Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах)
55510000-8 - services of canteens (catering children in schools)
Очікувана вартість
40 227 151,50 UAH
UA-2019-11-12-003747-b 1fa7b41c34084bf48a24dce468ff895f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Пашаєв Султан Муслімович
+380612240207
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science of Zaporizhzhya City Council
National ID: 37573094
Contact point: Ivanishina Olena
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Additional contacts: Пашаєв Султан Муслімович
+380612240207
tender_uon1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 13:00
Очікувана вартість: 40 227 151,50 UAH без ПДВ
Publication date: 12 листопада 2019 17:41
Enquiries until: 03 грудня 2019 13:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 40 227 152 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Джерело фінансування - місцевий бюджет
The source of funding is the local budget

Тендерна документація

05 грудня 2019 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 17:38
Додаток_1_Документи.pdf
05 грудня 2019 17:38
Додаток_5_Меню.pdf
05 грудня 2019 17:38
Додаток_2_Основні умови.pdf
05 грудня 2019 17:38
ЗМІНИ 05.12.19.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_6_Лист-згода.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_4_Технічне завдання.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_3_Порядок надання.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_7_Проект договору.pdf
12 листопада 2019 17:41
1-ТД _Послуги їдалень.pdf
05 грудня 2019 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 17:38
Додаток_1_Документи.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_1_Документи.pdf
05 грудня 2019 17:38
Додаток_5_Меню.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_5_Меню.pdf
05 грудня 2019 17:38
Додаток_2_Основні умови.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_2_Основні умови.pdf
05 грудня 2019 17:38
ЗМІНИ 05.12.19.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_6_Лист-згода.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_4_Технічне завдання.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_3_Порядок надання.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_7_Проект договору.pdf
12 листопада 2019 17:41
1-ТД _Послуги їдалень.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати роз'яснення
Дата подання: 13 листопада 2019 14:38
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:00
В технічному завданні йде розрахунок на 140 днів харчування 1-4 класів та 5-11 класів, однаку в 2020р буде 167 навчальних днів, дана кількість навчальних днів прописано з урахуванням % відвідуваності і з цієї причини зазначено 140 днів? Або кількість дытоднів закладено на 100% відвідуваності і планується лише 140 навчальних днів? Те ж саме за кількістю дітоднів у дошкільних вихованців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість дітоднів у тендерній документації визначено як середній показник на рік та коливається відповідно відвідуванню дітьми навчальних закладів (карантин тощо)
ТД
Дата подання: 14 листопада 2019 10:11
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:18
Шановний Замовник! Як дітодні можуть бути не цілими числами?
Відповідь: Відповідно до додатку 4.1 тендерної документації зазначено кількість дітоднів цілими числами та окремо очікувана вартість закупівлі по кожному лоту. Просимо уточнити запитання
ТД
Дата подання: 14 листопада 2019 14:22
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:22
Добрий день, згідно п.40 Додатку 2 до ТД Основні умови надання послуг у складі тендерної пропозиції необхідно надати: "На підтвердження відповідності цим основним умовам учасник надає у складі тендерної пропозиції сканований оригінал погодження на участь в тендері щодо надання послуг харчуванням на 2020 рік до бюджетних закладів та інших установ видане уповноваженим на те органом управління Держпродспоживслужби." Яким документом та згідно якої законодавчої бази органом управління Держпродспоживслужби повинно бути надано погодження на участь в тендері щодо надання послуг харчуванням на 2020 рік до бюджетних закладів? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В свою чергу ст.20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Крім того, відповідно до п. 19 Основних умов додатку 2 тендерної документації Виконавець забезпечує якість готових страв, які мають відповідати органолептичним показникам (за зовнішнім виглядом, кольором, смаком, запахом і консистенції); за фізико-хімічними показниками (відповідно до лабораторного аналізу) продукція повинна відповідати розрахунковим значенням відповідно до рецептури і нормативних значень, зазначених у технологічній картці; за мікробіологічними показниками та показниками безпеки – кулінарна продукція повинна відповідати СанПіН. Отже, виходячи з вищенаведеного та з метою додержання Учасниками норм щодо якості та безпечності продуктів, готових страв, які виготовляються такими Учасниками, Замовником зазначена вимога щодо надання відповідного документу - погодження на участь в тендері виданого уповноваженим органом управління Держпродспоживслужби. Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та мінімізує негативні наслідки під час організації харчування у навчальних закладах Замовника Учасником
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 15 листопада 2019 10:39
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:31
Добрый день! Скольки разовое питание необходимо для детей до 3-х лет и от 3-х до 7-ми лет, трёх разовое или четырех разовое? Так же интересует вид приема пищи у 1-4 классов и 5-11 классов это должны быть завтраки или обеды?
Відповідь: З приводу наведеного запитання, повідомляємо, що для харчування дітей категорії до 3-х років та від 3-х до 7-ми років потрібно триразове харчування (сніданок, обід та підвечірок), для категорій учнів 1-4 класів та 5-11 (які користуються пільгами) одноразове харчування (обід). З метою уточнення та наведення остаточної вище інформації Замовником готуються зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000044 ● 78e5cd583cd4409cadb64746bfb0da16
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

