Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15550000-8 - Молочні продукти різні (йогурт (масова частка жиру, % – не менше 1,5), ряжанка (масова частка жиру, % – не менше 2,5), кефір (масова частка жиру, % – не менше 2,5), сметана (масова частка жиру, % – не менше 15))
Очікувана вартість
3 078 977,32 UAH
UA-2019-11-21-002056-b ● 5e5f1be0ee384945b5c92de80e011112
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 078 977,32 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Джерело фінансування - місцевий бюджет
Тендерна документація
03 грудня 2019 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 17:24 |
Додаток_1.docx | |
03 грудня 2019 17:24 |
1-ТД Молочні продукти.docx | |
03 грудня 2019 17:24 |
ЗМІНИ_03.12.2019.docx | |
21 листопада 2019 14:32 |
Додаток_2.docx | |
21 листопада 2019 14:32 |
Додаток_3.docx | |
21 листопада 2019 14:32 |
Проект договору.docx |
03 грудня 2019 17:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 грудня 2019 17:24 |
Додаток_1.docx
|
|||
03 грудня 2019 17:24 |
1-ТД Молочні продукти.docx
|
|||
03 грудня 2019 17:24 |
ЗМІНИ_03.12.2019.docx
|
|||
21 листопада 2019 14:32 |
Додаток_2.docx
|
|||
21 листопада 2019 14:32 |
Додаток_3.docx
|
|||
21 листопада 2019 14:32 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порядок постачання товару.Санітарний паспорт.
Дата подання: 26 листопада 2019 12:15
Дата відповіді: 29 листопада 2019 16:18
У Додатку 1 (Порядок постачання товару,що є предметом закупівлі ) просимо виключити з пункту 12 наступне речення: " Територіальним органом Держпродспоживслужби на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік", в зв’язку з тим, що статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужно-стей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (далі – Інструкція) «постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням «Продукти». Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Територіальною санітарно-епідеміологічною станцією на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». Враховуючи той факт, що Замовник здійснює свою діяльність у сфері освіти, зобов’язаний виконувати нормативні акти Міністерства освіти і науки України, зокрема, під час організації постачання продуктів до дошкільних дитячих закладів. При цьому, відповідно до Постанови КМУ № 348 від 29.03.2017 року ліквідовані санітарно-епідеміологічні служби та на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів покладені завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства.
Крім того, інші вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування залишаються чинними. Згідно з ними вся відповідальність за безпечність та якість харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку (суб’єктів господарювання). Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» (пункт 12.3), зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568 (далі – Правила) (зі змінами та доповненнями), передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо). Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 5.3 та п. 6.3.18 договору про закупівлю постачання продуктів харчування повинно здійснювати з суворим додержанням вимог наведеної вище Інструкції та Правил. Враховуючи вищезазначене, наявність санітарного паспорта на автотранспорт для перевезення харчових продуктів є обов’язковим
Крім того, інші вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування залишаються чинними. Згідно з ними вся відповідальність за безпечність та якість харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку (суб’єктів господарювання). Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» (пункт 12.3), зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568 (далі – Правила) (зі змінами та доповненнями), передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо). Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 5.3 та п. 6.3.18 договору про закупівлю постачання продуктів харчування повинно здійснювати з суворим додержанням вимог наведеної вище Інструкції та Правил. Враховуючи вищезазначене, наявність санітарного паспорта на автотранспорт для перевезення харчових продуктів є обов’язковим
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | навчальні заклади Хортицького району м.Запоріжжя |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 337 107,95 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 674,22 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6742.16 UAH |
Аукціон
Позиції
1000 кг
йогурт (масова частка жиру, % – не менше 1,5)
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
1000 кг
ряжанка (масова частка жиру, % – не менше 2,5)
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
1000 кг
кефір (масова частка жиру, % – не менше 2,5)
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
3635 кг
сметана (масова частка жиру, % – не менше 15)
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
285 016,25
UAH з ПДВ
|
279 315,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" |
336 579,35
UAH з ПДВ
|
336 579,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДРІМТАЙМ" |
335 370,00
UAH з ПДВ
|
335 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю #23063575 |
Відхилено |
279 315,93
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 16:35
|
ТОВ "ДРІМТАЙМ" #42339470 |
Переможець |
335 370,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 16:44
|
1555-Х, ДУ 5.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:57
|
1555-Х, ДУ 3.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:46
|
1555-Х, ДУ 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2020 11:44
|
1555-Х, ДУ 1.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 16:58
|
1555-Х.pdf | укладений |
11 січня 2020 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1555-Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1555-Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 1555-Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1555-Х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |