Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція - 6 лотів
Очікувана вартість
627 280,04 UAH
UA-2019-10-11-001323-b 78b0e0c8b7c7459e8d2b8a60081a7250
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паляниця Валерій Васильович

380504331207 kalush.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області"
Код ЄДРПОУ: 33578224
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Медична,6
Контактна особа: Паляниця Валерій Васильович
380504331207
kalush.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 627 280,04 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

11 жовтня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 12:12
додаток №7.docx
11 жовтня 2019 12:12
додаток №6.docx
11 жовтня 2019 12:12
додаток №5.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №4.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №3.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №2.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №1.docx
11 жовтня 2019 12:10
тенд.док. ліки+наркот.+розчини.doc
11 жовтня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 12:12
додаток №7.docx
11 жовтня 2019 12:12
додаток №6.docx
11 жовтня 2019 12:12
додаток №5.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №4.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №3.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №2.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №1.docx
11 жовтня 2019 12:10
тенд.док. ліки+наркот.+розчини.doc
11 жовтня 2019 12:10
тенд.док. ліки+наркот.+розчини.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000030 ● 061fa5791f6a4d8693832a69bd42c73e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

19.11.2019 № 61

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.11.2019 №61


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-10-11-001323-b 11.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно Вашого висновку про результати проведеного моніторингу щодо закупівлі UA-2019-10-11-001323-b повідомляємо, що в листі МЕРТУ №3304 -06/14682-06 від 04.05.2017 року зазначено, що відповідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учаснику у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів(обов’язкових платежів). При цьому ч.3 ст.17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч.1 і 2 цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч.2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Разом з тим згідно з п.7 Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №567, довідка видається у паперовому або електронному вигляді. Ураховуючи викладене, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України разом із Державною фіскальною службою України з метою забезпечення зручності платників податків, а в даному випадку учасників-переможців торгів, рекомендує замовникам визначати в тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав щодо заборгованості зі сплати податків і зборів з урахуванням вищевказаного листа, тобто в електронному вигляді. Прийнявши до уваги дану рекомендацію у додатку №1 до тендерної документації, нами як замовником вимагається від переможця торгів надати сканкопію зроблену з оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів , видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа або електронну довідку. ТОВ «Вента.ЛТД», яке визначено переможцем торгів по лоту №2, завантажено в електронній системі закупівель зазначену довідку отриману в електронному вигляді за допомогою електронного сервісу «Електронного кабінету платника» без мокрих підписів та кольорової печатки. При перевірці завантажених учасником-переможцем документів, нами як замовником у загальнодоступній частині електронного кабінету платника, після пошуку по індивідуальному податковому номері, номері та даті довідки перевірено чинність документа та наявність електронних підписів осіб, які підписали документ (скріншот перевірки довідки додається). Отже, ми допустили вказане Вами порушення дотримуючись рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Проте, можливості усунути виявлені порушення за результатами моніторингу немає, так як згідно укладеної угоди №473 від 18.11.2019 р. здійснена поставка всього товару.

2019-12-05 10:41:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №6 – наркотичні та психотропні препарати
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 147 336,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 473,36 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

180 шт
Кетаміну гідрохлориду (Ketamine)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
АТХ: N01AX03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
10 шт
Клонідин (Clonidine)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Clonidine
АТХ: C02AC01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
10 шт
Натрію оксибутирату (sodium oxybate)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate
АТХ: N01AX11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
660 шт
Морфіну гідрохлорид (Morphine, combinations)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine, combinations
АТХ: N02AA51
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
50 шт
Тримеперидин (Trimeperidine)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Trimeperidine
АТХ: N02AB04
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
400 шт
Діазепам (diazepam)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
АТХ: N05BA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
930 шт
Фентаніл (Fentanyl)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
28 жовтня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій