Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32260000-3 Обладнання для передавання даних (Обладнання з програмним забезпеченням АСКДР з комплектуючих)
Очікувана вартість
3 100 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002212-c 09d35da8c51c48b8b523aa770cb61b23
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Завацька Надія Валентинівна

+380617171852 gorsvet-zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Запоріжміськсвітло
Код ЄДРПОУ: 03345076
Місцезнаходження: 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Контактна особа: Завацька Надія Валентинівна
+380617171852
gorsvet-zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:48
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 18:48
Очікувана вартість: 3 100 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32260000-3: Обладнання для передавання даних


Тендерна документація

15 листопада 2019 18:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 18:44
ТД АСКДР 22019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про ДСТУ.
Дата подання: 21 листопада 2019 17:20
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:30
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити «… інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.», але в Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – 32260000-3 Обладнання для передавання даних (Обладнання з програмним забезпеченням АСКДР з комплектуючих)» нема навіть згадки про відповідність предмету закупівлі державному стандарту. В Україні існує діючий державний стандарт ДСТУ 4158-2003. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги. Саме цим стандартом визначаються основні вимоги до АСКДР. Просимо внести зміни в тендерну документацію та внести вимогу відповідності предмету закупівлі державному стандарту України ДСТУ 4158-2003.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Тендерна документація Замовника розроблена з дотриманням чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі». У додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «
Товар повинен відповідати Державним стандартам України, технічним умовам цього додатку і мати паспорти, які підтверджують всі технічні характеристики обладнання». Тобто відповідність запропонованого товару ДСТУ є обов’язковою вимогою. Будь ласка, читайте уважніше тендерну документацію.
Про кваліфікаційні критерії.
Дата подання: 21 листопада 2019 17:27
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:33
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Чому замовник проігнорував вимогу наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору? Просимо внести зміни до ТД та визначити вимогу наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тим більше, що в аналогічній закупівлі UA-2019-06-13-002284-b ДК 021:2015 – 32260000-3 Обладнання для передавання даних (Обладнання та програмне забезпечення АСКДР), яку проводив замовник, така вимога була.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Тобто має право обрати з критеріїв, передбачених вищевказаною статтею. Аналогічних закупівель було оголошено декілька, кожного разу тендерна документація була новою, а чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», Замовнику не забороняється ні розробляти нову тендерну документацію, ні вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо за зацікавленність до наших закупівель.
Стосовно Додатоку 3.
Дата подання: 21 листопада 2019 17:29
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:35
Стосовно Додатку3 ТД. « Учасник надає….Копії сертифікатів відповідності та/або декларацій про відповідність / копії сертифікатів якості. У разі неможливості надання зазначених документів учасник надає лист-роз’яснення з підтверджуючим документом від уповноваженого органу». Який уповноважений орган мається на увазі?
Відповідь: Шановний запитувачу, мається на увазі орган який здійснює видачу відповідних сертифікатів або декларацій з урахуванням ТЗ Замовника, у разі якщо відповідно до чинного законодавства України відсутня обов’язкова сертифікація, або видача інших дозвільних документів - Учасником надається лист роз’яснення в довільній формі.
Стосовно Додатку 5.
Дата подання: 21 листопада 2019 17:30
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:37
Стосовно Додатку 5 ТД. В проекті договору поставки відсутня специфікація. Просимо внести зміни.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Додаток 5 до тендерної документації є проектом договору, специфікація буде розроблена під час підписання договору за результатами торгів.
Стосовно Додатку 5.
Дата подання: 21 листопада 2019 17:31
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:39