06.11.2020 № 241

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.11.2020 №241

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2) UA-2019-11-12-003747-b, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: навчальні заклади Заводського району м.Запоріжжя.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 986 344,20 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 986,34 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44795.16 UAH


Title: the educational establishments of Zavodskyi District of Zaporizhzhia
Current status: Complete
Estimated total value: 2 986 344,20 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 986,34 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 24 грудня 2019 14:41
Auction planned date: 24 грудня 2019 14:41
Закінчення: 24 грудня 2019 15:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

42420 посл
учні 1-4 класів, які користуються пільгами, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

Pupils of grades 1-4 who enjoy privileges
CPV: 55510000-8
46060 посл
учні 5-11 класів, які користуються пільгами, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

Pupils of grades 5-11 who enjoy privileges
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 грудня 2019
UA-2019-11-12-003747-b1fa7b41c34084bf48a24dce468ff895f
Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЛЮКС-СНАБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "СОЛОВЕЙ ЗІНАЇДА МАКСИМІВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 13:20
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:12
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:43
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:42
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:39
технічна частина 2.rar
12 грудня 2019 15:39
технічна частина 1.rar
12 грудня 2019 15:39
гарантія.rar

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 11:11
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:32
Технічна частина.rar
13 грудня 2019 11:32
Банківські гарантії.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЮКС-СНАБ"

ФОП "СОЛОВЕЙ ЗІНАЇДА МАКСИМІВНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛОВЕЙ ЗІНАЇДА МАКСИМІВНА" 2 981 344,20
UAH
2 981 344,20
UAH
Документи
ТОВ "ЛЮКС-СНАБ" 2 986 300,00
UAH
2 986 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 11:11
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:32
Технічна частина.rar
13 грудня 2019 11:32
Банківські гарантії.rar

Публічні документи

26 грудня 2019 13:20
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:12
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:43
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:42
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:39
технічна частина 2.rar
12 грудня 2019 15:39
технічна частина 1.rar
12 грудня 2019 15:39
гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛОВЕЙ ЗІНАЇДА МАКСИМІВНА"

ТОВ "ЛЮКС-СНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛОВЕЙ ЗІНАЇДА МАКСИМІВНА"
#1783214883
Переможець 2 981 344,20
UAH
24 грудня 2019 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛОВЕЙ ЗІНАЇДА МАКСИМІВНА"
#1783214883
2 981 344,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 10:16
5551-З_ДУ№9.pdf зміни до договору
03 березня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:28
5551-З_ДУ 7.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:15
5551-З_ДУ 6.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 10:41
5551-З, ДУ 3.pdf зміни до договору
08 липня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 09:07
5551-З, ДУ 1.pdf зміни до договору
13 січня 2020 09:07
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 09:03
5551-З.pdf укладений
13 січня 2020 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 5551-З
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5551-З
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5551-З
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): про дію договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 5551-З
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5551-З
Договір:
Номер додаткової угоди: № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 464 936,64
UAH