Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні автобуси
Очікувана вартість
4 086 790,00 UAH
UA-2019-11-04-001242-b f7b7d2955e9e4844b5a12bdbd932f07a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свереняк Олександр Тарасович

+380314326147 rayvo.vinogradiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143301
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Свереняк Олександр Тарасович
+380314326147
rayvo.vinogradiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 4 086 790,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Тендерна документація

06 листопада 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 14:55
Перелік змін.doc
06 листопада 2019 14:55
Додаток 3.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 5.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 4.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 2.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 1.doc
04 листопада 2019 14:29
ТД.doc
06 листопада 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 14:55
Перелік змін.doc
06 листопада 2019 14:55
Додаток 3.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 3.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 5.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 4.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 2.doc
04 листопада 2019 14:29
Додаток 1.doc
04 листопада 2019 14:29
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000024 ● d6f0dea171354f1ea682bdfeac70af40
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

08.11.2019 № 43

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Михайло ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 08.11.2019 № 43
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-10-002688-b 07.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-11-04-001242-b 04.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-08-08-000198-b 08.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
4 UA-2019-08-06-000191-a 06.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог абзацу 2, частини 1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель торги відмінено.

2019-11-14 15:00:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-11-15 15:47:19

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шкільний автобус (Джерело фінансування закупівлі - Державна освітня субвенція згідно постанови КМУ 319 + кошти місцевого бюджету)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 752 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 761,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 листопада 2019 13:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Шкільний автобус
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Копанська,10 (для НВК "Широківська ЗОШ І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад, код (ID) ЗЗСО в ДІСО 18856)
Дата доставки: 15 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2019 14:58
Коментар щодо відміни: На виконання вимог абзацу 2, частини 1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
14 листопада 2019 14:58
Протокол