Стосовно Додатку 5 ТД. В примітці визначено: «Зазначені у цьому проекті умови договору не є остаточними і вичерпними, та можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмета закупівлі, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель». Таким чином переможець торгів, вимушений буде підписати договір зі змінами, в іншому випадку, відмовившись від цих змін, він втрачає банкеівську гарантію. Це є протизаконною та діскримінаційною вимогою по відношенню до учасників. Фактично учасник не має повної інформації про договір, який вимушений буде підписати. Вимагаємо внести зміни до документації та привести її у відповідність до законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч 6.4 Розділу 6 тендерної документації Замовника, істотні умови договору, що обов’язково включаються до договору про закупівлю визначені Замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону України «Про публічні закупівлі» та включені до проекту договору, який передбачено у додатку 5 даної тендерної документації. Тому проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови договору лише у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.
Стосовно п. 7.12 Додатку 1
Дата подання: 21 листопада 2019 19:00
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:40
До п. 7.12 Додатку 1 ТД Згідно з п. 4.1 технічних вимог засобами зв’язку між світлофорними об’єктами та ЦПК АСКДР повинні бути модеми GPRS; забезпечена можливість підключення модемів 3G зв’язку; забезпечена можливість підключення до оптоволоконного зв’язку за допомогою перетворювачів Ethernet to COM. Вимога п.4.1 узгоджується з п. 7.5. згідно з яким для зв’язку із ЦДП БЗК повинен мати в комплекті GPRS модем з антеною противандальної конструкції та можливість підключення до інших видів зв’язку (3G, Ethernet та інших) через зовнішні модеми, що підключаються до стандартного COM порту. В той же час серед вимог до БЗК з’явилась вимога п.7.12, в якій заявляється «Можливість роботи пристрою по протоколу Lorawan або еквівалент», що протирічить вказаним пп. 4.1 та п. 7.5 вимог. Основними областями застосування технології LoRaWAN є бездротові сенсорні мережі, автоматизація збору свідчень приладів обліку, системи промислового моніторингу та управління. Обмеження сфери застосування технології LoRaWAN обумовлено відносно низькою пропускною здатністю, яка в залежності від використовуваної технології передачі даних на фізичному рівні, становить від кількох сотень біт / с до декількох десятків кбіт / с, затримкою передачі даних від датчика до кінцевого пристою, пов'язаною з часом передачі радіосигналу, яка може досягати від декількох секунд до декількох десятків секунд; відсутністю єдиного стандарту, який визначає фізичний шар і управління доступом до середовища для бездротових LPWAN-мереж. Вказані недоліки перешкоджають застосуванню технології LoRaWAN для забезпечення якісного зв’язку в АСКДР. Враховуючи також, що в регіоні у Замовника на даний момент немає розгорнутої LoRaWAN - мережі, поява даної вимоги здається дивною і яка являється не необхідною для реалізації сучасної АСКДР, а направлена на створення дискримінаційних перепон для широкого кола можливих учасників. Пропоную вимоги п. 7.12 скасувати, як помилково приведені.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Швидкості Lora WAN достатньо для нормальної комунікації між світлофорними об’єктами та ЦПК, тим більше, що Замовником у тендерній документації вказано про можливість пропозиції еквіваленту, що унеможливлює «створення дискримінаційних перепон для широкого кола можливих учасників».
Сумісність
Дата подання: 22 листопада 2019 15:56
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:04
Якщо в 1 і 2 лоті будуть різні переможці, яким чином забезпечити сумісність протоколів. Немає вимоги сумісності обладнання, яке закуповується за першим та другим лотами. Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь: КП «Запорiжмiськсвiтло» розглянуло Ваше прохання та повідомляє наступне.
Частиною 3 статтi 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримiнацiйнi вимоги до учасникiв. Водночас, тією ж статтею передбачено деталiзацiю дотримання принципу недискримінації.
При цьому, частиною 3 статтi 22 Закону, передбачено, що тендерна документацiя може мiстити також iншу iнформацiю вiдповiдно до законодавства, яку замовник вважає за необхiдне до неї включити.
Крім цього, згiдно частини 4 статтi 22 Закону тендерна документацiя не повинна мiстити вимог, що обмежують конкуренцiю та призводять до дискримінації учасників. Слiд наголосити, що одними з найважливiших аспектiв публiчних закупiвель є об'єктивнiсть i недискримiнацiя. Пiдготовка тендерної документації займає центральне мiсце у забезпеченнi цих важливих аспектiв. Оскiльки можливiсть спiлкування з учасниками торгiв обмежена,
а переговори взагалi заборонені, якiсть i повнота тендерної документації стaє важливим фактором успiшного результату процедур закупiвель, в тому
числi i для КП«Запорiжмiськсвiтло», пiд час процесу розгляду, оцiнки пропозицiй i визначення переможця.
Для забезпечення об’єктивності і прозоростi пропозиції повиннi оцiнюватись лише на основі критеріїв i специфiкацiй, сформульованих у документації.
Характер інформації, що мiститься в тендернiй документації, залежить вiд обсягiв i складностi передбачуваного договору про закупiвлю.
Тому, неякiсна пiдготовка тендерної документації може призвести до їx вiдмiни.
Наразi тендерна документацiя КП «Запорiжмiськсвiтло» мiстить усю iнформацiю, необхiдну для забезпечення бази, на основі якої потенцiйний постачальник може оцiнити витрати i пiдготувати повну i всеохоплюючу
пропозицiю. Бiльш того наявнi у нiй вимоги жодним чином не дискримiнують потенцiйних учасникiв процедур закупiвель.
Сумісність
Дата подання: 22 листопада 2019 15:56
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:05
Якщо в 1 і 2 лоті будуть різні переможці, яким чином забезпечити сумісність протоколів. Немає вимоги сумісності обладнання, яке закуповується за першим та другим лотами. Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь: КП «Запорiжмiськсвiтло» розглянуло Ваше прохання та повідомляє наступне.
Частиною 3 статтi 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримiнацiйнi вимоги до учасникiв. Водночас, тією ж статтею передбачено деталiзацiю дотримання принципу недискримінації.
При цьому, частиною 3 статтi 22 Закону, передбачено, що тендерна документацiя може мiстити також iншу iнформацiю вiдповiдно до законодавства, яку замовник вважає за необхiдне до неї включити.
Крім цього, згiдно частини 4 статтi 22 Закону тендерна документацiя не повинна мiстити вимог, що обмежують конкуренцiю та призводять до дискримінації учасників. Слiд наголосити, що одними з найважливiших аспектiв публiчних закупiвель є об'єктивнiсть i недискримiнацiя. Пiдготовка тендерної документації займає центральне мiсце у забезпеченнi цих важливих аспектiв. Оскiльки можливiсть спiлкування з учасниками торгiв обмежена,
а переговори взагалi заборонені, якiсть i повнота тендерної документації стaє важливим фактором успiшного результату процедур закупiвель, в тому
числi i для КП«Запорiжмiськсвiтло», пiд час процесу розгляду, оцiнки пропозицiй i визначення переможця.
Для забезпечення об’єктивності і прозоростi пропозиції повиннi оцiнюватись лише на основі критеріїв i специфiкацiй, сформульованих у документації.
Характер інформації, що мiститься в тендернiй документації, залежить вiд обсягiв i складностi передбачуваного договору про закупiвлю.
Тому, неякiсна пiдготовка тендерної документації може призвести до їx вiдмiни.
Наразi тендерна документацiя КП «Запорiжмiськсвiтло» мiстить усю iнформацiю, необхiдну для забезпечення бази, на основі якої потенцiйний постачальник може оцiнити витрати i пiдготувати повну i всеохоплюючу пропозицiю. Бiльш того наявнi у нiй вимоги жодним чином не дискримiнують потенцiйних учасникiв процедур закупiвель.
Стосовно п.7
Дата подання: 22 листопада 2019 15:58
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:16
Стосовно п.7 Додатку 1 до ТД. БЗК повинен керувати ДК автономно? Наявність модуля зовнішньої пам’яті, GPS, зв’язок з центром (відкритий протокол), зелена хвиля - фактично БЗК це дублер ЦПК, а не блок зв’язку з ЦПК?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Так, БЗК повинен мати можливiсть працювати автономно в разi втрати зв'язку з ЦПК, але він не є дублером він може керувати лише одним об'єктом. БЗК та ЦПК належать до різних рівнів АСКДР, тому дублювати один одного не можуть.
Стосовно п.7.1
Дата подання: 22 листопада 2019 16:00
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:26
Стосовно п.7.1 Додатку 1 до ТД. Для чого БЗК має бути саме моноблочним ? Наведіть аргументацію цієї вимоги. Треба зауважити, що використання вбудованого модему зв’язку при його виході з ладу потребує заміни всього виробу. В цих вимогах явно простежуються дискримінаційні дії та прописані технічні вимоги під конкретного виробника.
Відповідь: Доброго дня. Вашi твердження з приводу встановлення дискримiнацiйних вимог та прописаних технічних вимог під конкретного учасника не вiдповiдають дiйсностi. Аргументація вимоги: БЗК має бути саме моноблочним тому, що встановлюється в існуючий ДК та для виключення додаткових з'єднань
Стосовно пункту 7.12
Дата подання: 22 листопада 2019 16:07
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:51
Стосовно пункту 7.12 Додатку 1: 1) На чому грунтується вимога застосування саме протоколу LoRaWAN? 2) «відображення усіх поточних параметрів та режимів роботи на oled дисплеї пристроя» - надайте інформацію, які саме параметри повинні бути відображені на дисплеї. 3) «Можливість віддаленої прошивки пристроїв» - мається на увазі резидентне ПЗ пристрою, налаштування чи програма роботи світлофорного об’єкту? 4) Що таке транскодер? 5) Поясніть, що мається на увазі під локальним управління за допомогою пульта та ноутбука. 6) «Можливість побудови і оптимізації зелених хвиль в системі АСУДД» - ця вимога стосується БЗК чи АСКДР?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповіді наступні: 1) Вимоги "саме протоколу LoRaWAN" немає, є вимога протоколу LoRaWAN або еквівалент; 2) параметри на вибір виробника; 3) мається на увазі, що віддалена прошивка пристроїв може здійснюватися виключно з робочого місця технолога; 4)те ж саме, що і БЗК;5) мається на увазі ручне управління;6) вимога стосується виключно АСКДР
Стосовно п.4.1
Дата подання: 22 листопада 2019 16:10
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:09
Стосовно п.4.1 Додатку 1, п.п. «Засоби зв’язку між світлофорними об’єктами та ЦПК». Поясніть будь ласка наступні питання: 1) Модеми GPRS. Для БЗК може бути вбудованим (протиріччя вимоги моноблочності п.7.1 та п.7.5). 2) Можливість підключення модемів 3G зв’язку. Не існує таких модемів з СОМ портом. 3) Яким чином можно підключити оптоволокно за допомогою перетворювачів Ethernet to COM?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пояснюємо: 1) Модем GPRS повинен бути вбудованим в БЗК; 2) Можливість підключення модемів 3G зв’язку через СОМ порт не є вимогою; 3) оптоволокно можна підключити за допомогою будь-якого перетворювача
В пункті 8.1
Дата подання: 22 листопада 2019 16:12
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:23
В пункті 8.1 Додатку 1 вказано: «передає сигнали по кабелю з інтерфейсом RS-232 до першого у каскаді блоку перемикання світлофорних сигналів (БПСС)», але не наведений протокол обміну між БУ та БПСС по RS-232. Без розуміння цього протоколу неможливо створення БУ та перемикання світлофорних сигналів за допомогою БПСС. Просимо надати протокол.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Переможець торгів отримає від Замовника зразок контролера для вивчення протоколу
Стосовно пункту 8.24
Дата подання: 22 листопада 2019 16:14
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:20
Стосовно пункту 8.24 Додатку 1: 1) На чому грунтується вимога застосування саме протоколу LoRaWAN? 2) «відображення усіх поточних параметрів та режимів роботи на oled дисплеї пристроя», тобто мається на увазі, що БУ повинен мати дисплей? Підтвердіть це та надайте інформацію, які саме параметри повинні бути відображені на дисплеї. 3) «Можливість віддаленої прошивки пристроїв» - мається на увазі резидентне ПЗ пристрою, налаштування чи програма роботи світлофорного об’єкту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно заданих запитань: 1) вимоги застосування "саме протоколу LoRaWAN" немає. Є вимога застосування протоколу LoRaWAN або еквіваленту; 2) параметри на вибір виробника; 3) мається на увазі віддалена прошивка пристроїв виключно з робочого місця технолога
До Додатку 1 п. 8.24
Дата подання: 22 листопада 2019 16:30
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:33
До Додатку 1 п. 8.24 В п. 8.24 Додатку 1 технічних вимог щодо пристрою БУ зазначено про «можливість роботи пристрою по протоколу Lorawan або еквівалент». В той же час нема роз’яснення для виконання якої функції БУ Замовник передбачає застосування такого протоколу. В якості протоколу зв’язку між світлофорним об’єктом та ЦПК АСКДР він не може бути застосований, бо: • зв’язок такого типу не передбачений в вимогах даного тендеру до ЦПК АСКДР; • система зв’язку, застосована в системах Lorawan не відповідає вимогам до зв’язку між ЦПК АСКДР та світлофорними об’єктами, бо вона розроблена для виконання функцій по збору інформації з нединамічних структур з пониженим енергоспоживанням: показання віддалених лічильників, стану різних датчиків, тощо. В цій системі пропускна здатність базової станції становить тільки від кількох сотень біт / с до декількох десятків кбіт / с, реальна швидкість обміну між базовою станцією та периферійними об’єктами різко зменшується з ростом кількості таких об’єктів, затримка передачі даних від периферійних об’єктів до базової станції може досягати від декількох секунд до декількох десятків секунд, що недопустимо при реалізації сучасної АСКДР. Тому вимога щодо наявності в БУ зв’язку по протоколу Lorawan не є необхідною для реалізації АСКДР, а може бути включене до тендерних вимог тільки для створення дискримінаційних умов для більшості можливих учасників закупівлі. Пропоную скорегувати цю невиправдану тендерну вимогу, виключивши дискримінацію більшості можливих учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашi твердження з приводу невиправданої тендерної вимоги та дискримiнацiї більшості можливих учасників торгів не вiдповiдають дiйсностi, оскільки Замовником встановлена вимога "протоколу Lorawan або еквівалент", а не "протоколу Lorawan"
Додаток 2 до тендерної документації
Дата подання: 22 листопада 2019 16:32
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:09
Поясніть, будь-ласка, чому в тендерній документації міститься така дивна вимога: "Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон» (або якщо він став таким у зв’язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), повторно протягом одного робочого дня від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною, надає замовнику Тендерну пропозицію на закупівлю згідно Додатку 2 до тендерної документації, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону". Зазвичай, коли замовник вимагає повторного надання цінової пропозиції, скоригованої по результатам електронних торгів, ця вимога стосується лише переможця, і на надання скоригованної цінової пропозиції переможцю надається 5 діб. Ви не тільки обмежуєте термін подання скоригованної цінової пропозиції одним робочим днем, але змушуєте кожного наступного учасника, чия пропозиція стоіть в черзі, невпинно стежити: відхилена пропозиція попередника чи ні, щоб встигнути за добу надати вам документ. Хіба це не дискримінаційна вимога?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За весь час існування платформи Система електронних публічних закупівель ProZorro, Ви перший запитувач, котрий вважає вищевказану вимогу "дивною" та дискримінаційною. Оскільки чинним законодавством України, зокрема Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлені конкретні строки для подання відкорегованої в результаті аукціону пропозиції, Замовники самі встановлюють такі строки. Окрім того, система автоматично надсилає повідомлення про розгляд пропозиції учасника, тож ніхто не примушує Вас "невпинно стежити" за процесом відбору переможця. Замовник вважає, що для того, щоб завантажити відкореговану пропозицію, вказаного ним строку достатньо.
ДСТУ
Дата подання: 22 листопада 2019 17:43
Дата відповіді: 27 листопада 2019 10:33
В тендерній документації Замовником встановлено вимогу « Товар повинен відповідати Державним стандартам України, технічним умовам цього додатку і мати паспорти, які підтверджують всі технічні характеристики обладнання». Просимо надати уточнення, якому саме стандарту має відповідати предмет закупівлі ЛОТ 1 - 32260000-3 Обладнання для передавання даних (Обладнання з програмним забезпеченням АСКДР з комплектуючих ( центральне обладнання) .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимоги, встановлені Замовником у його тендерній документації, є загальними для обох лотів, Додатком 1 до тендерної документації, який є загальними технічними вимогами для обох лотів регламентовано, що запропонований товар повинен відповідати Державним стандартам України для відповідної категорії товару. Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-15-002212-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:14310454
Дата подання: 27 листопада 2019 20:11
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2019 20:08
рішення від 29.11.2019 № 17671.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 20:08
рішення від 16.12.2019 № 18653.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником взято до уваги Рішення Антимонопольного Комітету України по скарзі
Дата виконання рішення замовником: 20 грудня 2019 08:23
Номер скарги: UA-2019-11-15-002212-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ КОМКОН ТРАФІК, Код ЄДРПОУ:41138650
Дата подання: 27 листопада 2019 22:18
скарга на умови тендерної документації
скарга на умови тендерної документації. Повний текст скарги викладено в окремому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2019 19:40
рішення від 29.11.2019 №17655+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 19:40
рішення від 13.12.2019 №18559.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 00:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником взято до уваги Рішення Антимонопольного Комітету України по скарзі
Дата виконання рішення замовником: 19 грудня 2019 10:24
Номер скарги: UA-2019-11-15-002212-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ КОМКОН ТРАФІК, Код ЄДРПОУ:41138650
Дата подання: 27 листопада 2019 22:27
скарга на умови тендерної документації по лоту 2
скарга на умови тендерної документації по лоту 2. Повний текст скарги викладено у окремому файлі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2019 19:39
рішення від 29.11.2019 №17656+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 19:39
рішення від 13.12.2019 №18560.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 00:15

