Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143301 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10 |
Контактна особа: |
Свереняк Олександр Тарасович +380314326147 rayvo.vinogradiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 4 086 790,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Тендерна документація
06 листопада 2019 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 14:55 |
Перелік змін.doc | |
06 листопада 2019 14:55 |
Додаток 3.doc | |
04 листопада 2019 14:29 |
Додаток 5.doc | |
04 листопада 2019 14:29 |
Додаток 4.doc | |
04 листопада 2019 14:29 |
Додаток 2.doc | |
04 листопада 2019 14:29 |
Додаток 1.doc | |
04 листопада 2019 14:29 |
ТД.doc |
06 листопада 2019 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2019 14:55 |
Перелік змін.doc
|
|||
06 листопада 2019 14:55 |
Додаток 3.doc
|
|||
04 листопада 2019 14:29 |
Додаток 5.doc
|
|||
04 листопада 2019 14:29 |
Додаток 4.doc
|
|||
04 листопада 2019 14:29 |
Додаток 2.doc
|
|||
04 листопада 2019 14:29 |
Додаток 1.doc
|
|||
04 листопада 2019 14:29 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-08-000024 ● d6f0dea171354f1ea682bdfeac70af40
- Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2019 № 43
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Михайло ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 08.11.2019 № 43
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-10-002688-b 07.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-11-04-001242-b 04.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-08-08-000198-b 08.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
4 UA-2019-08-06-000191-a 06.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог абзацу 2, частини 1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель торги відмінено.
2019-11-14 15:00:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-11-15 15:47:19
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Шкільний автобус (Джерело фінансування закупівлі - Державна освітня субвенція згідно постанови КМУ 319 + кошти місцевого бюджету) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 752 300,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 761,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 14 листопада 2019 14:58 |
Коментар щодо відміни: | На виконання вимог абзацу 2, частини 1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
14 листопада 2019 14:58
|
Протокол |