Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
325 150,00 UAH
UA-2019-11-15-003261-b ● 0a8f13e6edff48f7970282a54472b2df
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 21108013 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Пушкіна, 1 |
Контактна особа: |
Якименко Руслан Олександрович +380669963401 yakymenko_ryslan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 20:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 23:00 |
Очікувана вартість: | 325 150,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
15 листопада 2019 22:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 20:21 |
Тенедерна Документація комп_ютерне обладнання.doc |
15 листопада 2019 22:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 листопада 2019 20:21 |
Тенедерна Документація комп_ютерне обладнання.doc
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Комплект клавіатура та миша (бездротові) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 57 150,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 285,75 UAH без ПДВ |
Позиції
127 шт
Комплект клавіатура та миша (бездротові)(кошти Пенсійного фонду України)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Пушкіна, 1
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 20:46 |
Тенедерна Документація комп_ютерне обладнання.doc |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:21
Дата відповіді: 18 листопада 2019 19:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Закупівля проводиться відповідно до вимог та технічних характеристик зазначених в тендерній документації.Технічні вимоги мають бути дотримані. Оцінка Учасника буде проводитися за результатами аукціону з дотриманням вимог Закону № 922 "Про публічні закупівлі" та з дотриманням вимог зазначених в тендерній документації.
Закупівля проводиться відповідно до вимог та технічних характеристик зазначених в тендерній документації.Технічні вимоги мають бути дотримані. Оцінка Учасника буде проводитися за результатами аукціону з дотриманням вимог Закону № 922 "Про публічні закупівлі" та з дотриманням вимог зазначених в тендерній документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
30 листопада 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій