Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
114 472,00 UAH
UA-2019-11-13-000979-b ● e183dd1d5e834cddbad221561a203d2a
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ |
Код ЄДРПОУ: | 20361881 |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43 |
Контактна особа: |
ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут +380951048897 20361881@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 114 472,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Тендерна документація
13 листопада 2019 11:58 |
оброблені фрукти та овочі договір.doc |
13 листопада 2019 11:58 |
оброблені фрукти та овочі (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відміни торгів
Дата подання: 14 листопада 2019 08:37
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:18
Цю закупівлю ви публікуєте в четвертий раз, яка вирогідність того, що ви її знову відминити? Адже постачальники сплачують послугу з банківської гарантії, яка коштує близько двох тисяч гривень. Чи є гарантія того, що ви доведете закупівлю до кінця?
Відповідь: Відповідно Протоколу відповідальних осіб ДВУОР ІМ.С.БУБКИ щодо здійснення допорогових закупівель №63 від 18 листопада 2019 року повідомляємо Вам, що 13.11.2019 року, відповідно до Доповідної записки медичної сестри з дієтичного харчування Тіщенко В.В. від 12.11.2019 року №1720/01-24 було запущено нову процедуру закупівлі оброблених фруктів та овочів за для повноцінного раціонного харчування учнів та студенів.
щодо неоднаразової відміни торгів
Дата подання: 15 листопада 2019 20:28
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:18
Ви неоднаразово оголошуєте та відміняєте торги за цією процедурою закупівлі. Останній раз причиною відміни торгів була відсутність потреби в закупівлі. Стає незрозумілим, як це може статися, що менше ніж місяць назад Вашому закладу вдруг стали не потрібні консервовані овочі, а зараз знов стали потрібні?
Учасники витрачають кошти для оплати банківськіх послуг щодо оформлення гарантії, оплату за участь, а ви кожного разу відмінюєте торги.
Як буде на цей раз?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно Протоколу відповідальних осіб ДВУОР ІМ.С.БУБКИ щодо здійснення допорогових закупівель №63 від 18 листопада 2019 року повідомляємо Вам, що 13.11.2019 року, відповідно до Доповідної записки медичної сестри з дієтичного харчування Тіщенко В.В. від 12.11.2019 року №1720/01-24 було запущено нову процедуру закупівлі оброблених фруктів та овочів за для повноцінного раціонного харчування учнів та студенів.
щодо переліку документів, що підтверджують якість товару.
Дата подання: 15 листопада 2019 20:39
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:50
Відповідно до п1.1. додатку 2 та пункту 2.1 додатку1 Учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи на підтвердження товару відповідним нормативним документам та вказати дані щодо якісних і технологічних характеристик предмету закупівлі. Товар має відповідати наступним характеристикам:
- без ГМО;
- позитивний висновок СЕС;
- на момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80% до загального терміну придатності до споживання;
- товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, мати відповідне пакування та маркування. Товар повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Водій (експедитор, вантажник) повинен мати санітарну книжку. Товар має бути зареєстрований в Україні.
Надайте розяснення, який саме документ необхідно надати:
1. без ГМО
2. позитивний висновок СЕС (сертифікація СЕС не є обовязковою)
3. на момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80% до загального терміну придатності до споживання;
4. товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, мати відповідне пакування та маркування. Товар повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Водій (експедитор, вантажник) повинен мати санітарну книжку. Товар має бути зареєстрований в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно Протоколу відповідальних осіб ДВУОР ІМ.С.БУБКИ щодо здійснення допорогових закупівель №64 від 18 листопада 2019 року повідомляємо Вам, що Учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати всі документи, що зазначені в документації по закупівлі.
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:13
Надайте розяснення, які саме документи необхідно надати?
Крім того, з 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Тобто, висновок СЕС не передбачен для товару, який є предметом закупівлі.
Тому, необхідно внести зміни в оголоешння. Бо, якщо Учасники не нададуть цей висновок СЕС, вам необхідно буде їх пропозиції відхилити, як такі, що не відповідають умовам закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:14
Яким документом підтвердити, що на момент поставки термін придатності до споживання товару складатиме не менше, ніж 80% до загального терміну придатності до споживання?
Відповідь відсутня
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:14
Яким документом підтвердити, що товар без ГМО
Відповідь відсутня
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:15
яким документом підтвердити, що товар при поставці буде супроводжуватись видатковою накладною?
Відповідь відсутня
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:16
Яким документом підтвердити, що товар матиме відповідне пакування та маркування?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-13-000979-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП без ІПН Богаченко Тетяна Артемівна, Код ЄДРПОУ:ВВ315017
Дата подання: 27 листопада 2019 11:28
Відсутні обов'язкові документи
Згідно Постанови КМУ Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок - працівники складів, водії, зайняті транспортуванням харчової продукції, продавці підприємств продовольчої торгівлі та інші працівники харчової промисловості обов'язково повинні мати медичну картку форми 1-ОМК, без такої картки працівник підприємства не має права контактувати з продуктами харчування. Практика держзакупівель показує, що постачальники додають скан медичної книжки до тендерної пропозиції, незалежно від вказівки на це у документації замовника, адже це є вимогою законодавства. ФОП Корнюшин О.В. не додав скан медичної книжки 1-ОМК, скоріше за все не має її. Сертифікат ISO не є замінником, адже виданий приватною фірмою, яка, виходячі з данних держреєстру, не має жодних ліцензій на видачу сертифікатів. Також відсутній санітарний паспорт на автомобіль, договір на дезінфекцію автомобіля. У ФОП Вітренко санітарний паспорт очевидно прострочений. Також хочу звернути Вашу увагу на ціни закупівлі, які є значно нижчими оптових цін. Скоріше за все ФОП Корнюшин та ФОП Вітренко будуть пропонувати Вам товар значно нижчої якості, ніж вказана в тендерній документації, а також в іншій розфасовці, щоб максимально здешевити продукцію. А саме: родзинки фасовані не 100-200г, а по 10кг, повидло по 10кг, огірки, помідори не стерелізовані в скляних банках 3л, а квашені в пластикових відрах по 3кг, що звісно стане причиною конфлікту та перебоїв в поставках.
З огляду на вищевикладене, прошу відхилити пропозиції ФОП Корнюшин та ФОП Вітренко, як такі, що не відповідають законодавству та техничному опису предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на вищевикладене, прошу відхилити пропозиції ФОП Корнюшин та ФОП Вітренко, як такі, що не відповідають законодавству та техничному опису предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 11:23
Відхилити вимогу Учасника закупівлі ФОП без ІПН Богаченко Тетяна Артемівна.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Родзинки без кісточок |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 37 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 187,50 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1125 UAH |
Аукціон
Позиції
300 кг
Родзинки без кісточок
ДК 021:2015: 15332419-4 — Родзинки без кісточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84500, Україна, Донецька область, Бахмут, Черняховського, 26
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування Замовника - обласний бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП без ІПН Богаченко Тетяна Артемівна |
35 700,00
UAH з ПДВ
|
26 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОРНЮШИН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
26 310,00
UAH з ПДВ
|
26 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" |
30 030,00
UAH з ПДВ
|
26 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОРНЮШИН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3064702430 |
Переможець |
26 100,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
0212-4.pdf | укладений |
02 грудня 2019 12:45
|