банків України, проведеного Національним банком України у 2018 році, тому ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, через що і була відхилена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

15 січня 2020 14:13
G1219-1059-GL_tender.pdf
15 січня 2020 14:13
Доверенность с ЭЦП.pdf
15 січня 2020 14:13
Лицензия с эцп.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-06-001095-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:34633789
Дата подання: 20 січня 2020 21:40
Скарга до АМКУ на протиправні дії Замовника
Згідно наданих документів та додатків до них
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2020 19:07
Рішення від 23.01.2020 №1382 + лист Замвнику .pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 19:06
Рышення від 07.02.2020 №2400.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет ДСП "ЦППРВ" скасував рішення про відхилення учасника ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" та допустив цього учасника до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2020 12:02

Документи подані скаржником

20 січня 2020 21:39
Платіжне доручення.pdf
20 січня 2020 21:39
лист АТ КБ ГЛОБУС.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000076 ● 311afef96ff64b18a5777b9b4542adb6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 12:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-12-06-001095-c 06.12.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2. Об’єкти соціальної інфраструктури ДСП «ЦППРВ» (гуртожитки)
Опис предмету закупівлі:
Лот 2. Об’єкти соціальної інфраструктури ДСП «ЦППРВ» (гуртожитки)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 251 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 510,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12510 UAH


Title: Lot 2.About the Social and Infrastructure The State Specialized enterprise "Central enterprise for the management of radioactive waste (gurtozhitki)
Description: Lot 2.About the Social and Infrastructure The State Specialized enterprise "Central enterprise for the management of radioactive waste (gurtozhitki)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 251 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 510,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1390000 кВт⋅год
Об’єкти соціальної інфраструктури ДСП «ЦППРВ» (гуртожитки)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

About the Social and Infrastructure The State Specialized enterprise "Central enterprise for the management of radioactive waste (gurtozhitki)
CPV: 09310000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
25 лютого 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій