Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Насоси свердловинні
Очікувана вартість
932 877,00 UAH
UA-2019-11-12-000727-b ● 69a95991cc4a4d9490a69a2415fa2088
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СВКП "Київводфонд" |
Код ЄДРПОУ: | 37292855 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-а, корпус 1 |
Контактна особа: |
Ковалько Вікторія Валеріївна +380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 10:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 10:47 |
Очікувана вартість: | 932 877,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Кошти місцевого бюджету
Тендерна документація
12 листопада 2019 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 10:43 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про строки поставки
Дата подання: 12 листопада 2019 17:51
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:19
Відповідно до п. 4.1. проекту договору строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 здійснюється до 13 грудня 2019 року з дати укладення цього Договору. Враховуючи те, що аукціон запланований на 28 листопада 2019р., а договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, звертаємо Вашу увагу на те, що в разі оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на наступний день після аукціону - 29 листопада 2019р., договір про закупівлю буде укладено не раніше 9 грудня 2019р. Оскільки постачальник має здійснити поставку до 13 грудня 2019 року, постачальник має здійснити поставку протягом 5-ти робочих днів. Таким чином, просимо Вас зазначити, чи можлива поставка продукції до 13 грудня 2019 року? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 обумовлений виробничою необхідністю та особливостями фінансування закупівлі за кошти місцевих бюджетів.
Дякуємо за Ваше запитання!
Строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 обумовлений виробничою необхідністю та особливостями фінансування закупівлі за кошти місцевих бюджетів.
Дякуємо за Ваше запитання!
Про строки поставки
Дата подання: 13 листопада 2019 12:20
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:20
Шановний замовнику, в попередньому запитанні йшлося про можливість поставки продукції до 31 грудня 2019 року. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику!
Строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 обумовлений виробничою необхідністю та особливостями фінансування закупівлі за кошти місцевих бюджетів. Бюджетний період закінчується 31 грудня. Таким чином строк поставки товарів не може бути змінений до 31 грудня 2019 року, оскільки здійснити оплату за поставлений товар буде неможливо.
Дякуємо за Ваше запитання!
Строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 обумовлений виробничою необхідністю та особливостями фінансування закупівлі за кошти місцевих бюджетів. Бюджетний період закінчується 31 грудня. Таким чином строк поставки товарів не може бути змінений до 31 грудня 2019 року, оскільки здійснити оплату за поставлений товар буде неможливо.
Дякуємо за Ваше запитання!
Укладання договору та строки поставки
Дата подання: 15 листопада 2019 16:04
Дата відповіді: 20 листопада 2019 13:04
Шановний замовнику, чи реально укласти договір про закупівлю та здійснити поставку до 13 грудня 2019 року, якщо аукціон запланований на 28 листопада 2019 року? Якщо ні, то як можливо здійснити поставку до 13 грудня 2019 року, як це визначено в проекті договору? Прохання внести зміни до тендерної документаціїї та дозволити поставку продукції до кінця року - 31 грудня 2019 року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 обумовлений виробничою необхідністю та особливостями фінансування закупівлі за кошти місцевих бюджетів. Бюджетний період закінчується 31 грудня. Таким чином строк поставки товарів не може бути змінений до 31 грудня 2019 року, оскільки здійснити оплату за поставлений товар буде неможливо.
Дякуємо за Ваше запитання!
Строк поставки товарів згідно Специфікації № 1 обумовлений виробничою необхідністю та особливостями фінансування закупівлі за кошти місцевих бюджетів. Бюджетний період закінчується 31 грудня. Таким чином строк поставки товарів не може бути змінений до 31 грудня 2019 року, оскільки здійснити оплату за поставлений товар буде неможливо.
Дякуємо за Ваше запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-000727-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗВ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:42472284
Дата подання: 02 грудня 2019 16:37
Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в період розгляду пропозицій учасників
Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в період розгляду пропозицій учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 13:26
Шановний учаснику!
Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Згдіно зі ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель
Таким чином Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено можливості подачі та розгляду звернень, скарг учасників, тендерні пропозиції яких не були відхилені, після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У зв'язку з вищевикладеним вимога ТОВ "АЗВ КИЇВ" № UA-2019-11-12-000727-b.b1 від 02.12.2019 року щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в період розгляду пропозицій учасників не підлягає розгляду.
Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Згдіно зі ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель
Таким чином Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено можливості подачі та розгляду звернень, скарг учасників, тендерні пропозиції яких не були відхилені, після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У зв'язку з вищевикладеним вимога ТОВ "АЗВ КИЇВ" № UA-2019-11-12-000727-b.b1 від 02.12.2019 року щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в період розгляду пропозицій учасників не підлягає розгляду.
Номер вимоги: UA-2019-11-12-000727-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Фарт Пром, Код ЄДРПОУ:40949451
Дата подання: 13 грудня 2019 13:52
Оскарження рішення щодо дискваліфікації ТОВ Фарт Пром
Оскарження щодо дискваліфікації ТОВ Фарт Пром рішенням тендерного комітету СВКП "Київводфонд" (протоколу № 1112/4 від 11 грудня 2019 р)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 11:20
Шановний учаснику!
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому скарга від 13.12.2019 року ID: 69a95991cc4a4d9490a69a2415fa2088 не містить будь-яких вимог щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, прийнято рішення Вашу скаргу відхилити через відсутність змісту для розгляду.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому скарга від 13.12.2019 року ID: 69a95991cc4a4d9490a69a2415fa2088 не містить будь-яких вимог щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, прийнято рішення Вашу скаргу відхилити через відсутність змісту для розгляду.
