Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
1 728 612,31 UAH
UA-2019-10-18-000475-c ● d46d2f9cd55843c3acd3d84c3f602299
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна +380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відповідно до покладених на нього обов’язків та з метою забезпечення його належного функціонування намагалося вже двічі (за частиною предмета закупівлі) провести відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів), (Тендер №1 - [оголошення в ЦБД: UA-2019-07-22-000632-a ● 62ff29c982784385b4b6586ca18b33a0] - ЛОТ 2,3,4,6,7,9,10,12; (Тендер №2 - [оголошення в ЦБД: UA-2019-07-17-000825-c ● 3e635fee7413484bb443dc288cedca39] -ЛОТ 1,2,4,5,9; Тендер №3 -[оголошення в ЦБД: UA-2019-08-19-000794-a ● 62d02ee5e89f42e9b50eb6847fd700dd] - ЛОТ 1-3, 5-11,13,14,17), але щоразу дана закупівля в частині вищезгаданих лотів відмінялася автоматично електронною системою закупівель відповідно до частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, так як на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій. А отже, ураховуючи зазначене та з метою дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, забезпечення виконання річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами), вважаємо за доцільне здійснити закупівлю за предметом, визначеного згідно з ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів), а саме: ЛОТ 1 - Ремонт лічильників теплової енергії (Суперком-01 та т.п.); ЛОТ 2 - Ремонт лічильників теплової енергії (CA-97, SA-94 та т.п.); ЛОТ 3- Ремонт лічильників теплової енергії (Терм-02, Форт-04 та т.п.); ЛОТ 4 - Ремонт лічильників теплової енергії (SKS-3, Qalco та т.п.); ЛОТ 5 - Ремонт лічильників теплової енергії (ЕРГОМЕРА-125); ЛОТ 6 - Ремонт лічильників теплової енергії (Calmex, М-Т,WP та т.п.); ЛОТ 7 - Ремонт лічильників теплової енергії (ЛВТЕ-3 та т.п.); ЛОТ 8 - Ремонт лічильників теплової енергії (НМВ93.02, СВТУ-10, СВТУ-10М, СВТУ-11Т та т.п.); ЛОТ 9 - Ремонт теплолічильника ВЗЛЕТ ТСР-У ТСРВ-020; ЛОТ 10 - Налагодження та технічне обслуговування систем безперервного хімічного контролю (якість рідин) ТЕЦ-6; ЛОТ 11 - Технічне обслуговування та повірка теплолічильника «ВЗЛЕТ ТСР-У»; ЛОТ 12 - Технічне обслуговування систем автоматизації вагової з повіркою та калібруванням; ЛОТ 13 - Технічне обслуговування та повірка систем контролю і спостереження за викидами забруднюючих речовин в атмосферу котлоагрегатів №3 та №4, - шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме за умови, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Тендер №1 - [оголошення в ЦБД: UA-2019-07-22-000632-a ● 62ff29c982784385b4b6586ca18b33a0]; Тендер №2 - [оголошення в ЦБД: UA-2019-07-17-000825-c ● 3e635fee7413484bb443dc288cedca39]; Тендер №3 - [оголошення в ЦБД: UA-2019-08-19-000794-a ● 62d02ee5e89f42e9b50eb6847fd700dd].
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 14:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 жовтня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Тендерна документація
18 жовтня 2019 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 12 - Технічне обслуговування систем автоматизації вагової з повіркою та калібруванням |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 114 500,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Технічне обслуговування систем автоматизації вагової з повіркою та калібруванням
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником вартості фактично наданих послуг, протягом 45 календарних днів з моменту складання Виконавцем та підписання обома Сторонами Актів приймання – передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ - СЕРВІС" #36053387 |
Переможець |
114 500,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 07:51
|
ДУ ТОВ ВАГОНОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-СЕРВІС (1).PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 07:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 15:56
|
ДОГОВІР 46.ЗЕ-19 від 20.11.2019.pdf | укладений |
20 листопада 2019 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії договору до 29.02.2020. (Сума договору та кількість товару після внесених змін – не змінилися). |
Номер договору про закупівлю: | 46/ЗЕ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |