Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот 1 - Канцелярські товари Лот 2- Офісний папір Лот 3 - Офісний папір підвищеної щільності
Очікувана вартість
536 700,00 UAH
UA-2019-10-21-001039-b ● 397c7039e7fe4113b1a4dff6d16b70b2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український центр оцінювання якості освіти |
Код ЄДРПОУ: | 34187201 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, В.Винниченка,5 |
Контактна особа: |
Лизун Надія Миколаївна 380442232048 n.lyzun@testportal.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 536 700,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
21 жовтня 2019 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 11:19 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-21-001039-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 12 листопада 2019 13:32
Безпідставне відхилення пропозиції конкурсних торгів
Шановний Замовнику! Оскільки процедура відкритих торгів, що була використана для даної закупівлі проводилась згідно діючого законодавства України, а саме у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі», то стаття 22 Розділу IV «Процедура відкритих торгів» передбачає, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Цим самим під поняттям «еквівалент» мається на увазі товар, що відповідає технічним вимогам або може мати кращі характеристики.
У своїй тендерній пропозиції ТОВ «ТЕХНОЮГ» запропонувало папір формату А3 з показником яскравості ISO 2470 - 110,5 ±1,5, та папір А4 з білизною згідно ISO 11475 – 161 ±3, що являються еквівалентними показниками та кращими технічними характеристиками. Більш високі показники якості паперу забезпечують менший знос копіювальної техніки та мінімізують витрати на ремонт. А також звертаємо Вашу увагу, що чим вище показник яскравості та білизни, тим контрастніше виглядає надрукований текст, тим самим роблячи сприйняття чорно-білого друку чіткіше. Замовник, в свою чергу, відхиляючи нашу тендерну пропозицію ігнорує значну економію державних коштів, як на етапі закупівлі паперу, так і в майбутньому на технічне обслуговування пристроїв, а також порушує такі принципи публічних закупівель відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», як максимальна економія та ефективність і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У зв'язку з вище зазначеним, просимо скасувати помилково прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОЮГ».
Розгорнути
Згорнути
У своїй тендерній пропозиції ТОВ «ТЕХНОЮГ» запропонувало папір формату А3 з показником яскравості ISO 2470 - 110,5 ±1,5, та папір А4 з білизною згідно ISO 11475 – 161 ±3, що являються еквівалентними показниками та кращими технічними характеристиками. Більш високі показники якості паперу забезпечують менший знос копіювальної техніки та мінімізують витрати на ремонт. А також звертаємо Вашу увагу, що чим вище показник яскравості та білизни, тим контрастніше виглядає надрукований текст, тим самим роблячи сприйняття чорно-білого друку чіткіше. Замовник, в свою чергу, відхиляючи нашу тендерну пропозицію ігнорує значну економію державних коштів, як на етапі закупівлі паперу, так і в майбутньому на технічне обслуговування пристроїв, а також порушує такі принципи публічних закупівель відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», як максимальна економія та ефективність і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У зв'язку з вище зазначеним, просимо скасувати помилково прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОЮГ».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 12:37
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНОЮГ" встановлено, що пропозиція учасника за Лотом 2 не відповідає вимогам визначеним Додатком 4 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
папір А3 запропонований учасником не відповідає технічним вимогам замовника за показником яскравості;
папір А4 запропонований учасником не відповідає технічним вимогам замовника за показником білизни.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНОЮГ" встановлено, що пропозиція учасника за Лотом 2 не відповідає вимогам визначеним Додатком 4 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
папір А3 запропонований учасником не відповідає технічним вимогам замовника за показником яскравості;
папір А4 запропонований учасником не відповідає технічним вимогам замовника за показником білизни.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2- Офісний папір |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 520 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2230 паков
Офісний папір
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07442, Україна, Київська область, Броварський р-н, смт Велика Димерка, Радгоспна, 19
Дата доставки:
17 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет (загальний, спеціальний фонди) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:23
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація по Лоту 2 не містить посилань на торгові марки або моделі.
2) Відповідно до п. 5 додатку 4 до тендерної документації «ЛОТ 2 Офісний папір. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», на підтвердження дотримання вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, Учасник повинен надати інформацію у т.ч. про виробника, торгову марку, бренд, модель тощо запропонованого товару.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість.
2) Відповідно до п. 5 додатку 4 до тендерної документації «ЛОТ 2 Офісний папір. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», на підтвердження дотримання вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, Учасник повинен надати інформацію у т.ч. про виробника, торгову марку, бренд, модель тощо запропонованого товару.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Відхилено |
298 090,20
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 11:04
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
304 803,30
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 12:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 10:28
|
Договір№188.pdf | укладений |
25 листопада 2019 10:27
|