Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
416 000,00 UAH
UA-2019-11-25-000405-c 5e6263bdb1e042068d9339062a4bd773
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шост Олексій Федорович

+380472639470 Dushok@ckocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 02771598
Місцезнаходження: 18008, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56
Контактна особа: Шост Олексій Федорович
+380472639470
Dushok@ckocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 23:00
Очікувана вартість: 416 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Тендерна документація

25 листопада 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 12:45
Тендерна документація-3.docx
25 листопада 2019 12:45
Оголошення 3.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: комп'ютерне обладнання різне
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 71 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 355,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 грудня 2019 12:06
Закінчення: 11 грудня 2019 12:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

36 шт
комп'ютерне обладнання різне
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець перераховує кошти на розрахунковий рахунок Продавця згідно виставлених рахунків протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу товару. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:48
Дата відповіді: 26 листопада 2019 14:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? Так, ми намагаємось не обмежувати Ваші пропозиції, але характеристики Вашого товару мають бути не гіршими, ніж зазначені торгові марки або моделі в тендерній документації.
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Так, звичайно, Ми вимагаємо від всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 64 500,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 67 815,18
UAH з ПДВ
60 752,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 61 500,00
UAH з ПДВ
58 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 65 142,00
UAH з ПДВ
59 993,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 20:51
Електронний підпис
10 грудня 2019 20:48
15. Проект договору.pdf
10 грудня 2019 20:48
12. Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 20:48
4. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:13
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:10
Довідка щодо санкцій.pdf
10 грудня 2019 14:10
Проект договору.pdf
10 грудня 2019 14:10
Витяг з ЄДР копія.pdf
10 грудня 2019 14:10
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 12:01
IMG_0001.jpg
18 грудня 2019 11:02
IMG_0001.jpg
18 грудня 2019 10:56
Scan f001.pdf
10 грудня 2019 22:42
Проект договору 61500.pdf
10 грудня 2019 22:42
Лист-гарантія.pdf
10 грудня 2019 22:42
Лист згода.pdf
10 грудня 2019 22:42
Довідка2.pdf
10 грудня 2019 22:42
Довідка.pdf
10 грудня 2019 22:42
Авторизаційний лист (3).pdf
10 грудня 2019 22:42
Досвід 2000.rar
10 грудня 2019 22:42
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 58 800,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
58 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:23
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:37
лот 2 комп.PDF укладений
23 грудня 2019 12:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 58 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 800,00 UAH)