Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2015:37645– Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова (комплекс рентгендіагностичний на 2 робочих місця), НК 024:2015:37645:42297–Система стоматологічна рентгенівська інтраоральна стаціонарна, цифрова (комплекс рентгендіагностичний дентальний)
Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (NK 024: 2015: 37645 - System x-ray diagnostic stationary for general purpose, digital (complex x-ray diagnostic for 2 workplaces), NK 024: 2015: 37645: 42297 –System dental x-ray, x-ray digital (dental radiological diagnostic complex)
Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (NK 024: 2015: 37645 - System x-ray diagnostic stationary for general purpose, digital (complex x-ray diagnostic for 2 workplaces), NK 024: 2015: 37645: 42297 –System dental x-ray, x-ray digital (dental radiological diagnostic complex)
Очікувана вартість
312 475 000,00 UAH
UA-2019-10-15-003237-b ● 3602d931170a4164b69b8958edcb66a3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" |
Код ЄДРПОУ: | 41713679 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Мельникова, будинок 81 |
Контактна особа: |
Будиліна Ірина Михайлівна +380442070359 tenderdkvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Public institution "Center of Public Health of the State Penitentiary Service of Ukraine" |
National ID: | 41713679 |
Contact point: |
Budylina Iryna +380442070359 tenderdkvs@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 23:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 23:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 23:55 |
Очікувана вартість: | 312 475 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 15 жовтня 2019 23:28 |
Enquiries until: | 10 листопада 2019 23:55 |
Complaints submission until: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 листопада 2019 23:55 |
Information
Estimated total value: | 312 475 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Тендерна документація
13 листопада 2019 12:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 12:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 3 (пункт 7)
Дата подання: 01 листопада 2019 18:10
Дата відповіді: 05 листопада 2019 13:47
У додатку 3 ,«Інформація про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам.», до тендерної документації закупівлі, пунктом 7 Вами зазначено що: Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати копії документів наведених нижче:
а) завірену копію декларації (копію сертифікату відповідності) або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту
б) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, якщо Учасником торгів пропонується медичні вироби, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території України та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється пропонувати такі вироби до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності. Для підтвердження зазначеного Учасником торгів у складі пропозиції конкурсних торгів необхідно подати завірену копію митної декларації або документу, підтверджуючого дату виготовлення запропонованого товару, або ін. документ, що підтверджує, що запропонований ним товар ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію
такого виробу.
* - Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
В зв’язку з цим, хочемо уточнити, чи потрібно нам як учаснику надавати весь перелік документів зазначених в даному пункті, чи буде достатнього одного з перерахованих документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого питання повідомляє наступне. На підтвердження того, що запропонований товар, введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, Учасник повинен надати копію одного із зазначених у п. 7 додатку 3 документів.
Відповідні зміни внесені до тендерної документації та будуть оприлюдненні найближчим часом відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідні зміни внесені до тендерної документації та будуть оприлюдненні найближчим часом відповідно до вимог чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-15-003237-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Колбасюк Владислав Олександрович, Код ЄДРПОУ:3237721471
Дата подання: 04 листопада 2019 22:39
Вимога
Вимога щодо усунення порушення
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 16:09
Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України розглянув ваше звернення та повідомляє наступне. Найближчим часом буде внесено відповідні зміни щодо параметрів, які зазначені у таблиці відповідності медико - технічним вимогам, а саме: поздовжне переміщення та вага. Також врегульовано питання щодо посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару. Стосовно орієнтовної дати проведення аукціону, яка зазначена в оголошенні, пояснюємо. Відповідно до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. На даний час в системі зазначена дата, яка буде змінюватись після завершення замовником розгляду отриманих пропозицій. У разі відсутності оскарження процедури закупівлі, аукціон відбудеться 21.11.2019.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-15-003237-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 07 листопада 2019 17:56
Дата подання: 07 листопада 2019 17:56
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2019 22:03
рішення від 12.11.2019 № 16425.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 22:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2019 № 17250.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 21:49
рішення від 22.11.2019 № 17250.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 23:19
Номер скарги: UA-2019-10-15-003237-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Медігран Україна, Код ЄДРПОУ:39501990
Дата подання: 15 листопада 2019 20:06
Дата подання: 15 листопада 2019 20:06
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 20.11.2019 № 17012.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 20:51
Номер скарги: UA-2019-10-15-003237-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Медігран Україна, Код ЄДРПОУ:39501990
Дата подання: 03 грудня 2019 15:50
Дата подання: 03 грудня 2019 15:50
СКАРГА ДО АМКУ
При проведенні процедури торгів було відхилено такі, що мають недоліки пропозицій одних учасників та, одночасно, допущено до торгів учасників, пропозиції яких містили численні недоліки та суттєві невідповідності умовам тендерної документації.
