Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво цукрове, печиво "Супер-Контік" (50 г) або еквівалент, вафлі «Артек», пряники «Житні» заварні, сухарі панірувальні)
Очікувана вартість
1 750 623,76 UAH
UA-2019-11-22-001052-b d2a43f5851c4482a9939f57f33bb0bcb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 1 750 623,76 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Тендерна документація

05 грудня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 15:45
Додаток_1.docx
05 грудня 2019 15:45
1-ТД Печиво.docx
05 грудня 2019 15:45
ЗМІНИ_05.12.2019.docx
22 листопада 2019 11:39
Додаток_3.docx
22 листопада 2019 11:39
Додаток_2.docx
22 листопада 2019 11:39
Проект договору.docx
05 грудня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 15:45
Додаток_1.docx
22 листопада 2019 11:39
Додаток_1.docx
05 грудня 2019 15:45
1-ТД Печиво.docx
22 листопада 2019 11:39
1-ТД Печиво.docx
05 грудня 2019 15:45
ЗМІНИ_05.12.2019.docx
22 листопада 2019 11:39
Додаток_3.docx
22 листопада 2019 11:39
Додаток_2.docx
22 листопада 2019 11:39
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000041 ● c43db9b4e5214b829f43f9475716aa0c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 14:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

16.04.2020 № 44

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 15.04.2020 №43

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2019-11-22-001052-b, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, код ДК 021:2015: ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: навчальні заклади Хортицького району м.Запоріжжя
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 233 357,46 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 466,71 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4667.15 UAH

Аукціон

Початок: 16 грудня 2019 11:48
Закінчення: 16 грудня 2019 12:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2965 кг
печиво цукрове
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
2500 шт
печиво "Супер-Контік" (50 г) або еквівалент
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
245 кг
вафлі "Артек"
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
999 кг
пряники "Житні" заварні
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
44 кг
сухарі панірувальні
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП"КНЯЖНА" 232 204,44
UAH з ПДВ
232 204,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 232 856,50
UAH з ПДВ
232 856,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 11:05
Електронний підпис
26 грудня 2019 11:05
обеспечение печиво.pdf
19 грудня 2019 12:28
Електронний підпис
19 грудня 2019 12:28
податкова.pdf
19 грудня 2019 12:28
несудимість.pdf
19 грудня 2019 12:28
Ліцензування.pdf
11 грудня 2019 13:10
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:09
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
11 грудня 2019 13:09
Протокол НР.7Z
11 грудня 2019 13:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 грудня 2019 13:09
Лист для клієнтів.7z
11 грудня 2019 13:09
КВАЛИФІКАЦІЯ МТБ.rar
11 грудня 2019 13:09
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
11 грудня 2019 13:09
Гарантія 16405-19.7z
11 грудня 2019 13:09
Витяг із Статуту.7z
11 грудня 2019 13:09
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

24 грудня 2019 11:22
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:07
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:05
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:56
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:51
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:48
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:44
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:44
Технічна частина.rar
13 грудня 2019 12:44
Інші документи.rar
13 грудня 2019 12:44
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП"КНЯЖНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП"КНЯЖНА"
#37408222
Переможець 232 204,44
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП"КНЯЖНА"
#37408222
232 204,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 15:57
1582-Х_ДУ№7.pdf зміни до договору
11 березня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:26
1582-Х_ДУ№5.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:13
1582-Х_ДУ№4.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 10:32
1582-Х_ДУ№3.pdf зміни до договору
09 липня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 15:30
1582-Х_ДУ№2.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 16:58
1582-Х_ДУ№1.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 16:57
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 19:05
1582-Х.pdf укладений
08 січня 2020 19:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1582-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 232 204,44
Номер договору про закупівлю: 1582-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1582-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1582-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1582-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1582-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 146 525,83
UAH (в тому числі ПДВ 24 420,97 UAH)