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 20:11
оплата.pdf

Документи Органу Оскарження

29 листопада 2019 20:08
рішення від 29.11.2019 № 17671.pdf

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 22:28
документи до скарги

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 22:27
документи до скарги

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (Обладнання з програмним забезпеченням АСКДР з комплектуючих ( центральне обладнання)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 702 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Аукціон

Початок: 23 грудня 2019 12:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
32260000-3 Обладнання для передавання даних (Обладнання з програмним забезпеченням АСКДР з комплектуючих ( центральне обладнання)
ДК 021:2015: 32260000-3 — Обладнання для передавання даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Сталеварів,18
Дата доставки: 23 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 18:44
проект дог АСКДР.docx
15 листопада 2019 18:44
тз 1_2.docx

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-11-15-002212-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ КОМКОН ТРАФІК, Код ЄДРПОУ:41138650
Дата подання: 27 листопада 2019 22:18
скарга на умови тендерної документації
скарга на умови тендерної документації. Повний текст скарги викладено в окремому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2019 19:40
рішення від 29.11.2019 №17655+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 19:40
рішення від 13.12.2019 №18559.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 00:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником взято до уваги Рішення Антимонопольного Комітету України по скарзі
Дата виконання рішення замовником: 19 грудня 2019 10:24

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 22:28
документи до скарги

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 грудня 2019 11:07
Коментар щодо відміни: На підставі, що передбачена ч. 2 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
21 грудня 2019 11:06
Протокол