Номер вимоги: UA-2019-11-12-000727-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗВ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:42472284
Дата подання: 12 грудня 2019 10:42
ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника ТОВ "АЗВ КИЇВ"
ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника ТОВ "АЗВ КИЇВ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 10:16
Шановний учаснику!
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому скарга ТОВ "АЗВ КИЇВ" від 12.12.2019 року ID: 69a95991cc4a4d9490a69a2415fa2088 не містить будь-яких вимог щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, оскільки, як слідує зі звернення учасника, відсутність підпису особи, що склала декларацію, директора Ленгеля Йозефа та печатки уповноваженого представника виробника ТОВ "Грундфос Україна" у місці, позначеному "М.П.", учасник не вважає невідповідністю.
Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 р. № 95 "Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності" виробник складає письмову декларацію про відповідність для моделі продукції та зберігає її разом із технічною документацією для подання на запити органів державного ринкового нагляду протягом десяти років після введення в обіг останнього зразка такої моделі. У декларації про відповідність зазначається інформація, яка дає змогу ідентифікувати продукцію, для якої її складено.
Декларація про відповідність продукції складається згідно з вимогами технічних регламентів виробником або його уповноваженим представником, або постачальником, який відповідає за введення продукції в обіг в Україні. При цьому виробник або його уповноважений представник та постачальник мають бути резидентами України, які несуть повну відповідальність за відповідність продукції вимогам чинних в Україні технічних регламентів, що її стосуються.
Таким чином, відсутність підпису особи, що склала декларацію, директора Ленгеля Йозефа та печатки уповноваженого представника виробника ТОВ "Грундфос Україна" у місці, позначеному "М.П." свідчить про невідповідність наданої ТОВ "АЗВ КИЇВ" у складі тендерної пропозиції декларації про відповідність законодавству України, а тому не може бути прийнята як належний документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому скарга ТОВ "АЗВ КИЇВ" від 12.12.2019 року ID: 69a95991cc4a4d9490a69a2415fa2088 не містить будь-яких вимог щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, оскільки, як слідує зі звернення учасника, відсутність підпису особи, що склала декларацію, директора Ленгеля Йозефа та печатки уповноваженого представника виробника ТОВ "Грундфос Україна" у місці, позначеному "М.П.", учасник не вважає невідповідністю.
Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 р. № 95 "Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності" виробник складає письмову декларацію про відповідність для моделі продукції та зберігає її разом із технічною документацією для подання на запити органів державного ринкового нагляду протягом десяти років після введення в обіг останнього зразка такої моделі. У декларації про відповідність зазначається інформація, яка дає змогу ідентифікувати продукцію, для якої її складено.
Декларація про відповідність продукції складається згідно з вимогами технічних регламентів виробником або його уповноваженим представником, або постачальником, який відповідає за введення продукції в обіг в Україні. При цьому виробник або його уповноважений представник та постачальник мають бути резидентами України, які несуть повну відповідальність за відповідність продукції вимогам чинних в Україні технічних регламентів, що її стосуються.
Таким чином, відсутність підпису особи, що склала декларацію, директора Ленгеля Йозефа та печатки уповноваженого представника виробника ТОВ "Грундфос Україна" у місці, позначеному "М.П." свідчить про невідповідність наданої ТОВ "АЗВ КИЇВ" у складі тендерної пропозиції декларації про відповідність законодавству України, а тому не може бути прийнята як належний документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Насоси свердловині SPERONI SXM 70-29 або еквівалент, Насоси свердловині SPERONI SXT 70-39 або еквівалент, Насоси свердловинні SPERONI SPM 70-32 або еквівалент, Насоси свердловині SPERONI SPT 100-35 або еквівалент, Насоси свердловинні SPERONI SXG 1200 HL або еквівалент, Насоси свердловинні SPERONI SPM 50-14 0.75 кВт або еквівалент |
Опис предмету закупівлі: |
Насоси свердловині SPERONI SXM 70-29 або еквівалент, Насоси свердловині SPERONI SXT 70-39 або еквівалент, Насоси свердловинні SPERONI SPM 70-32 або еквівалент, Насоси свердловині SPERONI SPT 100-35 або еквівалент, Насоси свердловинні SPERONI SXG 1200 HL або еквівалент, Насоси свердловинні SPERONI SPM 50-14 0.75 кВт або еквівалент
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 723 657,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Аукціон
Позиції
6 шт
Насос свердловиний SPERONI SXM 70-29 або еквівалент
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Дата доставки:
13 грудня 2019
6 шт
Насос свердловинний SPERONI SXT 70-39 або еквівалент
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Дата доставки:
13 грудня 2019
6 шт
Насос свердловиний SPERONI SPM 70-32 або еквівалент
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Дата доставки:
13 грудня 2019
8 шт
Насос свердловинний SPERONI SPT 100-35 або еквівалент
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Дата доставки:
13 грудня 2019
2 шт
Насос свердловинний SPERONI SXG 1200 HL або еквівалент
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Дата доставки:
13 грудня 2019
3 шт
Насос свердловинний SPERONI SPM 50-14 0.75 кВт або еквівалент
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Дата доставки:
13 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем вартості поставлених товарів за видатковою накладною | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Фарт Пром #40949451 |
Переможець |
660 622,70
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 20:41
|
Договір | укладений |
12 грудня 2019 20:39
|