Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори ДК 021:2015: 38430000-8 (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35476-аналізатор гематологічний IVD,автоматичний;35774-аналізатор сечі,напівавтоматизований)
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-10-22-000375-a 7a38203717d64121b6bab0f190a57221
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басараб Ольга Георгіївна

03131(5-50-28) olja.gudachok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01992831
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
Контактна особа: Басараб Ольга Георгіївна
03131(5-50-28)
olja.gudachok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 14:00
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


лот №1- код ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35476-аналізатор гематологічний IVD,автоматичний) - автоматичний гематологічний аналізатор Abacus 3 CT або еквівалент;

лот №2- код ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35774-аналізатор сечі,напівавтоматизований)
-аналізатор сечі URI-TEX 300 або еквівалент;
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

22 жовтня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 12:53
Проект договору (1).docx
22 жовтня 2019 12:53
дкт – аналізатори.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2.код ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35774-аналізатор сечі,напівавтоматизований) -аналізатор сечі URI-TEX 300 або еквівалент
Опис предмету закупівлі:
(НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35774-аналізатор сечі,напівавтоматизований)
-аналізатор сечі URI-TEX 300 або еквівалент
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 листопада 2019 13:18
Закінчення: 07 листопада 2019 13:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35774-аналізатор сечі,напівавтоматизований) -аналізатор сечі URI-TEX 300 або еквівалент (джерело фінансування закупівлі-кошти міського бюджету,спеціальний фонд)
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35774 — Аналізатор сечі, напів-автоматизований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОК-ДІАГНОСТІК" 28 350,00
UAH з ПДВ
28 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Буднік Оксана Ярославівна 39 900,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БАРАНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 38 000,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 10:32
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 10:32
Кваліфікаційні документи.pdf
05 листопада 2019 10:32
Технічні документи.pdf
05 листопада 2019 10:32
Тендерна пропозиціяі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОК-ДІАГНОСТІК"

ФОП Буднік Оксана Ярославівна

ФОП БАРАНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОК-ДІАГНОСТІК"
#41065436
Переможець 28 350,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОК-ДІАГНОСТІК"
#41065436
28 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 12:10
ДУ № 2 (1).PDF зміни до договору
27 січня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 17:13
№ 1 08-21-285 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 12:46
УГОДА №08-21-285.PDF укладений
25 листопада 2019 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору п.4.1,11.1,сторони дійшли згоди щодо внесення продовження терміну дії договору. та викласти в редакції відповідно до укладеної додаткової угоди та внести зміни до п.3.1. відповідно до ДУ №1 (додається)
Номер договору про закупівлю: 08-21-285
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору,згідно п.6.2.3,6.2.4 договору за № 08-21-285 сторони дійшли згоди,щодо розірвання вказаного догору відповідно до укладеної додаткової угоди за № 2 (додається)
Номер договору про закупівлю: 08-21-285
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 27 січня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: зменшення обсягів закупівлі,відповідно до п.6.2.3,6.2.4 договору за № 08-21-285 та розірвання договору,з дати підписання додаткової угоди за №2 від 27.01.2020 р.