Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні автобуси
Очікувана вартість
4 086 790,00 UAH
UA-2019-11-04-001242-b f7b7d2955e9e4844b5a12bdbd932f07a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свереняк Олександр Тарасович

+380314326147 rayvo.vinogradiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143301
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Свереняк Олександр Тарасович
+380314326147
rayvo.vinogradiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 4 086 790,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Тендерна документація

06 листопада 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 14:55
Перелік змін.doc
06 листопада 2019 14:55
Додаток 3.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 5.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 4.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 2.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 1.doc
04 листопада 2019 14:29
ТД.doc
06 листопада 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 14:55
Перелік змін.doc
06 листопада 2019 14:55
Додаток 3.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 3.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 5.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 4.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 2.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 1.doc
04 листопада 2019 14:29
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000024 ● d6f0dea171354f1ea682bdfeac70af40
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

08.11.2019 № 43

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Михайло ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 08.11.2019 № 43
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-10-002688-b 07.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-11-04-001242-b 04.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-08-08-000198-b 08.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
4 UA-2019-08-06-000191-a 06.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог абзацу 2, частини 1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель торги відмінено.

2019-11-14 15:00:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-11-15 15:47:19

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шкільний автобус спеціалізований з місцем для школяра з обмеженою здатністю до пересування (Джерело фінансування закупівлі - Державна освітня субвенція згідно постанови КМУ 319 + кошти місцевого бюджету)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 2 334 490,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 673,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 листопада 2019 14:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Шкільний автобус спеціалізований з місцем для школяра з обмеженою здатністю до пересування
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Копанська, 10 (для Виноградівської гімназії, код (ID) ЗЗСО в ДІСО 18831, з можливістю обслуговування Виноградівського ІРЦ)
Дата доставки: 15 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

зміна дискримінаційних вимог
Дата подання: 05 листопада 2019 17:15
Дата відповіді: 06 листопада 2019 14:56
Щодо Лот2. Визначений Замовником предмет закупівлі по Лот2 - Шкільний автобус спеціалізований з місцем для школяра з обмеженою здатністю до пересування виробляється в Україні лише двома виробниками: АТ «Черкаський Автобус» виробляє «Автобус спеціалізований шкільний «АТАMAN» моделі D093S4 та ТОВ «Чернігівський автозавод», ПрАТ «Бориспільський автозавод» виробляє «Автобус спеціалізований шкільний ЕТАЛОН А08117Ш-0000031 . Ми вважаємо, що Замовник встановив дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі, щодо наступної технічної вимоги: «2.Автобус повинен мати не менше 30 посадочних місць. (у салоні автобуса повинно бути передбачено місця для розташування крісел-колясок (у розкладеному та/або складеному стані) та у салоні автобуса передбачені пристрої для фіксування крісел-колясок, що унеможливлюють горизонтальне і вертикальне зміщення колясок). Надаємо технічні характеристики щодо кількості посадочних місць шкільних автобусів: автобус ЕТАЛОН А08117Ш-0000031 -34 посадочних місць (включаючи водія) та автобус ATAMAN D093S4 -27 посадочних місць (включаючи водія). Отже, технічним вимогам до предмету закупівлі, щодо кількості посадочних місць, відповідає лише автобус шкільний торгової марки ЕТАЛОН виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», що призведе до участі в торгах лише постачальників автобусів торгової марки ЕТАЛОН. Тендерна документація Замовника прямо призводить до порушення вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VII, а саме принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність на всіх стадіях закупівель; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись статтею п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, вимагаємо, змінити тендерну документацію (Лот2), виклавши вимоги до кількості посадочних місць в наступній редакції: «Автобус повинен мати не менше 27 посадочних місць, включаючи водія (у салоні автобуса повинно бути передбачено місця для розташування крісел-колясок (у розкладеному та/або складеному стані) та у салоні автобуса передбачені пристрої для фіксування крісел-колясок, що унеможливлюють горизонтальне і вертикальне зміщення колясок).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога прийнята, внесено зміни до додатку 3

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2019 14:58
Коментар щодо відміни: На виконання вимог абзацу 2, частини 1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
14 листопада 2019 14:58
Протокол