Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (CPV) (харчування для дітей хворих на фенілкетонурію)» 6 лотів: Лот 1 - Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, віком від народження до 12 місяців (із вмістом білка не більше 14 грам на 100г сухого продукту) Лот 2 Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію віком від 1 року і старше (із вмістом білка не більше 65 грам на 100г сухого продукту) Лот 3 Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію віком від 1 року і старше (із вмістом білка не більше 32 грам на 100г сухого продукту) Лот 4 Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію для дітей від 1 року (із вмістом білка не більше 70 грам на 100 грам сухого продукту) Лот 5 Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію від 1 року (із вмістом білка не більше 73 грам на 100 грам сухого продукту) Лот 6 Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію від 1 року (із вмістом білка не більше 31 грам на 100 грам сухого продукту)
Очікувана вартість
2 084 000,00 UAH
UA-2019-10-16-002892-b 84ed5fd0266f4470831ec985af5c7aca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 2 084 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Тендерна документація

16 жовтня 2019 16:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 15:58
Проект_договору.doc
16 жовтня 2019 15:58
Медико-технiчнi_вимоги.docx
16 жовтня 2019 15:57
Тендерна_документацiя_.doc
16 жовтня 2019 15:56
Тендерна_документацiя_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни в ТД
Дата подання: 17 жовтня 2019 17:14
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:37
Доброго дня. Шановний замовнику, просимо внести зміни в медико-технічне завдання тендерної документації та усунути дискримінаційну вимогу, а саме внести зміни в додаток 2 пункту 7 загальних вимог та викласти його у наступній редакції: "7. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, вимога, викладена в пункті 7 загальних вимог медико-технічних вимог - Додаток 2 Тендерної документації необхідна і важлива для забезпечення закупівлі саме такого спеціального харчування, яке необхідне дітям, хворим на фенілкетонурію, еквівалентність якого об’єктивно підтверджено. Адже дані продукти харчування є єдиним методом лікування фенілкетонурії, тому вони підбираються індивідуально лікарем з врахуванням медичних показань (алергічні реакції, індивідуальна непереносимість, виникнення супутніх захворювань, смакові особливості сприйняття, тощо). При цьому враховується також повнота адаптації пацієнта. Від цього безпосередньо залежить життя, здоров’я, повноцінність розвитку таких дітей.
Дана вимога не носить жодних ознак дискримінації. Що підтверджується, зокрема рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.07.2019р. №9372-р/пк-пз за скаргою UA-2019-06-10-000582-a.a1 від 21.06.2019р.
Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції таблиці відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам є вказана в зазначеному пункті 7 загальних вимог медико-технічних вимог - Додаток 2 Тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-16-002892-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:39204954
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:20
Скарга АМКУ
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:48
Рішення від 29.10.2019 № 15527+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:47
рішення від 13.11.2019 № 16604.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 21:50
Номер скарги: UA-2019-10-16-002892-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:39204954
Дата подання: 05 грудня 2019 17:26
Скарга АМКУ
Неправомірне визначення Переможця закупівлі в лоті №2
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 23:23
Скарга відкликана скаржником
Причина: Виконання Замовником вимоги по скарзі.
Дата: 17 грудня 2019 13:58
рішення від 09.12.2019 № 18146 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 23:23
Рішення від 23.12.2019 № 19176.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 14:07

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 16:20
Документація.zip
25 жовтня 2019 16:20
Скарга АМКУ №124-с.pdf
25 жовтня 2019 16:20
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

05 грудня 2019 17:26
Скарга АМКУ 125-с.pdf
05 грудня 2019 17:26
Тендерна документація.rar
05 грудня 2019 17:26
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

09 грудня 2019 19:06
ПР розгляду ТФ АСК Лот1.PDF
09 грудня 2019 19:06
ПР.розгляду ТФ АСК Лот2.PDF
09 грудня 2019 19:07
ПР розгляду ТФ АСК Лот3.PDF

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 6 Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію від 1 року (із вмістом білка не більше 31 грам на 100 грам сухого продукту)/Cпеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію від 1 року - Коміда ФКУ B Формула або еквівалент
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 55 803,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 279,02 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 листопада 2019 15:55
Закінчення: 21 листопада 2019 16:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4665 г
Cпеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію від 1 року - Коміда ФКУ B Формула або еквівалент
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Коновальця,132
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" 55 140,30
UAH з ПДВ
54 860,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 55 420,20
UAH з ПДВ
55 140,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 18:22
Електронний підпис
27 листопада 2019 18:22
Довідки переможця торгів.pdf
27 листопада 2019 18:21
Електронний підпис
27 листопада 2019 18:21
Довідки переможця торгів.pdf
27 листопада 2019 18:19
Електронний підпис
27 листопада 2019 18:18
Довідки переможця торгів.pdf
22 листопада 2019 10:32
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:02
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:00
Цінова пропозиція лот 6.pdf
01 листопада 2019 13:00
Технічна частина.pdf
01 листопада 2019 13:00
Кваліфікаційна частина...pdf
01 листопада 2019 13:00
Установчі документи.pdf
01 листопада 2019 13:00
Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 11:28
Електронний підпис
01 листопада 2019 09:45
тч.pdf
01 листопада 2019 09:45
кч_p141-161.pdf
01 листопада 2019 09:45
кч_p071-140.pdf
01 листопада 2019 09:45
кч_p001-070.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"
#39204954
Переможець 54 860,40
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 16:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" #39204954

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"
#39204954
54 860,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 13:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:40
Дод.уг.2 до Дог.2019_12_154_50ДЗ.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 14:59
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 14:50
Дод.уг.1 до Дог.2019_12_154_50ДЗ.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 14:33
Договір ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ Лот6.PDF укладений
18 грудня 2019 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною організаційно-правової форми лікувального закладу, який є місцем поставки за договором, відповідно до п.11.4., та п.11.6. Договору, Сторони домовились викласти пункт 5.3. Договору в новій редакції: «5.3. Місце поставки (передачі) товарів – Комунальне некомерційне підприємство «Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (КНП "ІФОДКЛ ІФ ОР") (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця,132).»
Номер договору про закупівлю: 2019/12/154/50ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з потребою привести кількість закупівлі у відповідність кратності форми випуску товару (банки ємністю по 500 грам, що містить 155 грам білку), керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.1.4., п.п. 1 п.11.5. та п.11.6. Договору №2019/12/154/50ДЗ від 18.12.2019р., Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 15 грам білку та зменшити загальну суму Договору на 176,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 2019/12/154/50ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 54 684,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 114,00 UAH)