Скаржник вважає, що Замовник своїм рішенням про допущення до аукціону тендерної пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю “МЕДГАРАНТ” та Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія КРАС», порушив пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 14:06
рішення від 04.12.2019 № 17946 + лист Замовника .pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 14:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2019 № 18195.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 22:04
рішення від 09.12.2019 № 18195.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 02:24
Номер скарги: UA-2019-10-15-003237-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНДЕР АЛЬЯНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42613657
Дата подання: 03 грудня 2019 23:18
Дата подання: 03 грудня 2019 23:18
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 23:17
рішення від 05.12.2019 № 18030 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 23:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2019 № 18196.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 22:05
рішення від 09.12.2019 № 18196.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 02:23
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | НК 024:2015: 37645:42297 – Система стоматологічна рентгенівська інтраоральна стаціонарна, цифрова (комплекс рентгендіагностичний дентальний) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 15 675 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 470000 UAH |
Title: NK 024: 2015: 37645: 42297 –System dental x-ray, x-ray digital (dental radiological diagnostic complex
Current status: Complete
Estimated total value: 15 675 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 10 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 16 грудня 2019 14:36
Auction planned date: 16 грудня 2019 14:36
Закінчення: 16 грудня 2019 14:57
Позиції
55 шт
комплекс рентгендіагностичний дентальний - кошти державного бюджету
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 42297 — Система стоматологічна рентгенівська інтраоральна стаціонарна, цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
24 грудня 2019
dental radiological diagnostic complex - state budget funds
CPV: 33110000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 12:08 |
Перелік змін 13.11.19.docx |
13 листопада 2019 12:08 |
ТД із змінами.docx |
07 листопада 2019 16:33 |
Перелік змін 07.11.2019.docx |
07 листопада 2019 16:33 |
Додаток 5 проект договору дент. із змінами.docx |
07 листопада 2019 16:33 |
Додаток 3 техн. хар. (дент) із змінами.docx |
15 жовтня 2019 23:29 |
Додаток 4 Переможець.docx |
15 жовтня 2019 23:29 |
Додаток 2 ст.16.doc |
15 жовтня 2019 23:29 |
Додаток 1 відомості.docx |
13 листопада 2019 12:08 |
Перелік змін 13.11.19.docx
|
||||
13 листопада 2019 12:08 |
ТД із змінами.docx
|
||||
07 листопада 2019 16:33 |
Перелік змін 07.11.2019.docx
|
||||
07 листопада 2019 16:33 |
Додаток 5 проект договору дент. із змінами.docx
|
||||
07 листопада 2019 16:33 |
Додаток 3 техн. хар. (дент) із змінами.docx
|
||||
15 жовтня 2019 23:29 |
Додаток 4 Переможець.docx
|
||||
15 жовтня 2019 23:29 |
Додаток 2 ст.16.doc
|
||||
15 жовтня 2019 23:29 |
Додаток 1 відомості.docx
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 листопада 2019
Найменування: | Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" |
Код ЄДРПОУ: | 41713679 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Мельникова, будинок 81 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ МЕДХОЛДІНГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНДЕР АЛЬЯНС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МЕДХОЛДІНГ |
15 103 000,00
UAH з ПДВ
|
15 103 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
15 400 000,00
UAH з ПДВ
|
15 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕДХОЛДІНГ #38406011 |
Переможець |
15 103 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 18:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 17:05
|
Додаткова угода 3 до дог 158.docx | зміни до договору |
24 березня 2020 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:02
|
додаткова угода 2 до Договору_158_.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 12:55
|
додаткова угода 1 до Договору_158_.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 12:29
|
Договiр_158.pdf | укладений |
27 грудня 2019 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до пп.3 п.1 постанови КМУ від 23.04.2014 №117 |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки до 27.03.2020 у зв'язку з запровадженням заходів, спрямованих на запобігання поширенню короновірусної хвороби (COVID-19) |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |