Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - Канцелярські товари Лот 2- Офісний папір Лот 3 - Офісний папір підвищеної щільності
Очікувана вартість
536 700,00 UAH
UA-2019-10-21-001039-b 397c7039e7fe4113b1a4dff6d16b70b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лизун Надія Миколаївна

380442232048 n.lyzun@testportal.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український центр оцінювання якості освіти
Код ЄДРПОУ: 34187201
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, В.Винниченка,5
Контактна особа: Лизун Надія Миколаївна
380442232048
n.lyzun@testportal.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 536 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

21 жовтня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 11:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-001039-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 12 листопада 2019 13:32
Безпідставне відхилення пропозиції конкурсних торгів
Шановний Замовнику! Оскільки процедура відкритих торгів, що була використана для даної закупівлі проводилась згідно діючого законодавства України, а саме у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі», то стаття 22 Розділу IV «Процедура відкритих торгів» передбачає, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Цим самим під поняттям «еквівалент» мається на увазі товар, що відповідає технічним вимогам або може мати кращі характеристики.
У своїй тендерній пропозиції ТОВ «ТЕХНОЮГ» запропонувало папір формату А3 з показником яскравості ISO 2470 - 110,5 ±1,5, та папір А4 з білизною згідно ISO 11475 – 161 ±3, що являються еквівалентними показниками та кращими технічними характеристиками. Більш високі показники якості паперу забезпечують менший знос копіювальної техніки та мінімізують витрати на ремонт. А також звертаємо Вашу увагу, що чим вище показник яскравості та білизни, тим контрастніше виглядає надрукований текст, тим самим роблячи сприйняття чорно-білого друку чіткіше. Замовник, в свою чергу, відхиляючи нашу тендерну пропозицію ігнорує значну економію державних коштів, як на етапі закупівлі паперу, так і в майбутньому на технічне обслуговування пристроїв, а також порушує такі принципи публічних закупівель відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», як максимальна економія та ефективність і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У зв'язку з вище зазначеним, просимо скасувати помилково прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОЮГ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 12:37
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНОЮГ" встановлено, що пропозиція учасника за Лотом 2 не відповідає вимогам визначеним Додатком 4 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
папір А3 запропонований учасником не відповідає технічним вимогам замовника за показником яскравості;
папір А4 запропонований учасником не відповідає технічним вимогам замовника за показником білизни.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2- Офісний папір
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 520 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 листопада 2019 15:23
Закінчення: 07 листопада 2019 15:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2230 паков
Офісний папір
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07442, Україна, Київська область, Броварський р-н, смт Велика Димерка, Радгоспна, 19
Дата доставки: 17 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет (загальний, спеціальний фонди) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:23
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація по Лоту 2 не містить посилань на торгові марки або моделі.
2) Відповідно до п. 5 додатку 4 до тендерної документації «ЛОТ 2 Офісний папір. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», на підтвердження дотримання вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, Учасник повинен надати інформацію у т.ч. про виробника, торгову марку, бренд, модель тощо запропонованого товару.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 328 090,20
UAH з ПДВ
298 090,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 413 637,90
UAH з ПДВ
304 803,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 17:37
Електронний підпис
07 листопада 2019 16:31
Електронний підпис
05 листопада 2019 17:36
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:56
Таблиця відповідності.pdf
05 листопада 2019 16:56
Статутні документи.7z
05 листопада 2019 16:56
Сертифікат Smart Line Universal.pdf
05 листопада 2019 16:56
Сертифікат Maestro Special.pdf
05 листопада 2019 16:56
Додаток 7 Проект договору.pdf
05 листопада 2019 16:56
Додаток 6 Директор.pdf
05 листопада 2019 16:56
Відгук.pdf
05 листопада 2019 16:56
Видаткова накладна.pdf
05 листопада 2019 16:56
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

14 листопада 2019 10:41
Електронний підпис
14 листопада 2019 10:41
доки переможця.pdf
12 листопада 2019 11:42
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:41
ЦП 2.pdf
05 листопада 2019 17:58
Електронний підпис
05 листопада 2019 17:58
Документи частина 3.rar
05 листопада 2019 17:58
Документи частина 2.pdf
05 листопада 2019 17:57
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 298 090,20
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 11:04
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 304 803,30
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 12:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
304 803,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 10:28
Договір№188.pdf укладений
25 листопада 2019 10:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 304 803,30
UAH (в тому числі ПДВ 50 800,55 UAH)