Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти
Очікувана вартість
3 602 808,77 UAH
UA-2019-11-11-001245-b a170c105ceb24f5cace7afdbfbefb89e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Пророчук

+380617698131 zokltend1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Юрій Пророчук
+380617698131
zokltend1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 3 602 808,77 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Тендерна документація

11 листопада 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 14:10
Лот 1 Проект договору (3).docx
11 листопада 2019 14:10
Лот 2 Проект договору (3).docx
11 листопада 2019 14:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти КУ ЗОКЛ ЗОР.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000142 ● 20e7dabe4cbe4dba9eac74928ec48caf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 19:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.12.2019 № 344

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
03.12.2019 № 344


Витяг з переліку
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-11-11-001245-b 11.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Гемодіалізний діалізатор, порожнисто-волоконний (GMDN Code: 35004), Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування (GMDN Code: 35004), Гемодіалізна голка (GMDN Code: 12741), Концентрат гемодіалізу (GMDN Code: 35849)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 582 788,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 35 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 листопада 2019 11:57
Закінчення: 27 листопада 2019 12:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2100 комп
Гемодіалізний діалізатор, порожнисто-волоконний (GMDN Code: 35004), Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування (GMDN Code: 35004), Гемодіалізна голка (GMDN Code: 12741), Концентрат гемодіалізу (GMDN Code: 35849)
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м. Запорізька, Оріхівське шосе, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 3 569 841,00
UAH з ПДВ
3 317 214,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 3 582 039,00
UAH з ПДВ
3 326 095,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 11:07
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:04
Пропозиція_ЛОТ_Діалізатори.pdf
25 листопада 2019 11:04
МТВ_Лот_ Діалізатори.pdf
25 листопада 2019 11:04
Кваліфікаційні документи.pdf
25 листопада 2019 11:04
Технічні специфікації_1.pdf
25 листопада 2019 11:04
Технічні специфікації_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 3 317 214,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 09:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
3 317 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 11:16
ЕВРИКА 250.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 11:19
ДУ №3 договір 250-ТБ-19 выд 10.12.19.pdf зміни до договору
26 березня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 11:17
ДУ №2 договір 250-ТБ-19 выд 10.12.19.pdf зміни до договору
26 березня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:31
Додаткова угода 1_до дог. 250ТБ-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 09:41
ДОГОВІР ЕВРИКА ЛОТ 1.pdf укладений
10 грудня 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 250-ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перетворення КУ у КНП
Номер договору про закупівлю: 250-ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 250-ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 250-ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 881 981,40
UAH (в тому числі ПДВ 253 961,40 UAH)