Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric power
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприєство з поводженням з радіоактивними відходами" |
Код ЄДРПОУ: | 37197102 |
Вебсайт: | http://cemrw.com |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, Київська обл., Іванківський р-н, м. Чорнобиль, вул. КІРОВА, будинок 52 |
Контактна особа: |
Лінник Назар Миколайович 045-93-5-29-16 zakupki@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | The State Specialized enterprise "Central enterprise for the management of radioactive waste" |
National ID: | 37197102 |
Contact point: |
Linnyk Nazar 045-93-5-29-16 zakupki@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 797 560,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 06 грудня 2019 12:40 |
Enquiries until: | 27 грудня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 02 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 січня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 797 560 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
06 грудня 2019 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
По закупівлі UA-2019-12-06-001095-c ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документацію, оскільки відсутня електрона банківська гарантія.
Повідомляємо, що зазначений висновок тендерного комітету Замовника є помилковим, оскільки ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» у складі тендерної документації надало електрону банківську гарантію:
G1219-1059-GL_tender.pdf Експортовано: 03-01-2020, 16:59:12
Доверенность с ЭЦП.pdf Експортовано: 03-01-2020, 16:59:21
Лицензия с эцп.pdf Експортовано: 03-01-2020, 17:00:03
Просимо скасувати рішення тендерного комітету Замовника про невідповідність вимогам тендерної документації пропозиції ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», та допустити ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» до участі в аукціоні
код ЄДРПОУ: 34633789
адреса: 61013, м. Харків, вул. Шевченка, б.146, оф. № 39
+38(093)761-43-70
Замовник торгів: Державне спеціалізоване підприємство «Центральне
підприємство з поводження з радіоактивними відходами»
ВИМОГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2019-12-06-001095-c
Тендерним комітетом Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» (далі - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону «відкриті торги»
Предмет закупівлі Код ДК021: 09310000-5 Електрична енергія - Лот 1. Електрична енергія для комплексу виробництв «Вектор» та експлуатації його об’єктів
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-06-001095-c пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні по Лоту 1. Електрична енергія для комплексу виробництв «Вектор» та експлуатації його об’єктів подали:
Назва учасника аукціону Назва далі по тексту скарги
(статус пропозиції)
ПАТ "ЕК "Барвінок" Підтверджена
ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ Відхилена
ТОВ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО Підтверджена
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КВАНТУМ" Відхилена
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" Відхилена
(далі – Товариство, Скаржник)
За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Замовником розглянуто пропозиції Учасників та прийнято рішення про відхилення або допущення до електронного аукціону.
Назва файлу протоколу Дата розміщення протоколу в системі
Відсутній у системі Протокол рішення тендерного комітету про допущення та відхилення пропозицій Учасників відсутній.
Дата модифікації інформації про відхилення Скаржника у особистому кабінеті Учасника:
15.01.2020 10:35
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її вимогам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне.
№ Порушено пункт/частину/
розділ
Тендерної документації Обґрунтування щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації (далі-ТД) та/або вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
1 Не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Учасником надана електронна банківська гарантія видана банком, який відноситься до третьої групи відповідно до рішення Комітету Національного банку України. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- електронну банківську гарантію в підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції;
Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
Учасник надає у складі тендерної пропозиції Банківську гарантію, що оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та відноситься до банків перших двох груп відповідно до рішення Комітету Національного банку України з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем від 28 лютого 2019 року №70, або мають позитивні показники нормативів адекватності регулятивного капіталу банків України за результатами стрес тестування банків України, проведеного Національним банком України у 2018 році, крім банків, щодо яких прийнято рішення Національного банку України про визнання неплатоспроможними..
Скаржником для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції було подано файл (БГ Енергоінвестпроект 16964-1 p7s.7z - дата модифікації 04.01.2020 15:31) у якому міститься:
- Ліцензія банку;
- Витяг з наказу
- Довіреність
- ГАРАНТІЯ 16964-1
Перелічені документи оформлені та видані АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС» безпосередньо на ім’я Скаржника які підготовлені згідно до вимог тендерної документації Замовника.
Окрім вимоги Замовника, щодо надання електронної банківської гарантія виданої банком, який відноситься до третьої групи відповідно до рішення Комітету Національного банку України, передбачено також, що Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та відноситься до банків перших двох груп відповідно до рішення Комітету Національного банку України з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем від 28 лютого 2019 року №70, або мають позитивні показники нормативів адекватності регулятивного капіталу банків України за результатами стрестестування банків України, проведеного Національним банком України у 2018 році, крім банків, щодо яких прийнято рішення Національного банку України про визнання неплатоспроможними.
Тобто умовами тендерної документації передбачена можливість оформлення банківської гарантії не тільки в банках перших двох груп відповідно до рішення Комітету Національного банку України, але й в банках третьої групи відповідно до рішення комітету Національного банку України, які мають ліцензію національного банку України та мають позитивні показники нормативів адекватності регулятивного капіталу банків України за результатами стрестестування банків України, проведеного Національним банком України у 2018 році, крім банків, щодо яких прийнято рішення Національного банку України про визнання неплатоспроможними.
АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС» має позитивні показники нормативів адекватності регулятивного капіталу банків України та до нього не прийнято рішення Національним банком України про визнання неплатоспроможним (результати містяться на офіційному сайті Національного Банку України).
Враховуючи вищезазначене, Скаржником було дотримано вимогу тендерної документації та надано підтверджуючі документи від АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС», що видані безпосередньо на ім’я Скаржника та підготовлені у відповідності до вимог Замовника.
Відповідно, тлумачення Замовника, що надана електронна банківська гарантія видана банком, який відноситься до третьої групи відповідно до рішення Комітету Національного банку України, є безпідставним, не доведеним та документально не підтвердженим.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, прийнявши неправомірне рішення, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у прийняті неправомірного рішення призвели до неможливості Товариства прийняти участь у аукціоні, чим ущемлені наші законні права та інтереси.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету).
Скарги до процедури
Дата подання: 20 січня 2020 21:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000076 ● 311afef96ff64b18a5777b9b4542adb6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 44
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-12-06-001095-c 06.12.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. Об’єкти соціальної інфраструктури ДСП «ЦППРВ» (гуртожитки) |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 2. Об’єкти соціальної інфраструктури ДСП «ЦППРВ» (гуртожитки)
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 251 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 12 510,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12510 UAH |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 12:37 |
ТД ел. ен. міждународні 2020 2 лоти 1 (перевірено).docx |